Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2006, 22:02   #31
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Er valt hier niks te snappen, het is niets anders dan pure geraaskal.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2006, 22:03   #32
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Grover!

De matrix : de filosofie die daarin ten grondslag ligt, dat wij in een virtuele wereld leven, is de WAARHEID!

Het holografisch universum en bovennatuurlijke krachten van de geest :
Het universum is in feite een groot hologram, waarvan de werkelijkheid die wij zien in feite illusie is gecreeërd door onze geest. Het zou impliceren dat we tot dingen toe is staat zijn die wetenschappelijk gezien niet mogelijk zijn, maar....
Zie verder op : http://www.xerson.nl/content/view/24/2/

Ook de moeite om eens een kijkje te nemen is : het geheim van telekinese en levitatie.
Telekinese is de mogelijkheid om objecten te bewegen zonder ze aan te raken.
Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels te ontstaan, omdat op een diep niveau van de realiteit de SNAARTHEORIE impliceert dat er meerdere dimensies moeten bestaan. Tevens begint bij de wetenschap door te dringen dat materie niet meer bestaat maar slechts een brij van trillingen is die door een bewustzijn een vorm aannemen.
Zie verder op : http://www.xerson.nl/content/view/96/2/

Zie ook : Japans/Amerikaans magier laat vrouw leviteren op straat.
Midden op straat op harde ondergrond blijft de vrouw zweven nadat omstanders deze in de lucht getild hebben.
Grover, klik op video onder de foto om de film te bekijken.
http://www.xerson.nl/content/view/217/2/

Het boek, De ontheemde zielen ontwaken, heb ik bijna uit.
Zware, wetenschappelijke lectuur, dat klein beetje hersens dat ik heb kraken!

Gisteren zijn wij naar een voordracht geweest in een boekenhandel : "DE MEESTERS VAN HET VERRE OOSTEN" van Baird T. Spalding.
De introductie tot de esoterische wijsheid werd gegeven door Jan Gyselinck.
We hebben het boek meteen gekocht, alsook eindelijk het boek van Lynne Mc Taggart : het VELD.

Zelf lees ik zowel wetenschappelijke als spirituele boeken en ik ben blij dat de brug tussen wetenschap en spiritualiteit na honderden jaren al overgestoken
is!

Groetjes,
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2006, 23:41   #33
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Maar Evaatje, hoe heb jij nou je haarproblemen volgens jezelf opgelost? Wat heb je gedaan? Ik kan dit niet zo duidelijk lezen in je posts. Sorry.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2006, 23:54   #34
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Ben ik nou de enige die al na zin 1 afhaakt van evaatjes posts?

Kvind het trouwens nog steeds vreemd waarom die motor die op water loopt nog steeds ni op het nieuws is geweest
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 00:10   #35
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
lol....het water kan al met iets anders zijn vermengd...de motor werkt anders...iig niet waterdicht....waarom MOET de mens altijd weer dingen die onverklaarbaar zijn goed praten met religie, opvattingen etc. (bijna) alles zal vroeg of laat logisch beredeneerbaar zijn....ik dacht trouwens ook dat de snaartheorie allang weerlegd is...
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 00:20   #36
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evaatje
Het holografisch universum en bovennatuurlijke krachten van de geest :
Het universum is in feite een groot hologram, waarvan de werkelijkheid die wij zien in feite illusie is gecreeërd door onze geest.
Is dat zo? Waarom begrijpen wij dan nog lang niet alles over het ontstaan ervan en alles wat zich daarin bevindt? Het is dus een creatie van de menselijke geest, maar zijn we intussen vergeten wat het werkelijk is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evaatje
Ook de moeite om eens een kijkje te nemen is : het geheim van telekinese en levitatie.
Telekinese is de mogelijkheid om objecten te bewegen zonder ze aan te raken.
Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels te ontstaan
Dat is gewoon niet waar, het bestaan van telekinese is niet aangetoond en de huidige wetenschap neemt het niet serieus (en zal het ook nooit doen, tenzij het bewezen wordt).
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 09:22   #37
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evaatje
Zie ook : Japans/Amerikaans magier laat vrouw leviteren op straat.
Midden op straat op harde ondergrond blijft de vrouw zweven nadat omstanders deze in de lucht getild hebben.
Grover, klik op video onder de foto om de film te bekijken.
http://www.xerson.nl/content/view/217/2/
Prachtig filmpje! Die man is Cyril Takayama, een bekende illusionist. Je kunt hem vergelijken met David Copperfield of Hans Klok. Ik kende wel andere trucs van hem, deze had ik nog niet gezien. Ik vind het een beetje raar dat je gelooft dat dit echt is eigenlijk. Takayama zelf zal dat in ieder geval nooit beweren . Het is gebaseerd op de eeuwenoude truc "light as a feather, stiff as a board", die vaak in séances werd opgevoerd die populair werden in de 18de eeuw.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 10:23   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ik begin er steeds minder van te begrijpen. Wat bedoelen jullie nou met dat je zelf de werkelijkheid creeert? Als ik een kale meneer zie lopen, dan ziet iedereen toch een kale meneer? Er zijn toch niet mensen die hem met een enorme bos haar zien? Dat is toch ieders werkelijkheid??? Of heeft die meneer volgens jullie met z'n eigen "geest" zijn kaalheid gecreeert, en hoe zou hij en wij het dan anders moeten doen? Probeer eens concreet te zijn lieve menschen dat simpele "zielen" als ik ze ook snappen.
Het individu, het ego, het ik schept niet de werkelijkheid, dat doet (om het even zo te noemen) Brahman. Dat is het hogere en enige bewustzijn dat zichzelf leert kennen via de creatie. Als jij denkt aan 'ik' en 'mijn ziel', dan denk je (volgens de filosofie die Eva en Grover aanhangen) al verkeerd, omdat het ego een illusie is. Om die filosofie te begrijpen moet je het idee van het individualisme en afgescheiden materie achter je laten. Tegen alles wat je ziet zou je moeten zeggen: "ik ben DAT." Jezus heeft gezegd: "til een steen op en jij zult mij daar vinden." Het valt allemaal terug op de idee dat werkelijk alles voortkomt uit het Ene en behoort tot het Ene. Ik vind, van alle mystieke filosofieën die er bestaan, deze het meest elegant en aannemelijk.

Maar zoals ik al zei: hoe verhoudt zich dit nu tot de praktijk? Ik ga mee met Guoy in de vraag: hoe werkt het nu in de praktijk? Hoe realiseer je die ombuiging van de werkelijkheid? Hoe keer je het proces van AGA om? Boeken worden volgeschreven over de kracht van de geest op materie, maar in de praktijk zie je het niet terug.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 10:26   #39
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
(bijna) alles zal vroeg of laat logisch beredeneerbaar zijn....
Dit vind ik nogal een bewering om eerlijk te zijn. Waarom denk je dit? Waarom ga je uit van het idee dat het menselijk denkvermogen alles in huis heeft om werkelijk alles te kunnen doorgronden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
ik dacht trouwens ook dat de snaartheorie allang weerlegd is...
Niet dat ik weet? Heb je het ergens gelezen en een bron voor mij?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 10:32   #40
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller
Na een documentaire gezien te hebben over quantumfysica, werd Evaatje meer bewuster van het feit dat ze die opgenoemde kwalen in het verleden ongewild zelf had veroorzaakt. Als ze toen beter had geweten, had ze dat dus kunnen voorkomen. Dit is gewoon niet op de feiten gebaseerd. AGA bv is iets wat je erft, het zit in je genen, je kunt het hooguit behandelen met klinisch geteste medicijnen en niet met quantumfysica.

Zo moeilijk is dat niet het woord ''feit''.
Hier ben ik het mee eens. En mijn ongeloof wordt voornamelijk gevoed door de vage nevel waarin betogen zoals die van Evaatje zich verhullen. De waarheid schijnt men altijd in pacht te hebben, men grijpt selectief naar wetenschappelijke theorieën om de eigen ideeën te ondersteunen, maar zo gauw iemand vraagt naar praktische voorbeelden en instructies om iets dergelijks te realiseren, is men niet thuis.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 10:41   #41
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller
Is dat zo? Waarom begrijpen wij dan nog lang niet alles over het ontstaan ervan en alles wat zich daarin bevindt? Het is dus een creatie van de menselijke geest, maar zijn we intussen vergeten wat het werkelijk is?
Ja, hier komt het wel op neer. Ik heb het boek Het Visionaire Venster van Amit Goswami gelezen en wat ik eruit heb begrepen is dat het Ene Bewustzijn (EB) zichzelf wilde leren kennen via creativiteit. Vervolgens is het EB zich gaan binden aan verschillende niveau's, zoals het niveau van de contexten (waarbinnen ideeën kunnen ontstaan), vervolgens het niveau van die ideeën (praktische invullingen van contexten) en uiteindelijk met het laagste niveau: het niveau van de binding met materie. Per niveau heeft het EB zich steeds verder beperkt in Zijn weten en uiteindelijk is het zichzelf vergeten, juist om de creatie optimaal te kunnen ervaren.

De reden, nu, waarom de materialistische wetenschap nooit alles zal kunnen verklaren is juist omdat deze zich uitsluitend richt op de materie en het gehele wetenschappelijke denken begeeft zich uitsluitend binnen het domein van het menselijk denken en dat zijn nu net geschapen niveau's die onvermijdelijk gepaard gaan met beperkingen. En dus betoogt men dat er iets anders noodzakelijk is om innerlijk het hogere te leren kennen en dat doet men dus niet door naar de buitenwereld van de materie te kijken, maar juist door zich te ontrekken daaraan.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 5 juni 2006 om 10:45
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 11:54   #42
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Dit kan altijd wel nuttig zijn: http://www.skepsis.nl/
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 12:11   #43
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Het individu, het ego, het ik schept niet de werkelijkheid, dat doet (om het even zo te noemen) Brahman. Dat is het hogere en enige bewustzijn dat zichzelf leert kennen via de creatie. Als jij denkt aan 'ik' en 'mijn ziel', dan denk je (volgens de filosofie die Eva en Grover aanhangen) al verkeerd, omdat het ego een illusie is. Om die filosofie te begrijpen moet je het idee van het individualisme en afgescheiden materie achter je laten. Tegen alles wat je ziet zou je moeten zeggen: "ik ben DAT." Jezus heeft gezegd: "til een steen op en jij zult mij daar vinden." Het valt allemaal terug op de idee dat werkelijk alles voortkomt uit het Ene en behoort tot het Ene. Ik vind, van alle mystieke filosofieën die er bestaan, deze het meest elegant en aannemelijk.

Maar zoals ik al zei: hoe verhoudt zich dit nu tot de praktijk? Ik ga mee met Guoy in de vraag: hoe werkt het nu in de praktijk? Hoe realiseer je die ombuiging van de werkelijkheid? Hoe keer je het proces van AGA om? Boeken worden volgeschreven over de kracht van de geest op materie, maar in de praktijk zie je het niet terug.
Maar als we het niet kunnen hebben over "ik", "mijn ziel" of "mijn geest" hoe kan Evaatje dan zeggen dat ze zelf AGA, AA en eczeem heeft veroorzaakt bij zichzelf en ook zelf heeft opgelost? (Ik ben nog steeds benieuwd naar een uitleg hoe precies.) Dat strookt dan toch niet met de theorie als er volgens new age geen individu is of eigen geest?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 12:31   #44
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evaatje
De matrix : de filosofie die daarin ten grondslag ligt, dat wij in een virtuele wereld leven, is de WAARHEID!

Het holografisch universum en bovennatuurlijke krachten van de geest :
Het universum is in feite een groot hologram, waarvan de werkelijkheid die wij zien in feite illusie is gecreeërd door onze geest. Het zou impliceren dat we tot dingen toe is staat zijn die wetenschappelijk gezien niet mogelijk zijn, maar....
Zie verder op : http://www.xerson.nl/content/view/24/2/

Ook de moeite om eens een kijkje te nemen is : het geheim van telekinese en levitatie.
Telekinese is de mogelijkheid om objecten te bewegen zonder ze aan te raken.
Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels te ontstaan, omdat op een diep niveau van de realiteit de SNAARTHEORIE impliceert dat er meerdere dimensies moeten bestaan. Tevens begint bij de wetenschap door te dringen dat materie niet meer bestaat maar slechts een brij van trillingen is die door een bewustzijn een vorm aannemen.
Zie verder op : http://www.xerson.nl/content/view/96/2/

Zie ook : Japans/Amerikaans magier laat vrouw leviteren op straat.
Midden op straat op harde ondergrond blijft de vrouw zweven nadat omstanders deze in de lucht getild hebben.
Grover, klik op video onder de foto om de film te bekijken.
http://www.xerson.nl/content/view/217/2/

Het boek, De ontheemde zielen ontwaken, heb ik bijna uit.
Zware, wetenschappelijke lectuur, dat klein beetje hersens dat ik heb kraken!

Gisteren zijn wij naar een voordracht geweest in een boekenhandel : "DE MEESTERS VAN HET VERRE OOSTEN" van Baird T. Spalding.
De introductie tot de esoterische wijsheid werd gegeven door Jan Gyselinck.
We hebben het boek meteen gekocht, alsook eindelijk het boek van Lynne Mc Taggart : het VELD.

Zelf lees ik zowel wetenschappelijke als spirituele boeken en ik ben blij dat de brug tussen wetenschap en spiritualiteit na honderden jaren al overgestoken
is!

Groetjes,
Evaatje.
Hi Evaatje,

Ik zal z.s.m. de links doornemen die je hierboven hebt vermeldt. Ik vind dat soort dingen wel interessant om eens te bekijken, hoewel ikzelf dus niet veel heb met 'wetenschap'. Ik lees niet of nauwelijks wetenschappelijke boeken : mijn hele kast staat vol met spirituele boeken (naast de Suskes en Wiskes natuurlijk...).

Niet dat ik de wetenschap 'ontken', want het is precies zoals Georgie hier
zegt:

Citaat:
Geloven 'dat er meer is', hoeft niet in te houden dat je ontkent dat er een medische wetenschap is die tot veel in staat is. Het een bestaat naast het ander.
Het één bestaat inderdaad náást het ander. Ik bekeek de wereld voorheen een stuk zwart-witter, (het is óf zo, óf zo), maar nu ga ik steeds meer inzien dat wij in een dualiteit leven. Yin-Yang.

Een goede vriendin van mij werd heel emotioneel toen ik haar The Matrix liet zien. Uiteindelijk vertelde ze me dát ze zo emotioneel werd omdat ze voelde dat de filosofie achter de film de waarheid was. Hoe het precies zit met dit idee van een virtuele wereld weet ik niet, maar een paar procent hiervan heb ikzelf 'mogen' ervaren. Mijn eigen ervaring, mijn eigen gevoel is altijd mijn bewijs. Ik ga dus nooit op wetenschappelijk bewijs af, altijd op mijn eigen gevoel. Niet dat er per definitie iets 'mis' is met wetenschappelijk bewijs overigens. Maar goed, mijn eigen gevoel klopt altijd.

Veel van mijn vrienden en de mensen die ik ontmoet zijn spiritueel ingesteld. Dit zegt natuurlijk ook iets over mij.
Toen ik die goede vriendin, waar ik hierboven over schrijf, een aantal jaren geleden ontmoette kon zij mensen zien uit een andere 'dimensie'. Iets wat er volgens de (conservatieve) wetenschap niet kan zijn. (Maar goed, wát is dan eigenlijk 'wetenschap'? De ene wetenschap is de ander ook weer niet...o.a. gezien de links die jij hier plaatst). Zij zag bijv. haar overleden vader zitten. Zij zag mensen uit een ander tijdperk uit het verleden door het park lopen toen ik naast haar zat....

Een andere vriendin van mij -die ik vorig jaar ontmoette- kan zelfs contact maken met deze mensen. Deze mensen vertellen haar dingen. Net zoals een Char, een Serina en aanverwante figuren dit kunnen. Weer een andere vriendin van mij (heb ik ook nog mannelijke vrienden?! ) kan deze 'entiteiten' ook voelen en zien. Net zoals dit zo geweldig wordt uitgebeeld in de briljante film 'The Sixth Sense' (scene bij het auto-ongeluk) heeft zij bijv. een buurvrouw zien lopen naast haar huis een aantal dagen nádat deze vrouw was overleden...
Een andere vriendin van mij (ik ga maar door en door...) kon de aanwezigheid voelen van de overleden hond en opa van haar vriend. Haar vriend (en meerdere vriendinnen van mij) kunnen ook de aura's van mensen zien. En dit zijn nog meer een paar kleine voorbeelden van alles wat ikzelf en in mijn omgeving heb meegemaakt.

Dát er een andere dimensie is, weet ik nu. Niet alleen door de ervaringen die ik heb gehoord en samen heb meegemaakt met vrienden en de mensen om mij heen, maar vooral ook door mijn eigen ervaringen. Ook ik heb de aanwezigheid van andere entiteiten gevoeld én gezien...

Het is bijzonder interessant om te zien dat sommige wetenschappen deze ervaringen (andere dimensies) zouden kunnen onderbouwen. Maar zoals ik al zei, voor mijzelf heb ik deze wetenschappelijke onderbouwingen niet nodig. Maar voor die mensen die daar wél waarde aan hechten is het mooi om te zien dat er bruggen worden geslagen tussen 'de' wetenschap en spiritualiteit.

Ik ben benieuwd naar je volgende bijdrages!

Groetjes,
__________________
Grover

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'


'True Faith' - New Order.

Laatst gewijzigd door Grover; 5 juni 2006 om 12:33
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 13:05   #45
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Grover en Evaatje, jullie blijven maar steeds tegen elkaar praten over hoe geweldig new age wel niet is, maar anderen en ik stellen hiervoor echt een miljard vragen die jullie of niet kunnen beantwoorden of niet willen beantwoorden. Lees ook even de stukjes van haarmannetje en mijn reactie daar op. Ik ben zeer benieuwd naar jullie uitleg daarover. Anders kunnen jullie er beter een pm sessie van maken.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.