Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 maart 2004, 13:24   #31
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
ik weet zo niet hoe hij heet, maar een vrouw die daar werkt zei dat hij wel eens op de tv is geweest en dat hij wel vaker meisjes van mijn leeftijd informeerd.
maar waarom zou die 1.25 mg en de dianapil veel zijn als ik mag vragen?
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 15:56   #32
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Citaat:
Originally posted by Eefje
ik weet zo niet hoe hij heet, maar een vrouw die daar werkt zei dat hij wel eens op de tv is geweest en dat hij wel vaker meisjes van mijn leeftijd informeerd.
maar waarom zou die 1.25 mg en de dianapil veel zijn als ik mag vragen?
Nou,de onderzoeken zijn gedaan indertijd met gewoon 1 mg..dus 1.25 is niet bij voorbaat beter..maar kan alleen maar meer bijwerkingen opleveren.Volgens mij staat ook op de bijsluiter dat het niet voor vrouwen is alleen voor mannen.(Er waren ook alleen maar mannen bij betrokken bij de studies).

Ik zeg niet dat het niet zal werken,het zal denk ik goed werken..maarre..het is geen vitamine pilletje he...hou het in ieder geval in de gaten...en als het kan zou ik beginnen met 0,5 mg..een half jaartje tot een jaar...je kunt altijd nog meer nemen.

Ik denk dat je dus bij Boersma geweest bent..die zit nu ook in Geldermalsen geloof ik,maar het is een erg Commercieele mannetje dat meestal zijn eigen belang voor op stelt dan dat van zijn patienten.

*Zijn er nog meer meiden van jouw leeftijd die je kent die fina slikken dan?Ik weet wel dat oudere vrouwen dit slikken....die niet meer zwanger willen worden.Voor meiden van 16 lijkt het me niet gezond in ieder geval...maar ik ben geen dermateloog dus...!

*Ik zou in ieder geval eens meer informatie zoeken op google ofzo over fina en vrouwen.
















__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 15:59   #33
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
nou de dermatoloog zei dat hij er in geloofde en dat ik over een half jaar resultaat heb, daar gaat het mij eigenlijk om. en over het zwanger worden: als ik kinderen wil, moet ik een jaar van te voren stoppen met het slikken van de capsule zodat de stof uit mn lichaam verwijderd is.
dus ik denk zelf dat het allemaal wel mee zal vallen.
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:02   #34
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
*Ben je hier soms geweest?

www.intermedica.nl
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:03   #35
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
ja, en die boersma had mij geholpen.
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:09   #36
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Oke...veel succes..en ik weet zeker dat het zal werken voor je haar.Ik gebruik het ook al 2 1/2 jaar met veel succes!!
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:17   #37
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
wordt het dan echt dikker? zie je ook minder kale plekjes?
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:27   #38
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Ja,je haar wordt dikker en steviger/voller....hergroei is goed mogelijk gezien je leeftijd.

Je zei in je eerste post dat je je bloed hebt na laten kijken....en in een speciale groep zat..hoe zit het eigenlijk met je ijzer in het bloed..dit kan ook een oorzaak hebben dat je haar dunner wordt he..en is simpel op te lossen m.b.v. zink.
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:29   #39
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
mijn bloedonderzoek was goed, maar het dunne haar zit bij ons in de familie. mijn moeder heeft het ook, en mijn broer krijgt ook al kale plekken.
ben jij trouwens ook naar boersma gewees? ik las hier op dit forum veel negatieve dingen over hem.
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:36   #40
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Ja, ik ben ook naar Boersma geweest..in Tilburg toendertijd.

De negatievie tijd komt o.a door dat hij altijd ook Aminexil aanprijste als een van DE oplossingen voor kaalheid...wat dus absoluut niet het geval is. Dit zegt hij alleen uit commercieel belang omdat hij ook bij deze handel betrokken is van een niet nader te noemen site!!
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:38   #41
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
En hij vraagt veel geld voor een consult...en adviseert om zijn Pro-hair te gebruiken wat hij zelf verkoopt...dus beter van wordt!!
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:38   #42
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
nou lekker dan, wij allemaal dokken, hij maar rijk zijn en wij lopen kaal rond
wat een zak!!!!!
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:39   #43
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
maar zo te horen werkt de finasteride en daar gaat het om.
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:41   #44
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Citaat:
Originally posted by Eefje
maar zo te horen werkt de finasteride en daar gaat het om.
Precies...afgezien van alle negatieve tijd werkt fina dus wel..wat dus ook heel belangrijk is.
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2004, 16:56   #45
Eefje
Guest
 
Berichten: n/a
hmm heel gedoe hier nu thuis. mijn moeder gaat een afspraak maken bij de huisarts voor mij om te vragen of die capsules niet te zwaar is ofzo, en misschien ga ik naar een dermatoloog in het ziekenhuis hierzo.
ik kom er gewoon achter dat die boersma helemaal niet alles goed uit heeft gelegd, ik moest zelf vragen of ik de dianapil nog door moest blijven slikken, hij zei in het begin doodleuk dat ik nooit zwanger mocht worden als ik finasteride gebruikte...ja ik had de tranen in mijn ogen staan. vertelde hij naderhand dat ik dan een jaar moet wachten totdat die stof uit mijn lichaam is.
echt ik moet op school in de verzorging maar leren om empathie te tonen (inleven in mensen) en die vent zit voglens mij gewoon te lachen omdat hij weer geld binnenkrijgt.

ik ben echt kwaad nu
  Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.