Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 mei 2004, 16:12   #31
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja, ik heb het zien staan inderdaad. Ik ga dat ook kopen, dat lijkt me een ontzettend goed plan. Trouwens, hoe moet je een haartonic gebruiken? Gewoon op de droge hoofdhuid smeren? Of na het haarwassen?
Hey Haarmannetje, ik had een vraagje die lecithine dat in je regime staat is dat hetzelfde als knoflook ?
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2004, 16:58   #32
Kay
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
wel heel leuk om te horen van je..die ga ik me direct halen(rozemarijn shampoo)..en om te antwoorden op de werking van de haarverdikker van loreal..
wel ik gebruik naast de shampoo ook nog de lotion(van loreal) die je er na en minuut er terug moet uitwassen en ik moet eerlijk zeggen dat mijn haar naast dit toe te passen meer volume heeft hoor!
heb je soms een idee van de prijs voor de rozemarijn shampoo?
bij drogisterij.net kost de shampoo E 5,86 de bezorgkosten bedrage E 5,50
Kay is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2004, 18:47   #33
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axel
Hey Haarmannetje, ik had een vraagje die lecithine dat in je regime staat is dat hetzelfde als knoflook ?
Daar vraag je me wat. Dat weet ik eigenlijk niet. Lecithine zit in Inositol en dat is een onderdeel van vitamine B-complex. Kan zijn dat Inositol (Lecithine) voorkomt in knoflook.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2004, 21:21   #34
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
ik ben gisteren naar het kruidvat geweest in belgië..maar nergens de rozemarij shampoo te bespeuren. .heb het ook gevraagd of ze deze verkochten,maar negatief antwoord..enig idee waar ik deze nog kan verkrijgen buiten via het internet?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 02:01   #35
jenssen
regime:
 
Geregistreerd: 26 november 2003
Berichten: 47
De da drogist heeft hem heb ik hem ook gehaald
jenssen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 14:49   #36
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenssen
De da drogist heeft hem heb ik hem ook gehaald
da drogist..ook in belgië te vinden denk je?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2004, 13:52   #37
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik denk dat de Rozemarijn shampoo nu echt steeds beter begint te werken. Ik kan het iedereen aanraden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2004, 14:28   #38
MauZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 49
Hey haarmannetje,

Ik heb het onlangs ook besteld, want ik heb ook erge last van een stesserige hoofdhuid, veel jeuk enzo. Hopen dat het daartegen werkt.

Hoe vaak gebruik jij het, iedere dag?

MVG Maurice
MauZ is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2004, 15:17   #39
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ja, ik gebruik het iedere dag MauZ . Het is een hele milde shampoo die je zo vaak kunt gebruiken als je wilt. Tijdens een wasbeurt masseer ik het overigens twee keer in. Ik zal dit even uitleggen. Ergens heb ik gelezen (niet in de beschrijving die erbij komt overigens) dat je dergelijke shampoo (shampoo met een bepaalde voedende werking) altijd eerst moet gebruiken om de hoofdhuid te reinigen. Wanneer er namelijk talg op zit, dan komen de stoffen er niet goed doorheen. Je moet dus eerst de talg eraf wassen. Daarna uitspoelen en de shampoo nog een keer aanbrengen. Dit keer de shampoo even ongeveer 2 minuten laten inwerken en uitspoelen.

Het lijkt misschien shampooverspilling, maar houdt er rekening mee dat je echt heel weinig hoeft te gebruiken. De eerste keer wordt het direct heel dun (het schuimt niet), maar dat is ook niet nodig volgens de aanwijzingen. Als je het de tweede keer aanbrengt (ook een hele kleine hoeveelheid) dan begint het wel enorm en heerlijk te schuimen. Hoe dat kan weet ik niet .

Dus stappenplan :
1) Haar en hoofdhuid goed nat maken.
2) Heel klein beetje (ongeveer ter grootte van een kwartje) shampoo in je haar en hoofdhuid masseren.
3) Goed uitspoelen.
4) Weer eenzelfde hoeveelheid inmasseren in het haar en de hoofdhuid.
5) Even in laten werken (ongeveer 2 minuten bijvoorbeeld).
6) Goed uitspoelen.

Houdt er tevens rekening mee dat niet direct na de eerste wasbeurt je problemen verholpen zijn. Ik gebruik het nu drie weken en nu pas begin ik echt de effecten te merken: mijn hoofdhuid blijft steeds langer ontspannen. Wel zul je bij de eerste keren al merken dat je hoofdhuid direct na het wassen veel frisser aanvoelt. Ook nu wordt de jeuk en de irritatie veel minder. Of beter nog, het is zo'n beetje helemaal over.

Succes ermee.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2004, 15:41   #40
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Rozemarijn shampoo ook te koop in belgië?

kan er mij iemand vertellen of ik deze shampoo ook in belgië kan kopen?..ben naar het kruidvat geweest zonder succes en "da" is denk ik in belgië niet te bekennen..

nog een vraagje;ik gebruik 1 a2 maal de minox5%.kan ik dan dagelijks deze shampoo gebruiken om daarna de minox aan te brengen..?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2004, 09:48   #41
jemig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 46
Ik vind het ook een echte aanrader. Heb m'n haar nu 4x gewassen met Rozemarijn shampoo en voelt heel goed aan. Ook minder haarverlies, dat ik hier ook niet eerder achter ben gekomen. Zeer goed idee van de topicstarter!
jemig is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2004, 16:09   #42
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
hello

Jeetje haarmannetje wat lees ik nou verlies jij maar 5 tot 7 haren per dag na het wassen, dat verliezen mensen die geen last van aa hebben niet eens! Het is btw volstrekt normaal om zo'n 80 haren per dag te verliezen en na het wassen nog meer!
Maar die shampoo waar kan je doie kopen en hoe duur is het?
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2004, 16:14   #43
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
kan er mij iemand vertellen of ik deze shampoo ook in belgië kan kopen?..ben naar het kruidvat geweest zonder succes en "da" is denk ik in belgië niet te bekennen..

nog een vraagje;ik gebruik 1 a2 maal de minox5%.kan ik dan dagelijks deze shampoo gebruiken om daarna de minox aan te brengen..?

Dat zou ik ook wel eens willen weten... Misschien kunnen we er via onze mede-forummers aangeraken ?
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2004, 18:17   #44
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
kan er mij iemand vertellen of ik deze shampoo ook in belgië kan kopen?..ben naar het kruidvat geweest zonder succes en "da" is denk ik in belgië niet te bekennen..

nog een vraagje;ik gebruik 1 a2 maal de minox5%.kan ik dan dagelijks deze shampoo gebruiken om daarna de minox aan te brengen..?
Dag Cherifo,

Ik heb nog eens rondgekeken op het internet, en je kan de shampoo kopen in 1vd bioshops,...om te weten welke in jouw buurt is, ga naar:

http://www.bio-service.be/afhaalpunten/index.cfm?l=nl

Ik heb het net gehaald, ik ga het seffes eens uitproberen, ik laat het jullie weten.
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2004, 18:25   #45
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Ja bij de bioshops of van die alternatieve winkeltjes kun je het meestal wel halen.


Je hebt ook van Weleda de Kastanje versie...zelfde soort fles/tube...op de bijsluiter staat dat het haaruitval tegen gaat....

Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ketoconazol] Algemeen (Rooscure en Nizoral) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1636 25 januari 2019 14:29
Wat te smeren op droge hoofdhuid? H20 Overige (haar)discussies - Algemeen 6 9 april 2005 13:34
EFA's en Rozemarijn (shampoo) Haarmannetje Medicijnen/haargroeimiddelen 1 8 april 2004 07:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.