Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 22 juni 2015, 12:11   #15
tsahin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 99
hoi Foggy, ik heb precies hetzelfde ervaren als jij en de leden hier verklaarden mij toen ook als gek.

Ik heb precies dezelfde bijwerkingen als bij je eerste post die je opnoemde. Post Fina Syndrome wordt dat genoemd.

Ik ben nu 3 jaar 'clean' van het gif en ik ben er nog steeds niet van af.
Ik heb paar weken terug een algemene bloedcontrole + testosteron laten meten en blijkt dus dat alles goed is en mijn testosteronwaardes op 21 (tussen 9 en 35 is goed)

Die algemene bloedtest zegt natuurlijk niks.

Ik ben nu doorverwezen naar een endocrinologist, moet nog een afspraak maken.

Post Fina Syndrome is waar we mee te maken hebben, die permanente bijwerkingn zijn

ik ben ook lid bij postpropeciahelp.com/forum maar dat is zoveel info, wordt je gewoon gek van.

Nou is het zo dat de 'Crash' ervoor heeft gezorgd dat we met deze permanente bijwerkingen te maken hebben.
Na het stoppen van Fina probeert je hormoonhuishouding terug naar de oorspronkelijke waardes te gaan en als dat niet lukt, dan crashéd je lichaam, en dat MERK je en je hormoonhuishouding loopt dan als het ware in noodloop.

de bijwerkingen die ik heb zijn:

libido 0-10%
penis en testikels gekrompen.
praten en denken tegelijk is lastiger geworden, niet uit je woorden komen en soms stotteren.
mijn voetmaat is 1 maat kleiner geworden..
metabolsime vertraagt, vet rondom buik enorm toegenomen terwijl ik een slanke bouw heb.
Ik doe aan krachttraining en kom heel moeilijk aan spiermassa, laat staan behouden.
Ejaculatie is verminderd, zaad verminderd.
Bij het plassen komt het moeilijker op gang en druppelt na.
er heerst angst in je.
lusteloosheid, je voelt je in een diepe dip, chagerijnig.
heel de dag door SUF, je moet echt geluk hebben wil je klaarwakker en energievol de dag doorbrengen.
concentratieproblemen.
traag van begrip.
kleine woordenschat.

en dan vind ik het nog super knap van mezelf dat ik dit allemaal kan verwerken en op de een of andere manier hoop heb en een normaal leven kan leiden.

Laatst gewijzigd door tsahin; 22 juni 2015 om 12:28
tsahin is offline   Met citaat reageren
 

Labels
bijwerking, finasteride, propecia, proscar


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.