Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 september 2014, 20:22   #1
kellyvv21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2014
Berichten: 23
Geslacht:
BATISTE DARK&BRUNETTE veel beter dan andere sprays!!!!!

Hoi lieve mensen,

Ik heb al verschillende sprays als camouflage geprobeerd, eigenlijk van alle merken.

Vaak gebruikte ik volumehair, was dan nog het goedkoopste 15 euro..
Maar bij alle sprays krijg je gewoon echt een kliederboel (alles zit onder de bruine vlekjes) en het ruikt chemisch! Het haar wordt kneiterhard, dan kam je het uit en dan breekt daardoor het haar wat je nog overhebt af, maaaaar: ik heb de ultieme oplossing!!


Batiste droogshampoo Dark&brunette (voor bruinharige en donkerblonde mensen) Dit is echt GE-WEL-DIG!. Het is een lichtgewicht spray, met een kleur(bruin_, het dekt echt uitstekend, plakt niet, ruikt heerlijk, geeft geen vlekken, wordt niet hard en geeft je haar volume & blijft echt de hele dag zitten!!

Verder is het te koop bij bijna alle drogisterijen, zeker bij de kruidvat. 1 fles is 6 euro, maar ze hebben vaak 1+1 gratis acties

Ik ben er zo blij mee en ik heb het zelf uitgevonden en het dekt echt zo goed!!

Ik hoop dat het jullie ook helpt, het is zeker het proberen waard. Google even: batiste dry shampoo Dark&Brunette en ga (hopelijk) net als ik een stuk zelfverzekerder de deur uit!


Liefs!
kellyvv21 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2015, 10:22   #2
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Bedankt voor je bericht. Geeft Batiste droogshampoo Dark & Brunette minder kleur af aan een wit kussensloop dan Volume Hair Pus?

En kleurt
Batiste droogshampoo Dark & Brunette de kale hoofdhuid net zo goed als Volume Hair Plus? Batiste is wel goedkoper per ml.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2016, 20:52   #3
Duregga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Ik heb het onlangs ook ontdekt ja. Lijkt goed spul inderdaad. Aan de voorkant gebruik ik Toppik en daar ben ik erg tevreden over maar het is best prijzig opzich.

Toen ik opmerkte dat het bij mijn kruin ook zichtbaar dunner werd ben ik daar dus deze spray gaan gebruiken. Toppik daar aanbrengen is nogal lastig en de bus zou ineens 2 keer zo snel leeg gaan dus extra duur.

Ik vraag me alleen af of het afgeeft. Het hecht voor mijn gevoel wel iets minder goed dan toppik. Met toppik even door de regen fietsen is geen probleem (mits je er een beetje haar- of gellak op spuit) maar ik ben wel een beetje bang dat ik straks met een bruine nek zit als ik door de regen fiets met deze spray..
Duregga is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.