Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 29 oktober 2015, 22:52   #3931
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Zag laatst Peter van der Vorst ook in een programma, sympathieke man. Maar zijn 'temples' hebben een behoorlijk lage dichtheid valt me steeds op.
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR

Laatst gewijzigd door Mayo; 30 oktober 2015 om 00:02
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 08:31   #3932
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Armin v. Buren, Marco Borsato zijn bn'ers, die hun HT juist liever "onder de pet houden" en het dus nooit bekend hebben gemaakt.
Verder heeft die Borsato in het verleden nog, zijn afstaande oren laten "corrigeren"..
Beide heren hebben met 100 % zekerheid (frontaal) een HT laten doen, maar hangen het dus niet aan de grote klok a la Joling.

En dat haar van vd Vorst na zijn HT....Tsja...

Laatst gewijzigd door Dino33; 30 oktober 2015 om 08:36
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 10:51   #3933
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Armin v. Buren, Marco Borsato zijn bn'ers, die hun HT juist liever "onder de pet houden" en het dus nooit bekend hebben gemaakt.
Verder heeft die Borsato in het verleden nog, zijn afstaande oren laten "corrigeren"..
Beide heren hebben met 100 % zekerheid (frontaal) een HT laten doen, maar hangen het dus niet aan de grote klok a la Joling.

En dat haar van vd Vorst na zijn HT....Tsja...
Als ik Armin zo bekijk en fotos van vroeger denk ik niet dat hij een HT heeft gehad.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2015, 23:08   #3934
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Goed zichtbaar dat litteken van van Barneveld.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2016, 22:44   #3935
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Armin van buuren heeft sindskort zijn haar gemilimeterd.

Zal ie een HT gaan doen maar eerst iedereen laten wennen?

Met zijn bankrekening moet dat toch wel een HT worden zou je zeggen.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 13:01   #3936
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Armin van Buuren heeft een HT ondergaan.
Als iemand zo'n (tijdelijke) korte coupe neemt, dan weet een "kenner" doorgaans hoelaat het is... (zie A. Boomsma)
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 13:45   #3937
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Unhappy

Ik vraag me al lang af wat Arie Boomsma precies heeft laten doen met zijn haar. Heeft hij een haartransplantatie ondergaan? Zit hij aan de minoxidil en de finasteride? Of zit z'n haar vol met haarvezels en andere zooi? Wie zal het zeggen? Arie zelf niet. Die zwijgt hierover als vermoord.

Op het internet staat te lezen dat hij het boegbeeld is van het haargroeimiddel Nioxin, maar volgens mij is er veel meer aan de hand. Enkele jaren terug was hij sterk kalend. Toen had hij een bros met compensatiebaard. Vooral het haar aan de voorkant van zijn schedel was sterk uitgedund, maar nu zie je daar dus niets meer van. Ik vind het ronduit verbluffend. Erg jammer dat hij er niets over lost!

Ik vind de haartransplantatie van Jeremy Piven (de acteur die gestalte geeft aan brulboei Ari Gold uit de serie Entourage) trouwens ook bijzonder geslaagd. In die mate zelfs dat hij er nu, als 50-jarige veel jonger uitziet dan toen hij 30 jaar was. Dat het gaat om een HT en niet om een pruik is vrijwel zeker, want hij loopt rond met een reusachtige smiley op de achterzijde van z'n hoofd.

http://www.blogcdn.com/slideshows/im...993-2008-1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-6CtClFlbm_...transplant.jpg

Laatst gewijzigd door Robert M; 1 februari 2016 om 14:15
Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 13:56   #3938
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik volg armin al enige jaren. Op feesten, live streams etc.

het haar frontaal was altijd dun en hij heeft het nooit kort gehad. het ziet er dan ook niet naar uit dat hij een HT heeft laten doen hoor. Dit is de eerste keer dat hij het zowel boven op als achterzijde zo kort heeft.

Waaruit blijkt dat hij heen HT heeft ondergaan? Want als dat zo is, is het resultaat om te janken. aantal weken terug nog gezien via live stream. kijkt er zo doorheen....

Daarbij vind ik het enkel positief dat ze het doen hoor, die BN'ers. Die keuze is nog lastiger iedereen heeft zijn zegje/mening over je. Dat is bij ons veeeel minder. Ik denk dat hij het net gedaan heeft enkele weken terug of zo meteen gaat doen.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 13:57   #3939
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Die Elon Musk kan er ook wat van:

https://www.quora.com/How-has-Elon-M...n-his-baldness

Verbluffend!
Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 14:04   #3940
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
En Kevin Costner:

http://plasticsurgeryproof.com/users...ner-toupee.jpg

Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 20:34   #3941
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Ik heb hierboven een aantal foto's geplaatst van bijzonder geslaagde haartransplantaties die werden uitgevoerd bij bekende heren.

Ik vraag mij wel af in hoeverre deze heren de boel belazeren door het resultaat van hun haartransplantatie op te smukken met haarvezels.

Enkele jaren terug heeft Jason Gardiner, die flamboyante homo uit Dancing On Ice, een haartransplantatie laten uitvoeren door een Amerikaanse topchirurg. Er werden bij dit heerschap 3000 grafts ingeplant op de volledige bovenzijde van z'n hoofd. Dat grapje heeft hem maar liefst 35.000 dollar gekost. Jawel, u leest het goed: 35.000 dollar voor 3000 grafts! Geïnplanteerd volgens de FUT-methode!

In deze video zie je hem zijn haartransplantatie met veel toeters en bellen uit de doeken doen op de Britse televisie:

https://www.youtube.com/watch?v=hiQhg-FoMfI

Toen ik dit filmpje zag was m'n eerste reactie: "Wow, super geslaagde haartransplantatie! Prachtig haar, enorme dichtheid! Hier teken ik meteen voor!".

Maar toen ik vervolgens dit filmpje bekeek heb ik m'n mening toch moeten herzien:

https://www.youtube.com/watch?v=XZ6VlqsOgJI

Het verschil met het eerste filmpje is duidelijk. In dit tweede filmpje is z'n haar niet alleen veel langer en dunner. Het is ook veel bleker! Op bepaalde momenten zie je zo de contouren van z'n schedel door z'n haar.

Al bij al vind ik dit geen slecht resultaat voor een haartransplantatie waarbij er slechts 3000 grafts werden ingeplant op de volledige bovenzijde van het hoofd. Maar als je dit tweede filmpje bekijkt dan wordt het overduidelijk dat meneer in het eerste filmpje gebruik heeft gemaakt van haarvezels. Alleen "vergeten" zowel hij als de chirurg dit tijdens het eerste filmpje te vermelden. Maar wel minutenlang zitten doordraven over het verbluffende resultaat van de haartransplantatie. Erg misleidend!
Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2016, 23:58   #3942
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
2de filmpje is zeker nog een top resulaat. Ik denk ook dat zelfs in het 2e filmpje camouflage middelen zijn gebruikt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2016, 00:41   #3943
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Stil hier. Geen nieuwe input?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2016, 13:53   #3944
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Sjoemelfoto,s

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Stil hier. Geen nieuwe input?
Regelmatig publiceer ik artikelen m.b.t. gesjoemel bij "after pictures"bij haartransplantaties.

Zie hier een voorbeeld.

Denk er ook aan dat foto's en video's 2-dimensionaal zijn.(lengte en breedte) . De werkelijkheid is 3-dimensionaal. Dan komt er ook nog diepte bij. Ook is de hoek waarop de foto is genomen belangrijk.

Dat is heel goed te zien bij foto,s van mijn haartransplantatie. Als ik mensen vertel dat ik een haartransplantatie heb gehad willen ze dat in eerste instantie niet geloven. Als ze mij recht in het gezicht kijken is het resultaat perfect. Buig ik mijn hoofd echter naar beneden dan hoor ik de mensen denken "dat valt tegen". Begrijp me niet verkeerd. Ik ben hardstikke tevreden. Zonder haartransplantatie zou ik echt kaal zijn geweest.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door Henk; 6 oktober 2016 om 22:43 Reden: Link naar eigen site verwijderd.
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2016, 18:15   #3945
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Martijn Krabbe (1968) en Lodewijk Hoekstra (1976) hebben echt een mooie kop met haar voor hun leeftijd. Misschien geverfd, maar dat valt dan iig niet op.
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.