Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juni 2006, 13:08   #46
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover
Hi Evaatje,

Ik zal z.s.m. de links doornemen die je hierboven hebt vermeldt. Ik vind dat soort dingen wel interessant om eens te bekijken, hoewel ikzelf dus niet veel heb met 'wetenschap'. Ik lees niet of nauwelijks wetenschappelijke boeken : mijn hele kast staat vol met spirituele boeken (naast de Suskes en Wiskes natuurlijk...).

Niet dat ik de wetenschap 'ontken', want het is precies zoals Georgie hier
zegt:



Het één bestaat inderdaad náást het ander. Ik bekeek de wereld voorheen een stuk zwart-witter, (het is óf zo, óf zo), maar nu ga ik steeds meer inzien dat wij in een dualiteit leven. Yin-Yang.

Een goede vriendin van mij werd heel emotioneel toen ik haar The Matrix liet zien. Uiteindelijk vertelde ze me dát ze zo emotioneel werd omdat ze voelde dat de filosofie achter de film de waarheid was. Hoe het precies zit met dit idee van een virtuele wereld weet ik niet, maar een paar procent hiervan heb ikzelf 'mogen' ervaren. Mijn eigen ervaring, mijn eigen gevoel is altijd mijn bewijs. Ik ga dus nooit op wetenschappelijk bewijs af, altijd op mijn eigen gevoel. Niet dat er per definitie iets 'mis' is met wetenschappelijk bewijs overigens. Maar goed, mijn eigen gevoel klopt altijd.

Veel van mijn vrienden en de mensen die ik ontmoet zijn spiritueel ingesteld. Dit zegt natuurlijk ook iets over mij.
Toen ik die goede vriendin, waar ik hierboven over schrijf, een aantal jaren geleden ontmoette kon zij mensen zien uit een andere 'dimensie'. Iets wat er volgens de (conservatieve) wetenschap niet kan zijn. (Maar goed, wát is dan eigenlijk 'wetenschap'? De ene wetenschap is de ander ook weer niet...o.a. gezien de links die jij hier plaatst). Zij zag bijv. haar overleden vader zitten. Zij zag mensen uit een ander tijdperk uit het verleden door het park lopen toen ik naast haar zat....

Een andere vriendin van mij -die ik vorig jaar ontmoette- kan zelfs contact maken met deze mensen. Deze mensen vertellen haar dingen. Net zoals een Char, een Serina en aanverwante figuren dit kunnen. Weer een andere vriendin van mij (heb ik ook nog mannelijke vrienden?! ) kan deze 'entiteiten' ook voelen en zien. Net zoals dit zo geweldig wordt uitgebeeld in de briljante film 'The Sixth Sense' (scene bij het auto-ongeluk) heeft zij bijv. een buurvrouw zien lopen naast haar huis een aantal dagen nádat deze vrouw was overleden...
Een andere vriendin van mij (ik ga maar door en door...) kon de aanwezigheid voelen van de overleden hond en opa van haar vriend. Haar vriend (en meerdere vriendinnen van mij) kunnen ook de aura's van mensen zien. En dit zijn nog meer een paar kleine voorbeelden van alles wat ikzelf en in mijn omgeving heb meegemaakt.

Dát er een andere dimensie is, weet ik nu. Niet alleen door de ervaringen die ik heb gehoord en samen heb meegemaakt met vrienden en de mensen om mij heen, maar vooral ook door mijn eigen ervaringen. Ook ik heb de aanwezigheid van andere entiteiten gevoeld én gezien...

Het is bijzonder interessant om te zien dat sommige wetenschappen deze ervaringen (andere dimensies) zouden kunnen onderbouwen. Maar zoals ik al zei, voor mijzelf heb ik deze wetenschappelijke onderbouwingen niet nodig. Maar voor die mensen die daar wél waarde aan hechten is het mooi om te zien dat er bruggen worden geslagen tussen 'de' wetenschap en spiritualiteit.

Ik ben benieuwd naar je volgende bijdrages!

Groetjes,
WAT? Je bent weer aan het raaskallen!
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 13:09   #47
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Maar als we het niet kunnen hebben over "ik", "mijn ziel" of "mijn geest" hoe kan Evaatje dan zeggen dat ze zelf AGA, AA en eczeem heeft veroorzaakt bij zichzelf en ook zelf heeft opgelost? (Ik ben nog steeds benieuwd naar een uitleg hoe precies.) Dat strookt dan toch niet met de theorie als er volgens new age geen individu is of eigen geest?
Wanneer je geestelijk bent omgeschakeld naar het hogere zelf, dan ben je binnen onze wereld nog altijd een individu, maar geestelijk heeft het Al zich aan je geopenbaard en ben je in feite in staat om deze wereld te beďnvloeden. De film The Matrix kan hier wel als een heel goed voorbeeld worden gebruikt. Daarin openbaart The Matrix zich op een gegeven moment aan Neo, waardoor hij er mee verenigd raakt. Hij wordt er als het ware, geestelijk, een bewust deel van, waardoor hij de de Matrix kan beinvloeden naar zijn eigen wil. Niet vanuit zijn individuele ego, maar vanuit zijn hogere zelf die in feite de Matrix is.

Dus in plaats van dat je je verenigt met de illusie die geschapen is door het Al en je enkel begeeft binnen de grenzen daarvan, verenig je je na het inzicht met het Al zelf en kun je het Al gebruiken om die illusie te vervormen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 13:11   #48
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Grover en Evaatje, jullie blijven maar steeds tegen elkaar praten over hoe geweldig new age wel niet is, maar anderen en ik stellen hiervoor echt een miljard vragen die jullie of niet kunnen beantwoorden of niet willen beantwoorden. Lees ook even de stukjes van haarmannetje en mijn reactie daar op. Ik ben zeer benieuwd naar jullie uitleg daarover. Anders kunnen jullie er beter een pm sessie van maken.
Ja, ik vind het ook bijzonder vervelend dat er niet wordt gereageerd op een aantal zeer logische en praktische vragen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 13:13   #49
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Grover, hoe weet je zeker dat datgene wat je verkondigt waarheid is en niet enkel voortkomt uit een rijke fantasie (van jezelf en de mensen om je heen) of misschien zelfs wel uit krankzinnigheid ?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 14:02   #50
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dit vind ik nogal een bewering om eerlijk te zijn. Waarom denk je dit? Waarom ga je uit van het idee dat het menselijk denkvermogen alles in huis heeft om werkelijk alles te kunnen doorgronden?
Ik bedoel er maar zoveel mee te zeggen:

mensen kunnen niet verklaren hoe de planeten, zon, maan en aarde ten opzichte van elkaar draaien, en beredeneren daarom dat de aarde wel het middelpunt moet zijn (omdat ze geen betere kennis hadden op het moment, gingen ze uit van een religieuze/culturele verklaring). galileo (en later meer) toonden aan dat de aarde niet het middelpunt is.

Evolutie: kan niet volgens religie (wat ik zelf overigens raar vind, maar daar later meer over). Mensen kunnen niet verklaren waarom fossielen van beesten worden gevonden, die ze zelf nooit hebben gezien. religieuze/culturele cunclusie, de zondvloed heeft ze weggevaagd. Nu komen er (sinds darwin, hoewel de neodarwinistische theoriën hier meer uitleg over geven) bewijzen dat de beesten zijn uitgestorven door het niet aanpassen/ door evolueren (en natuurlijk voor dino's de meteoren, ijstijd en wat dan ook)

(eerst even uitleg over religie tegenover evolutie...stel dat de schepping waar is, waarom zou dat dan de evolutie weerleggen; God heeft de aarde in 6 dagen gemaakt, tijd is voro God irrelevant, 1 jaar is als een dag en een dag is als een jaar. Dan klopt het chronologisch perfect: de schepping van de aarde, en alles eromheen --> oerknal. Dan (veeele miljoenen jaren verder, onstaat er de eerste (diepzee) vegetatie...dan nog veel later de dieren, en (op dit moment de laatste stap in de grote evolutie) daarna de mensen.......kan toch best samen?)

zoals deze voorbeelden (en nog wel meer, maar dit zijn veruit de bekendsten, waar men zich het beste in kan vinden) laten zien, moet alles verklaarbaar zijn, en tot het moment dat er een ware verklaring wordt getoont, wordt aangenomen dat het een religieuze betreft.

tot slot:

ik ben niet tegen religie/cultuur...wel tegen interpretatie....misschien is er wel een supermacht die alles heeft gemaakt...maar waarom dan niet op puur wetenschappelijke wijze?

Om dus kort antwoord op haarmannetje te geven:
het menselijk denkvermogen hoeft niet per se alles te beantwoorden, maar ga geen toevlucht nemen in een uitleg die later wetenschappelijk, logisch kan worden weerlegd
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 14:20   #51
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Grover en Evaatje, jullie blijven maar steeds tegen elkaar praten over hoe geweldig new age wel niet is, maar anderen en ik stellen hiervoor echt een miljard vragen die jullie of niet kunnen beantwoorden of niet willen beantwoorden. Lees ook even de stukjes van haarmannetje en mijn reactie daar op. Ik ben zeer benieuwd naar jullie uitleg daarover. Anders kunnen jullie er beter een pm sessie van maken.
Hee Guoy,

Met de term 'new age' heb ik niet zoveel (als term dan). In mijn postings praat ik over spiritualiteit, dat is een wat meer 'algemenere' term. In het Trichotillomanie-forum bijv. vind je veel meer discussies omtrent ziek-zijn en de relatie daarin met je psyche en spiritualiteit. En aangezien ik daarin nogal wat ervaring heb neem ik graag aan dat soort discussies deel. Als een discussie met respect gevoerd kan worden, ben ik altijd bereid om met iemand in discussie te gaan. Helaas zie je (te) vaak dat mensen moeite hebben elkaar in hun waarde te laten als het gaat om onderwerpen als paranormaliteit/spiritualiteit. Vooral als je discussies voert op een site/forum die niet specifiek gericht is op dit onderwerp.

Maar goed. Niemand heeft een antwoord op een miljard vragen uiteraard en van die miljard vragen die ik zélf heb, zijn er de afgelopen jaren misschien 2% beantwoord voor mijzelf. Het enige wat ik dus probeer te doen is mijn ervaringen te delen. Veel antwoorden heb ik dan ook niet, helaas.
__________________
Grover

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'


'True Faith' - New Order.
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 15:32   #52
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Een simpele vraag Grover :

Hoe verhoudt zich de spiritualiteit tot de dagelijke praktijk? Je kunt zelf wel van alles ervaren, maar zolang deze zich enkel voltrekken in je eigen hoofd en je er verder ook geen praktische waarde uit haalt naar de buitenwereld toe, kunnen het net zo goed waanvoorstellingen zijn. Uiteindelijk beweert bijna iedere spiritueel dat het besef van het hogere bedoeld is om Liefde te brengen in de wereld, voor alle mensen. Maar over het algemeen zie je daar weinig van terug, behalve dan allerie pogingen om goedgelovigen commercieel uit te buiten.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 15:40   #53
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Hierdoor kwam Evaatje erachter hoe ze allerlei aandoeningen en kwalen te lijf kan gaan: http://www.skepsis.nl/bleep.html
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 15:47   #54
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
die website deed me meteen denken aan het "maakt een vallende boom in het woud ook geluid als er niemand is om het waar te nemen"
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 16:04   #55
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
die website deed me meteen denken aan het "maakt een vallende boom in het woud ook geluid als er niemand is om het waar te nemen"
Precies, en wat dacht je hiervan:

''Ramtha & Co verkondigen daarentegen de opvatting dat het de menselijke waarnemer is die de deeltjes tot een keuze dwingt. Bovendien nemen zij aan dat ons bewustzijn kan bepalen wat de uitkomst wordt. Deze visie is echter niet zo geloofwaardig. Stel dat we een deeltjesdetector koppelen aan een computer die de uitkomsten automatisch print. Pas een jaar later bekijkt iemand wat er op het papier staat. Moeten we dan aannemen dat de cijfers pas op dat moment verschijnen?''
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 16:12   #56
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover
Hee Guoy,

Met de term 'new age' heb ik niet zoveel (als term dan). In mijn postings praat ik over spiritualiteit, dat is een wat meer 'algemenere' term. In het Trichotillomanie-forum bijv. vind je veel meer discussies omtrent ziek-zijn en de relatie daarin met je psyche en spiritualiteit. En aangezien ik daarin nogal wat ervaring heb neem ik graag aan dat soort discussies deel. Als een discussie met respect gevoerd kan worden, ben ik altijd bereid om met iemand in discussie te gaan. Helaas zie je (te) vaak dat mensen moeite hebben elkaar in hun waarde te laten als het gaat om onderwerpen als paranormaliteit/spiritualiteit. Vooral als je discussies voert op een site/forum die niet specifiek gericht is op dit onderwerp.

Maar goed. Niemand heeft een antwoord op een miljard vragen uiteraard en van die miljard vragen die ik zélf heb, zijn er de afgelopen jaren misschien 2% beantwoord voor mijzelf. Het enige wat ik dus probeer te doen is mijn ervaringen te delen. Veel antwoorden heb ik dan ook niet, helaas.
Zucht. Ik bedoel ook niet letterlijk een miljard vragen. Ik heb een paar vraagjes over hoe jullie je ideeen in de praktijk brengen. Ik vind het nogal gewaagde uitspraken van Evaatje dat ze eerst zegt dat haar geest haar eigen haaruitval heeft veroorzaakt en dat haar geest of ziel het vervolgens weer heeft opgelost. En jij bent het geloof ik met haar eens. Nou, Hoe doen jullie dat lijkt me een logische vraag die om een logisch antwoord vraagt. Bij deze dus 1 vraag.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 16:15   #57
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Zucht. Ik bedoel ook niet letterlijk een miljard vragen. Ik heb een paar vraagjes over hoe jullie je ideeen in de praktijk brengen. Ik vind het nogal gewaagde uitspraken van Evaatje dat ze eerst zegt dat haar geest haar eigen haaruitval heeft veroorzaakt en dat haar geest of ziel het vervolgens weer heeft opgelost. En jij bent het geloof ik met haar eens. Nou, Hoe doen jullie dat lijkt me een logische vraag die om een logisch antwoord vraagt. Bij deze dus 1 vraag.
Ik verwacht en vrees dat zowel Grover als Evaatje daar geen antwoord op zullen geven en wel om de simpele reden, dat ze dat niet kunnen .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 19:24   #58
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi allemaal!

Het is voor mij niet steeds even eenvoudig om dagelijks op haarweb te posten omdat ik een werkende moeder ben van 3 kinderen die veel aandacht van me vragen.
Hopelijk hebben jullie daar begrip voor.
Het is dus niet omdat ik niet wil of niet kan antwoorden op jullie vragen.
Geduld is trouwens een mooie eigenschap.
Ik vind het wel bijzonder dat er zoveel reacties komen op mijn post.
Dank jullie wel!
Ik sta ervan te kijken dat zovelen hier interesse hebben voor de kwantumfysica, het spirituele en het paranormale.
Vele vragen ook...natuurlijk kan ik niet alles beantwoorden...ik ben zelf nog verder op zoek naar mijn ware Zelf.
En geloof me, het is geen gemakkelijke zoektocht.

Jullie vragen je vooral af "hoe" ik mijn haarproblemen heb aangepakt.
Hoe ik na 15 jaren haarproblemen toch uit die cirkel bent geraakt.

Het spirituele en het paranormale heeft me altijd al geboeid, ik heb er altijd al voor open gestaan.
Het is begonnen met een bezoekje aan een holistisch geneesheer, waar ik een rotsvast vertrouwen in heb.
Hij heeft een heel hoog bewustzijn en kan het energetische lichaam waarnemen. Zo kon hij de oorzaak van mijn jarenlange haarprobleem vinden.
Hij opende mijn bewustzijn door de negatieve ladingen = energieblokkades weg te nemen die veroorzaakt werden door vorige generaties en vorige levens.
Hierdoor kon de kosmische energie weer door de chakra' s van mijn energielichaam naar het stoffelijke lichaam stromen.
Voor meer uitleg hierover, zie : Harisch Johari : werken met de chakra's.
Alsook boeken over Chakra Healing en het boek over Quantumgenezing van Dr. Deepak Chopra.
Dankzij het vrij maken van deze energieblokkades met als gevolg een goede doorstroming ging mijn lichaam beter functioneren, de extreme haaruitval minderde stilaan, de kale plekken groeiden volledig dicht, jeuk en schilfers op de hoofdhuid verdwenen.
Maar het was vooral mijn denken en mijn bewustzijn dat helderder en zuiverder werd.
Door deze veranderingen in mijn bewustzijn heb ik een sterk vermogen ontwikkeld om gedachten en gevoelens tot fysiologische feiten te transformeren.
Het is een gevoel, iets dat ik instinctief weet, vanuit mijn innerlijke.
Het is eenvoudig een groot, diep vertrouwen.
Het is alsof ik vanuit het donker naar het licht ben gesprongen, maar die sprong kan ik niet met woorden omschrijven.
Het is iets dat je alleen zelf kan ervaren.
Daarbij heb ik nogal een aangeboren optimisme en een possitieve ingesteldheid.
Ook heb ik nu een onvoorwaardelijke LIEFDE voor mezelf en voor alles wat leeft.
Een absoluut GELOOF in de éénheid van lichaam, geest en ziel.
Verder ontdekte ik wat STILTE is, stilte in mezelf, innerlijke rust en vrede.
Deze stilte ontdekte ik door MEDITATIE, waardoor ik in contact kwam met het hogere in mezelf, mijn ziel, in dat hogere heb ik een absoluut vertrouwen.
Door meditatie kreeg ik een verstilling van de geest door een afname van het analytische, kritische denken.
Ik voel tijdens meditatie, nu ook zonder meditatie, een absolute liefde door me heen stromen = chi = prana, waardoor ik innerlijke rust en vrede kan ervaren.
Ik doe ook VISUALISATIEoefeningen waarbij ik de kracht van mijn eigen overtuigingen kan gebruiken als genezende invloed.
Verder probeer ik het hecht gewortelde ego van mezelf opzij te zetten.
Mijn hart laat ik prevaleren boven mijn verstand.
Ik bracht veranderingen aan in mijn voedingspatroon : ik eet uitsluitend vegetarisch en probeer zoveel mogelijk biologisch geteelde voeding te eten.
(ik eet vegetarische voeding om zoveel mogelijk dierenleed te besparen)
Hopelijk heb ik hiermee jullie vragen kunnen beantwoorden.

De Joe Cell.
Ik weet de naam niet meer van diegene die hier achter vroeg, was het Flappie?
Ik vind het PRACHTIG dat je probeerde om een Joe Cell te bouwen.
Het getuigt ervan dat jij net zoals ik en velen onder ons "zuivere" lucht willen.
Mijn partner heeft een goed werkende Joe Cell gebouwd, en ja hoor, met PUUR kraantjeswater.
Er werd niets aan toegevoegd.
Jammer dat die van jou het niet deed, had je dan geen enkel effect : geen bubbels, geen explosies, geen vlammen?
Er is binnenkort een bijéénkomst over nulpuntenergie, je kan het vinden onder de tread : Dit is pas een uitvinding, een auto die op water loopt!
De Joe Cell, vrije energie, komt niet op het nieuws omdat de overheid publieke toegang tot technologieën verhinderen die definitief de conventionele olie, kolen- en nucleaire energie kunnen vervangen.
De GELD macht zou in elkaar storten als een kaartenhuisje als iedereen de waarheid achterhaalt over vrije energie.
De maker van de Joe Cell heeft zijn gegevens pas vrij gegeven aan zijn assistente 24 uur voor zijn dood omdat hij, zijn kinderen en zijn kleinkinderen met de dood werden bedreigd door de overheid.

Tiuri.
Ik las net de pm. die je me stuurde.
Ik zou zeggen : luister naar wat je hart je ingeeft en handel daarnaar.
Wat de dame betreft uit What the Bleep, J.Z. Knight, een channeler.
Eventjes wat uitleg hierover : er worden 4 niveaus van hersengolven onderscheiden : delta-niveau, théta-niveau, alfa-niveau en béta-niveau.
De laagst frequentie is 4 Hz, de hoogste is 21 Hz.
J.Z. Knight krijgt boodschappen van een spirituele leraar, Ramtha.
Ze werd tijdens haar seances getest voor 8 verschillende psycho-fysiologische indicatoren. Er traden aanzienlijke verschillen op met haar normale fysiologische responsen.
Als zij in contact staat met Ramtha ondergaat zij de transformatie tot deze gezaghebbende mannelijke leraar en wordt ook haar gedrag uitgesproken mannelijk.
Er zijn dus wel degelijk onderzoeksdata over de hersengolfpatronen van mediums die aantonen dat zij bij spirituele communicaties in een veranderde bewustzijnstoestand verkeren. Bij sommige mediums wordt een frequentie vastgesteld van 40 Hz wat uitzonderlijk hoog is.
Zie : Amit Goswami, het visionaire venster wat Haarmannetje ook heeft gelezen.
Dan de man die zich voor doet als illusionist, maar is hij dat ook?
Of doet hij zich als illusionist voor om niet opgepakt te worden, en heeft hij werkelijk paranormale krachten?
Heeft hij het begrepen?
Tiuri, ik weet het niet. Persoonlijk geloof ik wel in levitatie, maar wie ben ik om te oordelen of hij een illusionist is of niet?
Wie zijn wij om ook maar over iemand te oordelen.

Persoonlijk denk ik dat wij slechts op 2 wegen kunnen gaan : die van de angst en die van de liefde.
Het is aan ons om te kiezen welke weg we inslaan.

MVG.
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 19:38   #59
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Evaatje, als iemand zelf beweert een illusionist te zijn, waarom zou je daar dan aan gaan twijfelen ? Dat is toch van de zotte ? Het komt op mij over alsof je het zo graag wilt geloven dat je zelfs nog vraagtekens gaat zetten bij datgene wat de persoon in kwestie zelf verklaart.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2006, 20:06   #60
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Haarmannetje!

Bedankt voor de informatie.
Dat wist ik nog niet, dat hij zelf heeft beweerd dat hij een illusionist is.
Heb je daar nog meer informatie over?
Ik had toch heel graag geweten hoe hij als illusionist zichzelf en andere mensen zomaar op straat kon laten zweven?
Alvast bedankt!

MVG.
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.