Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2011, 00:35   #286
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
hoezo stoppen met sporten ?
Nee, stoppen met fina en gaan sporten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2011, 14:49   #287
magnetron01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 52
inderdaad (meer) gáán sporten! Ik heb van nature wellicht al een redelijke aanleg wat meer vet op te slaan (geen overgewicht, mind you) en fina maakte dit nog een stuk erger.
__________________
MSM 1000 gr
Omega 3
2x/3x mok groene thee
Chastberry
Vitamine C
magnetron01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2011, 21:13   #288
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
als de borstgroei lijkt erger te worden en je toch niet wil stoppen met fina of duta kan je proberen hoge hoeveelheid curcumin bij te slikken ( geen angst , je lichaam kan maar heel klein beetje opnemen, daarmee mag je iets meer slikken)

andere optie is 1/4de arimidex , ook al genomen vorige zomer , dit omdat ik toen wat bodybuilding deed (naturel), en het hielp me iets droger te worden , bij sommige mensen kan fina / duta je testosteron wat verhogen , zit je met een hoger aromatizatie (enzym in je bloed dat testo kan omzetten naar oestrogeen) dan kan je ook iets sneller verdikken , eveneens kan je borstgroei ontwikkelen , arimidex is anti-aromatizatie medicijn , naam zegt het zelf , het is een medicijn , en geen snoepje .... nu is 1/4de tot zelfs 1/6de van 1 pil (1mg) reeds voldoende om die aromatizatie te remmen , moest iemand zich toch wagen aan dit middel , ik zou eerder in jullie geval gaan voor 1/6de van een pil , met die brokjes van 1 pil (1mg) doe je dan bijna 1 week...

lees goed in op de infos....
1 a 2% op de 100 personen kan iets hoger risico op bloedklonters ontwikkelen ,dit was wel getest op 1mg per dag , dus aan 1/6de zal dit meevallen , ervaringen hiermee gaan van beter vetverlies bij sporters , tot meer energie en uithoudingsvermogen....
hou het bij 1/6de... want een van de zaken in de bijsluiter is haarverlies , eveneens is dit getest op 1mg.... logisch want je vrije testo stijgt terug , al die % dat niet omzet in oestrogeen
dit verklaard ook dat je meer energie hebt.... en dat je lichaamsvet iets beter kan verbranden
ik beveel dit niet aan , jullie moeten zelf uitmaken wat wel en niet kan , ik wou gewoon even van het bestaan van dit middel spreken , er zijn oplossingen , bij erge borstgroei bij mannen zal je arts dit ook voorschrijven en in hogere dosis....

wat ook kan helpen is veel sport en letten op je voeding , vetten zijn uit den boze , visolie is juist heel goed....
geen frituureten , vettig eten , chocolade , gebruik licht room van 5 a 7% inplaats een plak boter als je eten klaarmaakt...
kan allemaal helpen
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 26 maart 2011 om 21:19
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2012, 22:02   #289
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Jammer. Ik bemerk ook sinds enkele (2-3) maanden een verschil in mijn borstvorm. Voelde niets vreemd aan mijn tepel qua hardheid maar merkte dat het iets meer ging hangen en de ruimte tussen oksel en zijkant borst iets voller kwam te staan.

Omdat ik de laatste periode weinig actief ben bezig geweest en ook flink ben gaan uitdijen heb ik het altijd maar op overtollig vet gehouden. Ik ben afgelopen week bij de dokter geweest voor een ander kwaaltje en vroeg toch even een controle op gyno. Ik moest gaan liggen en de dokter voelde goed. Niks aan de hand op wat vet na (volgens mijn dokter). Goed fijn om te horen.

Echter bemerk ik wel na flink lezen op internet dat Fina de vetophoping op deze plekken behoorlijk kan stimuleren. Ik begin erin te geloven dat je het echt op een sporten moet zetten mocht je vetpercentage redelijk hoog zijn want icm Fina kan het hard gaan. Natuurlijk spelen leeftijd etc. ook wel een rol maar blij ben ik er niet mee.

Ik heb sinds enkele weken mijn abonnement weer gestart en ga flink aan de krachttraining icm cardio om mijn bodyfat percentage zo omlaag te brengen. Is natuurlijk sowieso belangrijk voor een gezond leven.

Het zal een zware opgave zijn maar ik wil zeker geen vettietjes krijgen. En de lage dosering Fina wil ik toch nog een tijd aanhouden aangezien ik weinig tot geen side effects waarneem.
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Bijwerkingen Lars Medicijnen/haargroeimiddelen 1577 24 juli 2019 23:26
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.