Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 augustus 2013, 13:30   #16
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Hallo Chriz,

Ik heb dit draadje, maar ook andere posts van je in andere (door jou gestarte) draadjes gelezen. Eerst dacht ik ( zo stel je je eerste vraag in draadjes denk ik ook bewust) dat je nieuw was op haarmedicijnen/vitaminen-gebied. Je vraagt bijv. elders advies over wat de beste vitaminen en mineralen zijn. Maar nu ik alles zo heb gelezen, en je tegelijkertijd in een ander draadje (= deze) vitaminen afbrandt (4e alinea uit je post van 1 aug 21.26u) lijkt het erop dat je er veel meer over weet (= er allang een sterke mening over hebt) dan dat je in eerste instantie deed voorkomen. Het lijkt er eigenlijk meer op dat je hier bent neergestreken om jouw visie op haargroeimiddelen via de diverse draadjes te verkondigen. En die visie blijkt absoluut tegen middelen die door veel leden gebruikt worden en waar veel leden ook baat bij hebben, ongeacht bijwerkingen of niet. Op zich heb je natuurlijk het volste recht jouw visie te verkondigen, maar je in eerste instantie her en der voordoen als nieuw in middelenland en adviesvragend, maar dan binnen no time meterslange posts schrijven waarin je pleit en pleit en pleit voor alternatieve/natuurlijke middelen..... Opmerkelijk voorbeeld:
Op een ander door jou gestart draadje 'De beste vitamineproducten voor haargroei', waarin je je m.i. dus voordoet als onwetend/zoekend op middelengebied, meld je op 6 augustus dat je op buitenlandse forums Moringa bent tegengekomen. Je meld het alsof je dat nog niet gebruikt, het komt sterk over alsof je dat in je net gestarte zoektocht bent tegengekomen. Past ook helemaal in de wijze waarop je dat draadje bent gestart overigens.
Maar in dit draadje meld je 5 dagen eerder op 1 augustus in je post van 21.26u in de 5e en 7e alinea dat je Moringa gebruikt, weet je er veel meer vanaf en vertel je er uitgebreid over en je predikt het zelfs. Strange......

Laatst gewijzigd door Vana; 8 augustus 2013 om 14:04
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 14:13   #17
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Ik wil nog even benadrukken dat ik geen probleem heb met een andere visie en niks heb tegen natuurlijke middelen, integendeel, maar wel met de manier waarop.
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 16:06   #18
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vana Bekijk bericht
Ik wil nog even benadrukken dat ik geen probleem heb met een andere visie en niks heb tegen natuurlijke middelen, integendeel, maar wel met de manier waarop.

Iedreen wilt toch zijn verhaal kwijt, ook hij.

Hij zal zeker wel een punt hebben en weet zijn standpunten met voorbeelden duidelijk te onderbouwen, maar of je nou voor of tegenstander bent bij geneesmiddelen werkt die chemische troep nog alstijd het beste. Helaas maar waar.

Supplementen kun je er wel prima erbij slikken als aanvulling..
mijn haartjes varen (groeien) er wel bij!
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 8 augustus 2013 om 16:10
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 16:57   #19
Bram123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2013
Berichten: 1
Werken Nisim shampoo's. ik had daar wel is wat over gelezen maar ben er niet zeker van ???
Bram123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2013, 12:59   #20
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Iedreen wilt toch zijn verhaal kwijt, ook hij.
.:
Tuurlijk. Helemaal mee eens. Dat is ook mijn punt niet. De manier waarop. Her en der draadjes openen, met dezelfde soort vragen, opstellend als advies vrager, als onwetend tav middelen, oa onderbouwen met 'ik wil voordat ik veel geld uitgeef aan middelen eerst weten wat wel en niet werkt'. Op 1 van zijn vragen in een ander door hem geopend draadje heeft iemand hem ontzettend uitgebreid antwoord gegeven, inclusief de chemische middelen. Terwijl Chriz hier is om natuurlijke middelen te promoten. Toch zonde van de moeite en tijd van die persoon die zo uitgebreid alle bestaande middelen heeft uitgelegd, terwijl Chriz allang zijn mening over chemische middelen klaar heeft, hier helemaal geen interesse in heeft en alleen maar de natuurlijke middelen wil prediken. Waarom niet gewoon eerlijk zijn?

Laatst gewijzigd door Vana; 9 augustus 2013 om 13:07
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2013, 22:44   #21
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik heb nu fibromyalgie, beknelde zenuw in de voet een darmontsteking gehad en een heleboel andere klachten. Het leven is op dit moment simpelweg een hel, het is opstaan met pijn en naar bed gaan met pijn en minimaal 1x per nacht wakker worden van de pijn. Dit alles een tijd na het slikken van finasteride (daarvoor wel klachten gehad met mijn voet enkel).

Maar goed dit bewijst niks over de neveneffecten van finasteride maar volgens mij is er altijd wel wat. Als ik toch een search op google ga doen over reumatische klachten en finasteride kom ik nog aardig wat tegen ook.

Al zou het door de finasteride komen (wat ik zeer betwijfel) zou het alsnog mijn eigen fout zijn omdat ik zonder te overdrijven wel 10 x gestopt ben en opnieuw ben begonnen met het medicijn. Haaruitval is een bitch en het zorg gegarandeerd voor wanhoop bij mensen die gevoelig zijn voor hun look eigenschappen. Ik kan op het moment helaas niet meer sporten, rennen, lange afstanden lopen of langer dan 4 uur werken per dag. Ik moet (honderden keren per dag mijn gewrichten van mijn nek, vingers en onderrug kraken/knakken wat niet aan te horen is. En zonder 120mg arcoxia en tramadol elke dag kan ik niet lopen. zo slecht gaat het dus ik denk dat ik het eindelijk kan accepteren om toch (langzaam) kaal te worden, wat zeker het geval is op dit moment daar ik alweer een tijdje gestopt ben met finasteride.

Wat is haar nog waard als ik op 22 jarige leeftijd al bijna niks meer kan.
Zie het dan ook echt niet meer zitten zo nu en dan.

Laatst gewijzigd door Memeber; 9 augustus 2013 om 22:46
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2013, 22:37   #22
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Iedreen wilt toch zijn verhaal kwijt, ook hij.

Hij zal zeker wel een punt hebben en weet zijn standpunten met voorbeelden duidelijk te onderbouwen, maar of je nou voor of tegenstander bent bij geneesmiddelen werkt die chemische troep nog alstijd het beste. Helaas maar waar.

Supplementen kun je er wel prima erbij slikken als aanvulling..
mijn haartjes varen (groeien) er wel bij!
Misschien werken farmaceutische/chemische middelen beter voor je haren, maar daar is ook alles mee gezegd

@Memeber echt klote voor je hopelijk zal je uiteindelijk toch je weg hierin vinden en ook beter worden.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 15 augustus 2013 om 22:39
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 02:01   #23
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Misschien werken farmaceutische/chemische middelen beter voor je haren, maar daar is ook alles mee gezegd
.
Heb deze zin echt 4x gelezen.
Op een haarforum. Waar men juist komt omdat men iets zoekt dat 'beter is voor je haren'.
Vana is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.