Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2006, 21:25   #1
Jeremy
jeremy
 
Geregistreerd: 15 oktober 2004
Berichten: 36
Fue

Dit klinkt misschien als een kinderachtige vraag, maar toch meen ik het!;

-Welke dokter op deze wereld is de beste dokter die de FUE techniek gebruikt, en een waanzinnig hoge haardichtheid kan verkrijgen in inhammen?

(ik heb al 1 operatie gehad met strip techniek, dus de dichtheid is m.b.t. een tweede operatie, meestal kunnen dokteren met 1 operatie bijvoorbeeld 50 grafts per cm2 verkrijgen en na een tweede operatie bijv. 70 grafts per cm2)

De rest van mijn haarsituatie is erg goed, en ik gebruik al meer dan 2 jaar finasteride, dus het gaat echt alleen om de inhammen die ik al als kind had.
Ik heb dus van nature diepe inhammen, waar ik mij aan stoor.

Reizen en geld is het probleem niet, vandaar dat ik vraag: welke dokter op deze wereld.........

Laatst gewijzigd door Jeremy; 13 april 2006 om 21:45 Reden: opmaak
Jeremy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 08:30   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Je zoekt m.i. naar een speld in een hooiberg. Kun jij zeggen wie de beste tandarts in jouw provincie is? Bovendien is "best" een subjectief begrip...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 09:04   #3
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Zoek gewoon een kliniek op die goed is aangeschreven, en laat daar een fue doen.

Als de dichtheid je dan nog niet bevalt, dan laat je gewoon weer een fue doen,
enz.
Geld is toch geen probleem!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 11:26   #4
Jeremy
jeremy
 
Geregistreerd: 15 oktober 2004
Berichten: 36
amateurs

Hallo!;

De twee antwoorden die ik heb gekregen op mijn vraag; ECHT ONZIN!;

antwoord 1)-Er zijn toch veel meer tandartsen dan (goede) doktoren die haartransplantaties uitvoeren.
En het is toch sowieso overduidelijk dat je geen haartransplantatie in Nederland moet uitvoeren!!, het zijn hier amateurs!, ook Transhair, wat dan waarschijnlijk nog de "beste" kliniek van Nederland zou moeten zijn. Deze reputatie hebben ze waarschijnlijk gekregen omdat ze ontzettend veel reclame maken, ook op internet; echt belachelijk!
Eventueel is GHO ok, maar daar zijn geen goede resultaten van bekend (foto's), de techniek spreekt me wel aan.
Maar naar mijn mening is Natural Clinic (GHO) meer bezig met de extractie techniek, dan met het resultaat aan de voorkant, wat natuurlijk gewoon het belangrijkste is!

antwoord 2)-Ik wil graag deze tweede keer gelijk een goed resultaat qua haardichtheid per cm2, ik ga toch niet een operatie laten uitvoeren, en daarna nog 1 omdat ik niet tevreden ben met de haardichtheid, en daarna nog 1, enz enz; dan ben ik eventueel 5 jaar bezig, terwijl ik er ook 2 jaar over had kunnen doen.
En het lijkt me ook niet echt goed voor de hoofdhuid conditie om veel operaties te laten uitvoeren.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een dokter die mij nu met een tweede operatie een waanzinnig goed resultaat kan geven qua haardichtheid per cm2.

De twee antwoorden die ik dus tot nu toe heb gekregen, slaan dus echt nergens op, sorry!
Maar waarschijnlijk zitten hier op Haarweb m.b.t. de haartransplantatie-vragen ook veel amateurs.
En dat er mensen zijn die zeggen dat haartransplantaties niet OK zijn, en dat je er nooit aan moet beginnen is ook onzin; je moet gewoon reeel zijn, en op zoek gaan naar een top-chirurg. En aanvoelen of deze dokter jou goed kan helpen! En als laatste het belangrijkste: NOOIT WILLEN BEZUINIGEN op een haartransplantatie! Je gaat toch niet bijvoorbeeld naar Polen voor een operatie omdat het zo lekker goedkoop is, vind je het gek dat je resultaat niet goed is!, en dan belanden die foto´s hier op het forum, en dan krijgt de haartransplantatie een slecht imago ja.
Het is net zoiets als bezuinigen op je voedsel, vind ik ook onzin.
Je voedsel is het belangrijkste wat er is. Je gooit het in je eigen lichaam.
En als je gewoon niet veel geld hebt, dan koop je maar wat minder onzin dingen, als je goed voedsel eet dan heb je vanzelf niet meer van die honger aanvallen die je wel hebt als je alleen maar goedkope producten koopt die goedkoop zijn omdat er veel goedkope rommel in zit.


En jullie kunnen toch wel zeggen dat bijvoorbeeld;
dr. Armani, dr. Jones, dr. Cole, dr. Hasson and Wong, in ieder geval Top chirurgen zijn (alleen doen dr. Hasson and Wong geen FUE helaas).

Nu zullen jullie vast zeggen, nu heb je toch antwoord op je eigen vraag?, maar dit is een forum en ik wil graag jullie mening horen over de kwaliteit van de beste doktoren op deze wereld die FUE operaties uitvoeren.


Zijn Prohair en Transmed(operatie in Turkije), qua kwaliteit even goed als dr. Cole bijvoorbeeld?
Is het verschil tussen deze klinieken groot?
Welke dokter staat gewoon als beste aangeschreven m.b.t. resultaten met FUE?

Dit zijn goede vragen om met elkaar uit te wisselen, zodat je een goed beeld kan krijgen van naar welke dokter je moet gaan als je echt een goed resultaat wilt hebben!

MVG
Jeremy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 11:41   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeremy
Hallo!;

De twee antwoorden die ik heb gekregen op mijn vraag; ECHT ONZIN!;

antwoord 1)-Er zijn toch veel meer tandartsen dan (goede) doktoren die haartransplantaties uitvoeren.
En het is toch sowieso overduidelijk dat je geen haartransplantatie in Nederland moet uitvoeren!!, het zijn hier amateurs!, ook Transhair, wat dan waarschijnlijk nog de "beste" kliniek van Nederland zou moeten zijn. Deze reputatie hebben ze waarschijnlijk gekregen omdat ze ontzettend veel reclame maken, ook op internet; echt belachelijk!
Eventueel is GHO ok, maar daar zijn geen goede resultaten van bekend (foto's), de techniek spreekt me wel aan.
Maar naar mijn mening is Natural Clinic (GHO) meer bezig met de extractie techniek, dan met het resultaat aan de voorkant, wat natuurlijk gewoon het belangrijkste is!
Mischien zit er ergens in Argentinie een heel goede chirug die FUE kan doen. Neem maar even het vliegtuig er naar toe!

Even serieus: dit is een Nederlandstalig forum. Stel je vraag in het Engels op een Amerikaans forum, die zijn er, en je krijgt misschien wel een bevredigend antwoord!

Overigens, ik ben bij Transhair geweest en ben nog steeds tevreden. Wat mij betreft ga je gewoon naar Turkije toe, hoewel het er erg goedkoop is. Hoop alleen dat ze je met steriel gereedschap bewerken en dat je eenmaal thuis geen complicaties krijgt.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 12:25   #6
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
De beste?

Dat van "de beste" is niet goed te beschrijven, op wat voor een criteria zou men moeten oordelen? Misschien is "meest ervaren" beter..

Verder is die FUE-ht niet zo moeilijk hoor! Het is voor een arts/haarchirurg veel moeilijker om een goede strip-ht door te voeren als met een holle naald één voor één een haarfollikeltje uit de haarkrans te ontnemen, het inzetten gebeurt vaak door een zuster! Belangrijk bij de FUE is niet te hoog te ontnemen(ivm. safety-zone) en een geduldige hand..

Mijn advies voor jou, neem nu maar eens een "tricho-stripje" voor die inhammen van jou, is gelijk het eventuele overgebleven littekenlijntje van de eerste strip achter gecorrigeerd! Mijn doktersadvies voor jou is Dr. Bruce Reith of Dr. Malte Villnow bij LA in Haarlem, gewoon een ht doen in Nederland hoor want denk jij nu echt dat ze 't in Amerika beter doen?

Mvg Dr. medhair
GOOD AGING

Laatst gewijzigd door hairobservator; 17 april 2006 om 12:33
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 14:36   #7
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Wat voor kliniek is dat daar in Haarlem, Dr. ?

Wat betreft de vraag van onze vriend.
Ik heb die link eens bekeken van Forhair.com en die kliniek die in Brussel zit. Ben over sommige foto's wel te spreken.

Neem nu deze rakker.

http://www.forhair.com/fue_hair_rest...n_results2.htm

Heeft precies het soort haar dat ik ook heb. Van dat fijne, waarbij je naar mijn mening het beste cosmetische resultaat kan halen omdat je nauwelijks ziet dat er een HT heeft plaatsgevonden.

Dan ben ik het ook wel met hem eens. Er zijn er een aantal hier die zeggen dat een HT niet de oplossing is. Ook ik ben vaak niet te spreken over resultaten die ik zie, maar zie er ook genoeg waarbij ik denk van, ziet er prima uit hoor. Zie het gegeven voorbeeld.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 16:15   #8
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Ga eens bij de verschillende klinieken langs. Wat u zal opvallen is dat er een groot verschil is wat ze voor u willen doen. Veel bedrijven voeren een bepaald beleid zodat ze ook maar de mogelijkheid hebben om een x aantal haren bij je te verplaatsen. De ene kliniek verplaatst maar 600 FUE grafts voor je op 1 dag. Het is technische gezien mogelijk om 1300 tm 1800 FUE`s op 1 dag uit te voeren. Dit is wel een intensive dag voor de chirurg zelf. Het is voor veel chirurgen veel aantrekkelijker om b.v 2 FUT uit te voeren. Hierbij wordt 80 % van het werk door de verpleegkundige uitgevoerd.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 16:26   #9
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Beetje rare antwoord van Jeremy vind ik.

Noemt hij ons amateurs.
Arrogante kwal. Hij zoekt het maar uit.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2006, 16:32   #10
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198


Naar aanleiding van het aantal reacties die deze meneer altijd krijgt, wist ik al meteen genoeg. Moet nodig een curcus fatsoensnormen ondergaan.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 07:43   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Een 'lullo' is het...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 11:26   #12
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Jeremy, de beste Fue arts ter wereld resideert wat mij betreft in Amsterdam, the Netherlands. Zijn naam is Coen Gho.
Wat zijn wij toch bevoorrecht he
__________________
1 HT bij Gho in Amsterdam, 632 grafts aan de voorkant
Alessandro is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 11:53   #13
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Als we dan toch namen gaan noemen zou ik kiezen voor Dr. B. Feriduni. Deze chirurg opereert al veel langer en verplaatst meestal 2 x zoveel transplantaten. Hij is werkzaam in Veldhoven & Hasselt (B).
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 13:16   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr Hair
Als we dan toch namen gaan noemen zou ik kiezen voor Dr. B. Feriduni. Deze chirurg opereert al veel langer en verplaatst meestal 2 x zoveel transplantaten. Hij is werkzaam in Veldhoven & Hasselt (B).
Dr Hair, je bent weer reclame aan het maken. Niet zo hardleers s.v.p.!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 14:26   #15
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Volgens mij is de vraagsteller Jeremy toch op zoek naar een FUE haarchirurg. Het wordt moeilijk antwoord geven als er helemaal “nooit” een naam genoemd mag worden.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.