Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 augustus 2003, 21:30   #1
silly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 14
voor het eerst weer naar de kapper na 19 jaar

Dag allemaal,

ik ben er even een tijd tussen uit geweest (schaam me) maar ik moet wat mededelen...

Zoals sommigen weten ben ik al een ruime tijd plukvrij geweest en nu nog steeds. (ongeveer 5 en een halve maand)

Ik ben namelijk 7 augustus 2003 weer voor het eerst naar de kapper gegaan na 19 jaar. Mijn kortste haar was ongeveer 5 centimeter.

Ik had nl een staart en heb het aan de kapper uitgelegd wat ik had en vroeg of er een kapsel was voor mij. Ze heeft mij toen zo aardig geholpen. Ik heb nou een hele stoere kapsel nl. met een kuif in het midden en aan de zijkanten kort.

Ik ben zo blij dat ik kan afblijven om niet meer te plukken voor het eerst heb ik mijn haar los en elke dag voel ik aan mijn hoofd.

Het was zo raar om bij die kapper te zitten en wat was het lang geleden dat iemand mijn haar waste en knipte ik ben zoooo blij van binnen.

Ik heb mijn haar zo kort laten knippen zodat het onmogelijk voor mij wordt om te plukken. Maar hierna laat ik mijn haar lang groeien.

Ik hoop echt en dit meen ik dat jullie ook de sterkte kunnen vinden om niet meer te plukken. Want echt waar de eerste maand was zo moeilijk, en nu kan ik er echt goed van afblijven.

Ik hoop dat ik voor de rest van mijn leven niet meer de drang krijg om te plukken...

Love u all........

Silly
silly is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 22:30   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
hartstikke mooi........

Hoi Silly,
Wat mooi voor je zeg; ten eerste dat het zo goed gaat en omdat je eindelijk weer eens naar de kapper bent geweest. Fijn he, dat je haar weer eens gewassen wordt en dat er weer eens een model in geknipt kan worden.
Je vertelt dat je goed af kan blijven........ Ik ben n.l. ook zo'n 7.5 mnd. pluk vrij, maar vind het bijna nog iedere dag moeilijk eraf te blijven. Niet iedere dag is de drang gelijk, maar bij periodes heb ik het best nog moeilijk. Momenteel zit ik weer in zo'n fase en dan moet ik m'n koppie er goed bij houden om niet in te gaan op de verleiding. Silly, ik hoop dat je het zo vast kunt houden en dat je kunt blijven genieten van je mooie haren. Ik wens je veel succes verder toe en leuk als je zo af en toe blijft vertellen hoe het gaat. Voor de andere ttm-ers zijn degenen bij wie het goed gaat, toch stimulators om door te gaan.
Groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.