Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 mei 2006, 21:58   #31
Super Cow
HaarWeb lid
 
Super Cow's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Berichten: 78
Geslacht:
Zeer interessante film, je krijgt er wel een andere kijk op, vooral theorie na theorie wat een heel beeld gaat vormen.

Ik heb ook aan mijn pa gevraagd dat hij deze film wil zien, maar hij weigerde, zelfs na een pittige discussie weigerde hij om te kijken en werd zelfs boos. Het was onmogelijk dat de USA regering dit had gedaan, waarom het daar niet bekend was.

Ik denk dat veel mensen er zo over denken…het dat alles weer met een sisser afloopt.
__________________
Nu:
Geen Haarverlies meer.

Oud:
28-06-05 - Dutasteride 0.5mg
10-06-05 - Plantina MV
02-06-04 - DA Rozemarijn Shampoo
12-07-04 - Etos Rooscure
Haarstatus:
vergevorderde Diffused Thinning

18-03-04 - 1.25mg Proscar
09-06-04 - Kruitvat 3000mg MSM
20-08-04 - 10mg Cetirizine Dihydrochloride
03-08-04 - Kirkland Minoxidil 5%
Super Cow is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 22:16   #32
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
het staat nog niet vast of dit op waarheid berust.
natuurlijk komt het de oppositie en andere amerika-haters wel heel goed uit deze complottheorie.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 22:30   #33
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik heb de film nog niet gezien maar ik zie het al een beetje voor me.
Complottheorie kun je bij alles bedenken maar als het veel raakvlakken heeft is het natuurlijk wel vervelend maar ik denk toch niet dat een democratische regering dit ooit voor elkaar zou kunnen gekregen hebben.
(lekker lange zin )

offtopic wie kijkt er vanavond naar het eurovisie songfestival?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 09:47   #34
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik heb de video als tip gekregen, zonder te weten waar het initiëel over gaat. Indien men mij op voorhand zou zeggen dat dit over een complottheorie zou gaan, had ik hem niet eens bekeken.
Maar ik ben zeer zeker onder de indruk van de manier waarop de feiten belicht worden, en met mij vele anderen.
Ik heb de film bekeken, ik vond het wel aardig maar niet zwaar indrukwekkend. Je moet niet vergeten dat je maar één kant van het verhaal te zien krijgt, en dat er altijd mensen zijn die smullen van complottheorieën (zoals al het volk dat op Niburu rondzwerft).

Een groot deel van zijn film gebruikt hij om aan te tonen dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen, maar een raket. Hij verzwijgt hierbij dat er tientallen ooggetuigen zijn geweest die wel degelijk het vliegtuig in het gebouw hebben zien vliegen. Zie ook http://www.broodjeaap.nl/boeing.html voor andere argumenten tegen dit verhaal.

Tip: laat je altijd door meerdere bronnen informeren. Je hebt bij dit soort dingen vaak twee uitersten: de officiële instanties en de complotdenkers. Hoor beide verhalen aan en trek dan zelf je conclusies, meestal heeft niet een van beide de waarheid in pacht maar ligt hij ergens in het midden, of zelfs iets dichter bij het verhaal van de officiële instanties.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 10:32   #35
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Weer een nieuwe documentaire

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Tip: laat je altijd door meerdere bronnen informeren. Je hebt bij dit soort dingen vaak twee uitersten: de officiële instanties en de complotdenkers. Hoor beide verhalen aan en trek dan zelf je conclusies, meestal heeft niet een van beide de waarheid in pacht maar ligt hij ergens in het midden, of zelfs iets dichter bij het verhaal van de officiële instanties.
Goede tip, zo denk ik er ook over. Het verhaal vanuit de media gezien is bekend, dat hebben we destijds dagelijks gehoord, gezien en gelezen.
Het is echt niet de bedoeling ineens deze documentaire als 100% correct aan te nemen, omdat er nogal wat gespeculeerd wordt. Maar dat er vraagtekens zijn, dat heeft de docu zeker bij me teweeg gebracht.

Dat dit item "hot" is, zie je dat er sinds 3 dagen wederom een documentaire is geplaatst, ook nederlands ondertiteld.
Deze docu, "Everybody's Gotta Learn Sometime" van Johan Albanese, is minder spectaculair en laat alleen de harde feiten zien. Hij speculeert niet.
Daar komen extra zaken aan het licht die in de docu "Loose Change" niet behandeld worden.

Dus voor de echte liefhebbers, en voor meer feiten wat de zaak nog merkwaardiger maakt:

http://video.google.com/videoplay?do...77024449046186

De docu uit de eerste post van deze thread staat ook sinds kort op Google video:

http://video.google.com/videoplay?do...52561914055825

Laatst gewijzigd door gletscher; 21 mei 2006 om 10:48
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 13:54   #36
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja, of de Amerikanen wisten het gewoon niet dat er zo'n grootschalige terroristische aanval zou komen. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.

Either way, wees blij dat er ass wordt gekicked in Afghanistan en Irak en dat daar de vrede weer langzaam opkrabbelt.
60 jaar geleden deden de Amerikanen dat voor jou en mij, nu voor de Irakezen en Afghanen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 16:30   #37
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ja, of de Amerikanen wisten het gewoon niet dat er zo'n grootschalige terroristische aanval zou komen. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.

Either way, wees blij dat er ass wordt gekicked in Afghanistan en Irak en dat daar de vrede weer langzaam opkrabbelt.
60 jaar geleden deden de Amerikanen dat voor jou en mij, nu voor de Irakezen en Afghanen.

Jemig jij ziet ze echt vliegen . Hoelang duurt het nou voordat je beseft dat de oorlog in Irak niets heeft opgeleverd buiten een burgeroorlog die nu daar woedt??????????????????????????????????

Amerika zit nu als een RAT in de val! Binnenkort nemen ze gewoon de benen omdat ze finacieel het niet meer aankunnen en dan er echt pas doden vallen in Irak.

Dank je wel Bush
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2006, 11:12   #38
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Haarweb En Niburu

Hoi Tiuri en Haarmannetje!

Ik las jullie post en jullie oordeel over het praatforum : Niburu.

Haarweb vind ik een fijn forum.
Hier kunnen mensen samen komen om hun haarproblemen te bespreken en oplossingen te zoeken, maar vooral om elkaar liefdevol te steunen....en dat is mooi....dat is héél mooi!
Jammer genoeg is er ook veel angst en chaos op haarweb, deze angst en chaos is ons vooral opgelegd door de druk van onze **** maatschappij om er lichamelijk maar zo perfect mogelijk uit te zien.

NIburu brengt vooral bewustmakend en onthullend nieuws op zowel politiek, historisch, spiritueel als actueel gebied dat bijna nooit verschijnt in de reguliere media.
Niburu werkt samen met journalisten en wetenschappers over de hele wereld en proberen zo de mensen op de hoogte te houden van het daadwerkelijke nieuws.
Niburu en vele anderen zijn tot de ontdekking gekomen dat de politiek en media heel veel verzwijgen voor de burgers.
Sommige onderwerpen zullen waarschijnlijk vele vragen oproepen, maar er is uitvoerige documentatie beschikbaar.

Volgens mij komen op Niburu vooral hele liefdevolle mensen die zich zeer bewust zijn van de wereldproblematiek.
Ze zijn bezorgd om het welzijn van mens & dier en onze moeder Aarde.
Ze zijn op zoek naar nieuwe antwoorden om de problemen te baas te blijven waar we nu voor staan.
De mensheid is op een kruispunt gekomen.
Als we de reis op de bestaande weg vervolgen, overlieven we mogelijk het einde van de 21e eeuw niet.
We staan voor immense ecologische problemen en de klimaatsveranderingen die zo overduidelijk merkbaar geworden zijn, zijn al onomkeerbaar!
Er heerst onrust in iedere uithoek van de wereld en het lijkt dat dit geweld almaar toeneemt en extremer wordt.
Wereldculturen zijn verdeeld geraakt, polarisaties tussen botsende religies neigen er toe om groepen in onze samenleving te radicaliseren.
De dreiging van het terrorisme is een reëel gevaar voor de stabiliteit van de wereld.
We zijn perfect in staat om onszelf te vernietigen als we niet een andere koers gaan varen.
Wereldwijd neemt ook de druk toe om radicale wijzigingen door te voeren en de koers te verleggen.
Maar ... is er nog hoop voor de mensheid???

Vele zaken die je leest op Niburu worden niet gemakkelijk geaccepteerd door onze materialistische gehersenspoeld verstand.
In onze Westerse wereld zijn we gaan vertrouwen op wetenschappelijke feiten (linker hersenhelft mannelijke logica), waar in het Oosten gezegd wordt dat iets pas waar is wanneer het persoonlijk ervaren is (rechter hersenhelft vrouwelijke intuïtie).
Ik nodig jullie uit om beiden te gebruiken en te ontdekken op Niburu wat voor u waar is.

Beste Haarmannetje en Tiuri, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie erg sceptisch zijn over de onderwerpen op Niburu.
Scepsis is een gezond mechanisme wanneer u nieuwe concepten evalueert.
Maar scepsis kan ook gebruikt worden als een verdedegingsmechanisme door het ego om uzelf te beschermen om het vooral niet bij het foute eind te hebben.
Door sceptisch te zijn accepteren we de wereld zoals hij is.
Indien we geen nieuwe overtuigingen toelaten, kunnen we ook niet geraakt worden in de kern van ons wezen en kunnen we alles bij het oude laten.
Sceptici verkeren in goed gezeldschap omdat ze behoren tot de meerderheid.
Scepsis kan echter ook een belemmering vormen wat ons weerhoudt om te leren.
Het vergt moed om uzelf toe te staan nieuwe concepten te overpeinzen.
In dit opzicht is Niburu geen gemakkelijk leesvoer en vraagt het van u dat u open staat voor nieuwe gedachten.

Verder hoop ik dat jullie zelf op zoek zullen gaan naar de waarheid.

MVG.
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 20:17   #39
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
*proest*

Niburu, het speeltuintje voor de minder intelligenten.
Wat een achterlijke onzin wordt daar verkocht zeg!
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 21:49   #40
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ja, of de Amerikanen wisten het gewoon niet dat er zo'n grootschalige terroristische aanval zou komen. Dat lijkt me meer voor de hand liggen.

Either way, wees blij dat er ass wordt gekicked in Afghanistan en Irak en dat daar de vrede weer langzaam opkrabbelt.
60 jaar geleden deden de Amerikanen dat voor jou en mij, nu voor de Irakezen en Afghanen.
Er zit wel een wereld van verschil tussen de militaire interventie van 60 jaar geleden en van het huidige Amerikaanse leger.
60 jaar geleden was Duitsland andere landen binnengevallen, en toen had o.a. Nederland gevraagd om o.a. Amerikaanse hulp.
Nu is Amerika (ongevraagd) Irak en Afghanistan binnengevallen.
Vergelijkingen prima, maar hou het wel reëel.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 23:25   #41
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Er zit wel een wereld van verschil tussen de militaire interventie van 60 jaar geleden en van het huidige Amerikaanse leger.
60 jaar geleden was Duitsland andere landen binnengevallen, en toen had o.a. Nederland gevraagd om o.a. Amerikaanse hulp.
Nu is Amerika (ongevraagd) Irak en Afghanistan binnengevallen.
Vergelijkingen prima, maar hou het wel reëel.
daar ga je wel ff de mist in.
duitsland was na WO1 arm en had een verdrag getekend waaraan ze zich moesten houden.
duitsland groeide in de jaren 30 uit tot een machtig land terwijl dit in strijd was met het verdrag. engeland/frankrijk deden niks, zelfs niet na het binnenvallen van polen.

toen was het ook te laat, duitsland was oppermachtig en had bijna de wereld veroverd (hitler had een paar domme missers).

irak was koeweit binnengevallen en verslagen door de amerikanen. daarna hadden ging irak weer over de schreef en amerika greep in.

afghanistan net zo en eigenlijk zou iran ook aan de beurt moeten zijn aangezien die bijna dezelfde agenda hebben als nazi-duitsland
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 06:29   #42
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
daar ga je wel ff de mist in.
duitsland was na WO1 arm en had een verdrag getekend waaraan ze zich moesten houden.
duitsland groeide in de jaren 30 uit tot een machtig land terwijl dit in strijd was met het verdrag. engeland/frankrijk deden niks, zelfs niet na het binnenvallen van polen.

toen was het ook te laat, duitsland was oppermachtig en had bijna de wereld veroverd (hitler had een paar domme missers).

irak was koeweit binnengevallen en verslagen door de amerikanen. daarna hadden ging irak weer over de schreef en amerika greep in.

afghanistan net zo en eigenlijk zou iran ook aan de beurt moeten zijn aangezien die bijna dezelfde agenda hebben als nazi-duitsland
Irak was tijdens de eerste golfoorlog Koeweit binnengevallen, maar tijdens de tweede toch niet. Waarmee zijn ze dan over de scheef gegaan?
Toch niet met die massavernietigingswapen, die ze niet konden vinden?
De enige die nu dictotariaal gedrag vertoont is Amerika.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2006, 13:08   #43
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
irak was koeweit binnengevallen en verslagen door de amerikanen. daarna hadden ging irak weer over de schreef en amerika greep in.

afghanistan net zo en eigenlijk zou iran ook aan de beurt moeten zijn aangezien die bijna dezelfde agenda hebben als nazi-duitsland

welk scheef?

En waarom pakt Bush Noord-Korea niet aan? die blazen hem op
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2006, 14:54   #44
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
In essentie is het zo dat de VS het idee hebben dat het kapitalistische/liberale/democratische stelstel als een soort eindpunt kan worden beschouwd tot welke alle culturen zich uiteindelijk zullen ontwikkelen. Met andere woorden: dat stelsel is het ideaal en benadert de utopie als geen ander. Daarin volgen zij de visie (hoewel deze er inmiddels wel anders over is gaan denken) van Fukuyama.

Het punt met de VS is, is dat zij in deze overtuiging dusdanig absoluut zijn, dat zij het als hun taak beschouwen dat systeem op te leggen aan de gehele wereld. Het is in feite eigenlijk een soort missie voor ze. Echter, waar halen ze het idee vandaan dat (1) het kapitalistische/liberale/democratische systeem in een universele context superieur is en (2) dat het mogelijk zou zijn een dergelijk systeem binnen een willekeurige andere cultuur te installeren?

De VS zijn in mijn ogen voornamelijk naïef.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2006, 00:20   #45
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
check dit

http://video.google.com/videoplay?do...76117304287501



En dan dit: de president die de VS had kunnen hebben als ze de stemmen goed hadden geteld.

http://video.google.com/videoplay?do...44470709189270
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 26 mei 2006 om 00:25
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Definitief!! Lotgenotenbijeenkomst 20 september Annelies Haarproblemen bij vrouwen 8 29 september 2003 01:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.