Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 januari 2017, 16:27   #1
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Haarwerk besteld uit USA

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een haarwerk besteld van Godiva's Secret Wigs. Kost 189 USD + iets van 45 USD verzendkosten. Tegenvaller was wel dat er 56 euro BTW overheen kwam toen het in Amsterdam door de douane moest. Wist ik niet. Maar dan nog, niet duur.
Dit is het haarwerk KLIK Valt niet tegen. Ziet er leuk uit den de kleur is super: Sandy Silver.
Ben er erg tevreden over!
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2017, 19:45   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Mooi haarwerk. Godivas staat wel bekend om het white labelen van haarwerken. Ze kopen bijvoorbeeld Noriko's en Ellen Wille en bekende merk pruiken in voor een goedkopere prijs en plakken er hun eigen label aan vast en geven het een andere naam en verkopen het duurder.

Vaak kun je hun pruiken dus voor een goedkopere prijs kopen bij bijvoorbeeld zaken als wigs.com en namebrandwigs. Voor soms 100 follar goedkoper. Die kopen het als een Noriko in en verkopen het als een Noriko.

Godiva Secret Wigs geeft het dus een andere naam en verkoopt het als zijnde een pruik uiy hun eigen lijn voor een veel duurdere prijs. Het is net op het randje van de wet.

Maar white labeling gebeurt best veel in haarwerkland.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2017, 21:25   #3
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Ik denk dat het inderdaad waar is wat je zegt. Want ik knipte het label eruit en zag toen dat er ook al een ander label had gezeten en door hen eruit was geknipt, kon er nog net een wit randje van zien. Maar ik heb al op wigs.com en andere websites gekeken en kon nergens een haarwerk vinden dat op het haarwerk Freedom van Godiva's leek. Dus daarom toen deze maar gekocht. Maar het is niet duur toch? Haarwerken van Noriko enz. kosten ook al gauw zo'n 200 dollar.
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 10:19   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ach als het een mooi haarwerk is en hij staat je goed, dan is het prima toch?
Ik had een Noriko Sky voor iets van 110 euro, maar dan vanuit een online shop in Engeland gekocht. Wigtopia.co.uk of simplywigs.co.uk Weet niet meer en het zal best duurder zijn geworden.

Het schijnt wel dat GSW supergoede service verleend, dus dat heb je in ieder geval.

Ik vind hem erg mooi!!
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 10:30   #5
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Ik ga ook eens op die sites kijken die jij aangeeft.

De Noriko Sky is ook erg mooi, die heb ik zien staan bij Wigs.com Daar kost hij 125 dollar. Scheelt dus wel behoorlijk!

Laatst gewijzigd door MinnieMouse; 25 januari 2017 om 10:34
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 17:03   #6
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik had mijn Sky van Wigtopia.co.uk Als je bij die Britse sites besteld dan heb je ook geen belasting meer die je extra hoeft te betalen. En als hij je niet staat of de kleur is niet mooi, dan mag je hem binnen 7 dagen terugsturen.
Ik had er de Claire en de Sky vandaan. Was voor beide haarwerken 176 euro keijt. Was wel in 2013 hoor. Haha

De regels voor retourneren kunnen inmiddels veranderd zijn. Oh en bij wigtopia reageren ze altijd op vragen via de mail.

simplywigs.co.uk is ook heel betrouwbaar.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 21:23   #7
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Ik heb er al uitgebreid rondgekeken en ga daar denk ik beslist een keer bestellen!
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2017, 19:54   #8
Karin.s
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2017
Berichten: 5
Geslacht:
waar ik goede ervaring mee heb en die ook kwaliteit levert is fairywigs.com en godivas secret wigs
Karin.s is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2017, 20:30   #9
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Is het nu écht veel goedkoper om in the USA te bestellen??

Peruca levert merkpruiken tegen scherpe prijzen (vooral in the sale) en ik koop ook wel eens wat op marktplaats voor weinig
Zo blijft het kopen van pruiken leuk!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2017, 07:07   #10
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Nee dan zit je ook nog aan fikse douanekosten.

Ik bestel ook weleens op Marktplaats of Ebay.co.uk en Ebay Duitsland. Scheelt een hoop. Via Ebay kun je met creditcard of Paypal betalen. Als je dan een probleem hebt lossen zij het voor je op. Bij Marktplaats is dat weer niet zo, maar je zou het haarwerk op kunnen halen of de gok nemen en er vanuit gaan dat het netjes opgestuurd wordt.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2017, 07:57   #11
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Haarwerk via marktplaats;
Je kan vaak gewoon naar de mensen toe gaan en passen
Of laten opsturen als mensen te ver weg wonen, tot nu toe heb ik nooit problemen gehad.
Voor rond de € 100 kan je mooie synthetische (merk)pruikjes kopen.

Laatst gewijzigd door Astrid26; 17 maart 2017 om 08:26
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2017, 21:07   #12
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Is het nu écht veel goedkoper om in the USA te bestellen??

Peruca levert merkpruiken tegen scherpe prijzen (vooral in the sale) en ik koop ook wel eens wat op marktplaats voor weinig
Zo blijft het kopen van pruiken leuk!
Ik doe het geen tweede keer Astrid, want er komt zo'n 100 euro bij voor verzendkosten en douanekosten. Dat is zonde. Maar dan is het nog steeds niet duur. Volgende keer eens een webshop in de UK proberen. Ik kan niet elke pruik kopen, want ik heb nogal een groot hoofd. Zit tussen Medium en Large in.
Bij Peruca hebben ze vaak net niet de pruik en de kleur die ik wil.
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2017, 11:50   #13
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Nee, in mijn ervaring kan het meestal niet uit door de invoerrechten, maar dan moet je in NL wel een goed en betaalbaar adresje gebruiken en je niet laten afzetten natuurlijk!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2017, 02:57   #14
mariska1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Kijk uit met pruiken bestellen in het buitenland

Merkpruiken uit usa? Vaak is het afwachten of je wat krijgt en is het altijd een verassing m.b.t. de kwaliteit. Dat je goedkope pruiken besteld in het buitenland oke. Daar zou ik overigens niet meer dan 50 euro voor betalen. In Nederland zijn al heel goedkoop.

Een merkpruik voor 100 dollar wekt bij mij ook al heel veel vragen op. Nederlandse bedrijven blijken ook niet altijd even betrouwbaar daar heb ik in een andere discussie al over geschreven. Het voordeel daarvan is dat je wel altijd op garantie en recensies kan terugvallen.

Een bedrijf uit China of de usa zal dat weinig kunnen schelen. Ik kan je in ieder geval een 2tal goede bedrijven uit NL aanraden voor het kopen van Lace wigs (of een goedkope pruik). Geneebee of Samshair

Wij bestellen hier nu al een tijdje met veel plezier. Succes met oriënteren
mariska1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2017, 11:30   #15
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Daar is Mariska weer. En meteen geeft haar bericht me weer een gek gevoel. Wie zijn die 'we' toch die altijd zo tevreden zijn over die malle winkels die ze aanraadt? Dit topic ging over het bestellen van merkpruiken uit de USA, dus niet over Chinese lacewigs. Veel van de merken die je in de US kan bestellen zijn Amerikaans. Niet zo raar dus dat ze daar soms goedkoper zijn. Er zijn ook vaak mooie sale-aanbiedingen. De prijzen en de kwaliteit zijn dus niet het probleem, de invoerrechten (en BTW en Post.nl administratiekosten) des te meer.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.