Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2016, 01:07   #16
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Maar ik denk dat je verkeerde keuze maakt door alles stiekem en geheim te houden. Als jij vanaf het begin zelfverzekerd gaat zeggen dat je er wat aan gaat doen in de toekomst zal uiteindelijk niemand het vreemd vinden. Mensen hebben er wellicht een mening / opmerking over als je in een meer 'macho omgeving zit' maar geloof mij, ze zullen geen minuut aan je haar denken als ze je niet zien.

Ik zeg tegen mijn omgeving dat ik sowieso in de toekomst wat aan mijn haar ga laten doen. Sommige vinden het 'gay'en snappen niet dat ik zo ijdel ben (tja ik ben heel ijdel, maar kan er niks aan doen helaas). Juist tegen deze personen moet je zelfverzekerd overkomen. Doe alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Als je neus groot is of flaporen heb corrigeer je die toch ook? Waarom dan niet je haar?
Nja ik geloof niet dat je sommigen je gay vinden, meer ijdel.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2016, 09:22   #17
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Ik heb m'n haartransplantatie steeds strikt geheim gehouden. Buiten de kliniek en mezelf is er niemand op de hoogte.

Niet omdat ik het ondergaan van een haartransplantatie een schande vind, maar stel je voor dat je je haartransplantatie met veel toeters en bellen aankondigt en maanden later dan blijkt dat er weinig of niets teruggroeit en je moet erkennen dat de ingreep mislukt is. Dan sta je daar te blinken.

Na m'n haartransplantatie wilde ik het liefst zo weinig mogelijk bezig zijn met m'n haar. Ik wilde m'n gedachten verzetten en me focussen op andere zaken. Door m'n haartransplantatie te onthullen en de mensen in m'n omgeving elke dag naar m'n haarlijn te zien gluren om te zien of er al iets teruggroeide, ging me dat wellicht moeilijk gelukt zijn.

Misschien dat ik er later nog wel eens een boekje over open doe.
Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2016, 08:40   #18
Jerry38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Berichten: 22
Geslacht:
Daar heb je ook wel een punt ja...

Ben je nu een beetje tevreden? Het lijkt me nu
Voor jou wat minder interessant het te vertellen
Aan mensen.... Behalve als het echt een keer ter sprake
Komt ofzo..
Jerry38 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2016, 01:32   #19
Xantom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 31
Door je niks aan te trekken van wat anderen van je denken? Ik dacht dat dit een vrouwen-ding was...
Xantom is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.