Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 mei 2023, 20:49   #1
essie91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Highlights mislukt?

Goedenavond allen,

Vanmorgen ben ik bij de kapper geweest om de uitgegroeide highlights te laten bijwerken. Wegens financiële moeilijkheden heeft dit langer geduurd dan gewenst, de uitgroei was zo'n 8-10 cm.

Na de behandeling heb ik al aangegeven dat ik het kleurverschil van voren naar achteren niet mooi vind maar volgens de kapster hoorde dat erbij. Wegens tijdsgebrek was mijn haar bij vertrek nog niet helemaal droog (wel bijna). Daardoor kon ik het niet helemaal goed beoordelen nog.

Ik heb even wat foto's geplaatst ter verduidelijking. op foto 1 is te zien dat aan de rechterkant de ontkleur crème niet goed gepakt heeft. Op de andere foto 2 t/m 4 is het resultaat van de huidige behandeling te zien. Op foto 5 het resultaat van de vorige behandeling.

Ik heb wel wat verschillen opgemerkt tussen deze behandeling en de vorige. Daarvoor moest ik wel even in mijn geheugen graven. De vorige keer zijn de folies aan de bovenkant van mijn hoofd van voren naar achteren gezet, nu van boven naar beneden. Ook deed de vorige kapster het haar elke keer terug kammen voordat ze de ontkleuringscreme aanbracht, hierdoor werden de babyhaartjes niet gebleekt.

Wat nu mijn klachten zijn:
-De highlights zijn grof, en hoe ik mijn haar ook in een scheiding leg, het oogt niet mooi 1 geheel maar plukken geblondeerd haar.
-De kleur is achter lichter en voor donkerder.
-De aanzet is hard en ongelijkmatig.

Ik ga morgenochtend naar de eigenaresse van de kapsalon, dan gaat ze er kritisch naar kijken. Nu begint ze al over kleurverschil bij aanvang, maar ik ben het daar niet mee eens. Ik ben vooral niet blij met hoe de aanzet en uitgroei nu is, dat haar was egaal 1 kleur. (niet eerder gekleurd). De lengte zelf is vrijwel niets aan gedaan, zit wel kleurverschil in, maar daar klaag ik niet over.

Maar ze vraagt mij nu hoe ze dit moeten oplossen, dus vandaar dat ik jullie graag wil vragen naar jullie mening en wat hier nog aan gedaan zou kunnen worden. Of moet ik nou niet zeuren?

Let wel, dit was niet een of andere goedkope kapsalon.

Alvast hartelijk dank allemaal.
Groetjes Esther.
essie91 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.