Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 december 2008, 19:02   #61
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NHM Bekijk bericht
Ik wil dit wel eens proberen, maar nu vraag ik mij af of het nog zin heeft om minox te gebruiken als je het maar één keer per dag kunt aanbrengen? Ik gebruik de 2%. Is er zo een grote interactie tussen de 2 middelen?
Je kan ook gewoon de 5% versie 1x per dag toepassen. Dat is ongeveer hetzelfde als 2x per dag de 2% toepassen. De alcohol in de Minoxidil verstoort de nanosomes in de Hw topical. Als je er voor zorgt dat de alcohol volledig is opgenomen in je hoofdhuid, kan je de Hw topical wel toepassen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 19:26   #62
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Oke...doe mij maar 2 keer dan.Maar wat wordt de prijs nu ongeveer?
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 21:05   #63
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russell Bekijk bericht
Oke...doe mij maar 2 keer dan.Maar wat wordt de prijs nu ongeveer?
Nog geen bericht over terug gehad.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 21:26   #64
NHM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Je kan ook gewoon de 5% versie 1x per dag toepassen. Dat is ongeveer hetzelfde als 2x per dag de 2% toepassen. De alcohol in de Minoxidil verstoort de nanosomes in de Hw topical. Als je er voor zorgt dat de alcohol volledig is opgenomen in je hoofdhuid, kan je de Hw topical wel toepassen.
Ja is wel mogelijk! Vind persoonlijk dat minoxidil zeer snel intrekt (max 15 mins) dus zou het alsnog 1 uur erna moeten lukken.
Wil natuurlijk wel niet de werking verstoren!
NHM is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 22:38   #65
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
Hoi Kevin,

Kun je me wat meer info geven over de werking van biotine en Q10 op AGA?


Ook zou ik graag meer inzicht willen om hoeveel euros besparing het hier gaat. Want als het om een bedrag binnen 10% van het totaalbedrag gaat, terwijl de betreffende ingredienten veelbelovend zijn, ben ik een voorstander om ze gewoon erin te laten. Er zijn genoeg dingen in m'n dagelijks leven waar ik op kan besparen, dat doe ik liever dan in het samenstellen van een effectieve topical voor het herstellen van m'n haren
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 23:00   #66
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi Bekijk bericht
Hoi Kevin,

Kun je me wat meer info geven over de werking van biotine en Q10 op AGA?


Ook zou ik graag meer inzicht willen om hoeveel euros besparing het hier gaat. Want als het om een bedrag binnen 10% van het totaalbedrag gaat, terwijl de betreffende ingredienten veelbelovend zijn, ben ik een voorstander om ze gewoon erin te laten. Er zijn genoeg dingen in m'n dagelijks leven waar ik op kan besparen, dat doe ik liever dan in het samenstellen van een effectieve topical voor het herstellen van m'n haren
Hoeveel de besparing is hoor ik nog. Ik weet alleen dat Q10 en Biotine dure ingrediënten zijn.

Biotine:

Citaat:
One series of tests of biotin in balding men, biotin was used instead of estrogen in a penetrating cream applied to the scalp. The biotin cream (which also contained niacin, vitamin B-3, a histamine releaser) was applied daily at bedtime. The biotin content was 0.25 to 1.0 percent. Histamine release, such as is triggered by niacin, is essential for cell growth and reproduction. Histamine release causes a normally healing wound to become red and itchy. In addition, a shampoo containing various conditioners to reduce hair breakage and cystine, cysteine, and methionine (amino acids in hair) was used three times a week. There were no side effects with the biotin. Within six to eight weeks, 89 percent of the nearly 1,200 men in the study (ranging in age from 15 to 69) showed marked reduction in hair fallout, from losses of 100 to 350 hairs per day to a daily average loss of less than 50 hairs. Regrowth of hair also occurred in the biotin study. Although incomplete at the time the paper was published, preliminary data indicated that regrowth (150 to 200 3/4-inch or longer hairs per square inch in bald areas) occurred in about 50 to 75 percent of the subjects. Younger men in the study had better results.
Q10
Hier (pdf).
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 23:23   #67
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Is Q10 hetzelfde ingredient als in de Q10 cremes van Nivea? Waar ze zo absurd veel reclamegeld tegenaan gooien.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 10:27   #68
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Is Q10 hetzelfde ingredient als in de Q10 cremes van Nivea? Waar ze zo absurd veel reclamegeld tegenaan gooien.
Volgens mij wel ja. http://nl.wikipedia.org/wiki/Co-enzym_Q10.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 22:52   #69
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Bericht terug gehad.

De prijs met de nieuwe ingrediënten kan hetzelfde blijven, namelijk 97 euro per stuk, MAAR we moeten wel voor het eind van dit jaar bestellen anders wordt de topical 10-15% duurder. Dit i.v.m. het vervallen van de korting.

De topical:

EGCG
Resveratrol
Acetyl L-Carnitine
Isonicotinamide
Adenosine
L-Leucine
Inositol
R-lipoic acid
Essential oils: thyme, rosemary, lavender en cedarwood
Linoleic acid
Red ginseng extract
Procyanidin B-3
Zinc

Over de geur Strider, ze zeggen dat je altijd wel een geur houdt en dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen.

Over de Procyandin B-3, die is niet te vinden in pure vorm. Ze suggesteren Mutamba powder met apple peel. Dit zorgt beiden ook voor een hoge concentratie Procyandin B-3.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 23:23   #70
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
bedankt voor de info over prijzen, Kevin.

Ik zou zeggen laten we zsm bestellen, want het zou zonde zijn om straks ~10% meer te betalen.

Heb nog wel een aantal kanttekeningen:

- De studie over biotine die je eerder vermelde is best belovend. Ik zou biotine graag erin willen houden. Weet je nu wat het extra kost?

- Over Curcumin is ook behoorlijk wat positiefs gemeld, bijv hier. Weet jij of dit een duur ingredient is? Als het om een aantal euros gaat vind ik deze het overwegen waard. Wat denk jij?

- Zink; is de concentratie hiervan ook nauwkeurig bepaald? Een te hoge concentratie zink kan namelijk een averechtse werking hebben, aangezien het dan de cellen kan verhinderen andere belangrijke mineralen op te nemen.


Voor de rest, ziet er aardig uit!
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 10:18   #71
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool biotin

die biotin zag er wel veelbelovend uit, ik weet nu niet of deze nog nodig is vanwege de andere ingredienten ??

ik heb eens uitgerekend : aan dosis van +- 0,5ml per dag tussen men huidige regime doe ik met 1 topical +- 3 maand... nu resultaten zullen maar er zijn na 3 tot 4 maand, ik baseerd me hiermee op men haargroei van men haartransplantatie... als het uitvalt duurt het ook maanden eer het teruggroeid vanwege de tijdsduur om nieuw haartje op te bouwen...

dus voor mij mag je 2 topicals bestellen (ben ik goed voor +- 6 maand)
en zou ik toch enige resultaten moeten zien...

is de prijs van 97 euro juist de topical of zit de zending hier ook in ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 10:20   #72
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Update:

Ibbi: 2 stuks.
Kevin: 2 stuks.
Guoy: 2 stuks
Wesley1982: 2 stuks
Tellmemore: 2 stuks
Rico: 1 stuk.
Didior:
Kyzl: 2 stuks.
Koppiekoppie: 2 stuks.
Jaapie: 1 stuk.
Russell: 2 stuks
NHM: 2 stuks
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 30 december 2008 om 23:27
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 10:45   #73
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi Bekijk bericht
bedankt voor de info over prijzen, Kevin.

Ik zou zeggen laten we zsm bestellen, want het zou zonde zijn om straks ~10% meer te betalen.

Heb nog wel een aantal kanttekeningen:

- De studie over biotine die je eerder vermelde is best belovend. Ik zou biotine graag erin willen houden. Weet je nu wat het extra kost?

- Over Curcumin is ook behoorlijk wat positiefs gemeld, bijv hier. Weet jij of dit een duur ingredient is? Als het om een aantal euros gaat vind ik deze het overwegen waard. Wat denk jij?

- Zink; is de concentratie hiervan ook nauwkeurig bepaald? Een te hoge concentratie zink kan namelijk een averechtse werking hebben, aangezien het dan de cellen kan verhinderen andere belangrijke mineralen op te nemen.


Voor de rest, ziet er aardig uit!
De Biotin gaat zo'n 10 euro meer per topical kosten. Ik vind het wel erg veel voor de Biotin. Hij zegt ook dat het een van de duurste ingrediënten op de markt is. Waarom snap ik zelf niet echt, maarja.

Curcumin vind ik zelf ook een goed ingrediënt en ik heb deze in mijn vorige topical gehad. Het ingrediënt is niet zo duur, maar ik wil de topical niet volgooien met elke ingrediënt dat misschien iets kan doen tegen haar uitval. Daarbij had ik als aantekening bij Curcumin dit staan:

*Curcumin: Requirement of NF-kappaB/Rel for the development of hair follicles and other epidermal appendices. P441.

Curcumin heeft een erg sterke anti-inflammation werking en hierdoor verlaagt Curcumin NF-kappaB sterk (bewezen). Zelf denk ik dat je NF-kappaB beter kan moduleren. Daarmee wil ik zeggen verhogen bij een te lage stand en verlagen bij een te hoge stand.

Curcumin en EGCG werken elkaar ook nog eens tegen, dus het is kiezen of delen en ik heb EGCG liever in de topical dan Curcumin:

"Green tea polyphenol and curcumin inversly regulate human involucrin promoter activity via opposing effects on CCAAT/enhancer binding protein function. "

De concentratie van zink is nauwkeurig bepaald ja. Als je meer info wilt, kun je hier eens kijken (post nr. 9). Dan gaat er een wereld voor je open .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
die biotin zag er wel veelbelovend uit, ik weet nu niet of deze nog nodig is vanwege de andere ingredienten ??

ik heb eens uitgerekend : aan dosis van +- 0,5ml per dag tussen men huidige regime doe ik met 1 topical +- 3 maand... nu resultaten zullen maar er zijn na 3 tot 4 maand, ik baseerd me hiermee op men haargroei van men haartransplantatie... als het uitvalt duurt het ook maanden eer het teruggroeid vanwege de tijdsduur om nieuw haartje op te bouwen...

dus voor mij mag je 2 topicals bestellen (ben ik goed voor +- 6 maand)
en zou ik toch enige resultaten moeten zien...

is de prijs van 97 euro juist de topical of zit de zending hier ook in ?
97 euro is met verzending ja.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 14:40   #74
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Misschien dat ik nog mee doe voor 1 stuk, maar gaat deze combinatie niet een hele rare geur opleveren:

Essential oils: thyme, rosemary, lavender en cedarwood
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 14:58   #75
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Misschien dat ik nog mee doe voor 1 stuk, maar gaat deze combinatie niet een hele rare geur opleveren:

Essential oils: thyme, rosemary, lavender en cedarwood
Ja dat weet ik niet. Als je de geur niks vind, kun je de topical altijd een paar uur voor het slapen gaan toepassen en de volgende ochtend uitwassen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Animo inkoopactie Krill oil kevin Medicijnen/haargroeimiddelen 61 23 maart 2009 11:28
[Haarweb topical] inkoopactie (tegen inflammation) Strider Medicijnen/haargroeimiddelen 73 3 oktober 2008 15:39
Inkoopactie Hairlosstalk Shop (copper peptides) ray Medicijnen/haargroeimiddelen 144 28 februari 2007 23:03
aanmeldingen HT FUT inkoopactie Morehair Chirurgische behandelingen 13 30 januari 2006 18:08
Inkoopactie haartransplantatie. Morehair Chirurgische behandelingen 19 29 januari 2006 13:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.