Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2016, 17:02   #1
celine1971
wanhopig
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 24
Geslacht:
korte haartjes

Hallo dames,
Ik had een vraagje aan jullie over uitval van korte haartjes als je zelf lang haar hebt, is het normaal dat je ook korte haren verliest het is niet extreem veel tien ofzo per keer zoiets kan meer of soms minder zijn, ja ik tel ze waar ik me zorgen om maak of dat normaal is of dat elke haar lang moet worden. ik ben zo obsessief bezig dat ik soms ook de haren van mijn dochter tel op de borstel als ze de haar gewassen heeft en daar zie ik ook korte haartjes tussen. Dus mijn vraag is dat normaaal dat je ook haaruitval van korte haartjes heb als je lang haar hebt of moeten ze allemaaall groeien tot de haarlengte die je hebt. Alvast bedankt
celine1971 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2016, 16:42   #2
bey11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2016
Berichten: 7
Geslacht:
Hallo Celine,

Ik ben zelf een kapper bij Mokum barbers in Amsterdam. Haaruitval is de normaalste zaak van de wereld. We raken dagelijks zo een 60 tot 80 haartjes kwijt per dag. Waarschijnlijk heb jij mooi dik haar, waardoor de korte/minder sterke haartjes het opgeven. op https://www.wiewathaar.nl/salon-list/kapper_amsterdam/ staan een aantal bekende (vrouwelijke) collega's van mij waarmee je rechtstreeks kunt chatten voor vragen
bey11 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.