Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 oktober 2015, 13:08   #61
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Als je de foto's mag geloven doet hij toch iets goed.... Op de kale plekken (inhammen) groeit nu toch wat haar. En hij zegt dat hij op die plekken al 9 jaar kaal is. Het lijkt mischien nog niet op een echte haar, maar een vellushaartje is het ook niet meer. Toch benieuwd hoe ver hij komt met zijn aanpak?!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2015, 14:35   #62
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Ik ken die gast nou al 4 jaar, oplichten doet ie niet. Heb vaak genoeg zijn foto's gezien en samen regimes besproken. Lees vooral z'n blog, hij heeft echt van alles geprobeerd en de ene keer dat hij wát groeide op z'n inhammen waren tijdelijke kleine zwarte haartjes die na 2 weken weer uitvielen. Dat was toentertijd met chlorine dioxide, zie bv. https://goo.gl/u9UM2u

Deze hergroei is voor mij ook iets nieuws sinds PSI. Die mensen die daarvan hun haren teruggroeiden hebben we niet meer gezien. Gelukkig will Swiss er wel wat over kwijt dus ja ik ga ook aan PGD2 blockers en PGE2
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2015, 15:24   #63
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ja een tijdje volgde ik ook de buitenlandse fora, heb toen ook OC geprobeerd en nu nog RU. Sinds Cotsarelis zijn er natuurlijk een hoop gaan brainstormen en uitvogelen en het moet dan toch een keer wat gaan opleveren zou je denken. Hoop dat deze aanpak werkt! Blijf vooral je ervaringen en regime posten !

Laatst gewijzigd door Reet; 1 oktober 2015 om 15:28
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2015, 16:27   #64
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas2 Bekijk bericht
Ik ken die gast nou al 4 jaar, oplichten doet ie niet. Heb vaak genoeg zijn foto's gezien en samen regimes besproken. Lees vooral z'n blog, hij heeft echt van alles geprobeerd en de ene keer dat hij wát groeide op z'n inhammen waren tijdelijke kleine zwarte haartjes die na 2 weken weer uitvielen. Dat was toentertijd met chlorine dioxide, zie bv. https://goo.gl/u9UM2u

Deze hergroei is voor mij ook iets nieuws sinds PSI. Die mensen die daarvan hun haren teruggroeiden hebben we niet meer gezien. Gelukkig will Swiss er wel wat over kwijt dus ja ik ga ook aan PGD2 blockers en PGE2
Oh echt, anders stuur mij een pm dan kunnen we samen kopen en beginnen. Ga je ook oraal gebruiken?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2015, 16:42   #65
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Oh echt, anders stuur mij een pm dan kunnen we samen kopen en beginnen. Ga je ook oraal gebruiken?
Jij hebt nog veel leeswerk te doen denk ik zo

Inderdaad zowel oraal als topisch. Je kan het best even swisstemples mailen of mij een PM sturen voor een uitnodiging. Dan kan je je inlezen en alsnog beslissen of je mee wilt doen aan de groupbuy
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2015, 08:53   #66
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas2 Bekijk bericht
Jij hebt nog veel leeswerk te doen denk ik zo

Inderdaad zowel oraal als topisch. Je kan het best even swisstemples mailen of mij een PM sturen voor een uitnodiging. Dan kan je je inlezen en alsnog beslissen of je mee wilt doen aan de groupbuy
Heb ooit deze mail gehad:

------------------------------------------------------------
Hey dude,

I'm part of the new Seti group buy. I can vouch for your membership. I go by Pagedo on ***.

https://www.*************************/index.php?/
-----------------------------------------------------------------------

Maar link werkt niet. Zal je pm-en
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2015, 10:47   #67
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Exclamation

https://www.reddit.com/r/tressless/c...setipiprant_a/
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2015, 19:28   #68
haartrauma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 29
Hebben we dan eindelijk een wondermiddel gevonden zonder ernstige bijwerkingen?
haartrauma is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2015, 00:45   #69
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Mij lijkt het dat niets de natuur kan tegenhouden, tenminste niet zonder ernstige bijwerkingen.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2015, 01:09   #70
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Denk juist dat een middel die de oorzaak van haaruitval blokkeert in de laatste schakel van de pathway geen bijwerkingen veroorzaakt. Zou zeer mooi zijn als dit echt gaat werken
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2015, 02:20   #71
haartrauma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 29
Als het echt zo goed werkt vormt het middel een bedreiging voor een miljardenindustrie, denk dat het dus lastig wordt om een dergelijk middel op de markt te krijgen. Anderzijds, voor grote ondernemers is het een enorme kans, een effectief middel tegen alopecia is meer dan 100 miljard waard...
haartrauma is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2015, 15:23   #72
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Vergeet ook niet dat alopecia geen ziekte is. Onderzoeken naar medicijnen die werken tegen kaalheid krijgen geen overheidsfinanciering.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2015, 20:52   #73
haartrauma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Vergeet ook niet dat alopecia geen ziekte is. Onderzoeken naar medicijnen die werken tegen kaalheid krijgen geen overheidsfinanciering.
Ja belachelijk eigenlijk als je bedenkt wat voor een impact kaalheid kan hebben op de geestelijke gezondheid, het kan zelfs aanzetten tot zelfmoord, in mijn ogen is alopecia een ziekte
haartrauma is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 00:23   #74
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartrauma Bekijk bericht
Ja belachelijk eigenlijk als je bedenkt wat voor een impact kaalheid kan hebben op de geestelijke gezondheid, het kan zelfs aanzetten tot zelfmoord, in mijn ogen is alopecia een ziekte
In die logica kan je zo goed als alles als ziekte beschouwen. De ene mens heeft het moeilijk met kaalheid, de andere niet. De ene heeft het moeilijk met dat hij een donkere huid heeft, de andere niet. Zoiets is bijzonder persoonsgeboden.
Ik persoonlijk vind dat echte ziektes meer onderzoeksprioriteit verdienen.

Is er bovendien nog niet genoeg dat kaalheid beperkt/voorkomt? Je hebt DHT-remmers, topische lotions, haartransplantaties, .. Wat willen ze nog meer? Dat ze het allel dat kaalheid veroorzaakt uit je DNA knippen?
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 00:45   #75
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Met de huidige middelen kan een groot gedeelte van de alopecia-lijders hooguit de haarellende vertragen. Soms krijg je wat hergroei maar over de jaren heen zul je uiteindelijk toch achteruitgang opmerken. Vrouwen hebben helemaal weinig om naar te grijpen. En ik ben ook van mening dat alopecia een ziekte is. Lichamelijk in mindere mate maar geestelijk gaan mensen er gewoon aan onderdoor. Heel raar als je er zo sec naar kijkt eigenlijk. Maar er is dus nog geen middel die ervoor kan zorgen dat alle haarproblemen tot het verleden gaan behoren. Overheidsfinanciering zal hiervoor niet eens nodig zijn. Als er een middel is waar goed geld aan kan worden verdiend liggen er miljarden klaar. Eerlijk tegenover serieuze slopende ziektes? Nee, vooral niet een zeldzame ziekte waarbij onderzoekskosten ver boven de opbrengsten uitstijgen. Dan wordt een medicijn maar niet ontwikkeld. Helaas leven we in een wereld waar bijna alles om geld draait...
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.