Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 september 2016, 02:22   #16
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Je hebt slow growers en fast growers.

Bij mij begon het pas bij 8 maanden aan te trekken.
Ligt een beetje aan hoe erg de huid getraumatiseerd was.

Dus als antwoord op jouw vraag: Nog 3 maanden.

Daarnaast moeten de nieuwe haren nog dikker worden.
Ah ok! Thanks
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2016, 02:24   #17
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Je bent absoluut in goede handen.
Ja, daar ben ik honderd procent van overtuigd.

Na zes maanden een controle afspraak, dat is over een maandje. Dan zal ik nog eens foto's plaatsen.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2016, 19:44   #18
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Thnx Markr32.

Over twee weken zit ik precies op zes maanden. Dan is er een terugkom moment en zal Dr. Eberson mij vertellen hoe ver ik nu ben en wat ik nog kan verwachten. Dat zal ik wel hier posten, samen met foto's van dat moment.

Ik denk dat er een paar 'maatstaven' zijn:

-De huidige situatie met de oude vergelijken: een wereld van verschil. Niet te beschrijven.
-Als ik in de spiegel kijk van een metertje afstand: ziet er super goed uit. Hele mooie haarlijn, dik haar, dichtheid super goed. Natuurlijke look.
-Als ik kritisch kijk van dichtbij in de spiegel: dan kijk je bij de inhammen nog er door heen en is 1 kant minder dicht dan de andere kant. Dan zie ik nog wel ruimte voor verbetering en is het toch nog niet helemaal wat ik hoopte. (maar ik heb nog zes maanden voor het eindresultaat!)

Al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe! Eigenlijk is zeer tevreden een understatement.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2016, 11:54   #19
peter1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Ziet er heel goed uit al hoor! Ik hou het in de gaten, want ga zelf ook bij Dr. Eberson onder behandeling in Januari. Gebruik je nog speciale middelen nu om het zo te behouden en/of te verbeteren? Fina/minoxidil etc.?
peter1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 19:00   #20
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi allemaal!

Deze week is het negen maanden geleden dat ik in de stoel lag. Mooi moment voor een update.

Ik ben elke dag blij met m'n haar en met het resultaat! In de komende drie/vier maanden zullen de haartjes wellicht nog iets dikker worden en zal de structuur nog gaan veranderen.

De structuur is ietsjes anders, maar het scheelt niet veel. Met het oog niet te zien, het is meer dat als je (het weet en) goed voelt, dat je dan klein verschil merkt. Maar dat is voor mij verwaarloosbaar en ben er van overtuigd dat dit in de loop van tijd helemaal wegtrekt. Als ik er gel in doe, merk ik er al helemaal niks meer van.

Ik was vorige week bij de kapper en zij zei dat als ik niet had gezegd dat ik een HT heb laten doen, dat ze het niet had gemerkt.
Het ziet er heel natuurlijk uit.

Hier wat foto's:

Ongeveer een half jaar voor de HT:



Op de dag zelf:





Na 6 maanden:







Na negen maanden:



Wat foto's van mezelf tussen de 8 en de 9 maanden:







hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 20:15   #21
bassa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2016
Berichten: 35
Geslacht:
wow, gefeliciteerd met het resultaat... erg mooi, kun je trots op zijn!
__________________
Regime:
1995 - 2002 finasteride 1.25 mg
2016-07 - 2016-10 finasteride 1.25 mg // sides
2016-07 2016-10 foligain 5% //sides
2016-07 - heden revita shampoo
2016-11 - heden laserhelm OMG
2016-12 - heden castoroil caps, toco sorb, omega3,zaagbladpalm,ginkgo biloba,lijnzaadolie,collageen
2016-12 - heden nizoral 2% shampoo

Behandeling:
2017-01 FUE 2899 grafts kliniek veldhoven
bassa is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 11:20   #22
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Thnx! Jij ook succes met herstellen!
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 20:36   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Ik vind de foto's er ook goed uitzien. Mooi resultaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 20:46   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Zo jij bent niet meer kalend, mooi! veel plezier er mee :-0)
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 12:16   #25
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Fijn om te horen dat je blij bent Hijzonderhaar en dat je updates post.

Maar moderator @Henk; hoe kan je op basis van deze foto's zeggen dat het een goed resultaat is? De meeste foto's zijn binnen genomen en van slechte kwaliteit.

@Hijzonderhaar Kan je ook foto's maken buiten, en dan van dichtbij? Dat geeft pas een realistisch beeld. Ik ben heel erg benieuwd hoe het er dan uitziet. En dan is het allemaal subjectief uiteraard.

Om een echt goed beeld te geven aan lotgenoten vind ik dat er betere gedetailleerde foto's gepost moeten worden. Ik post alleen foto's in daglicht en dan van dichtbij.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 13:26   #26
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james200 Bekijk bericht

Maar moderator @Henk; hoe kan je op basis van deze foto's zeggen dat het een goed resultaat is? De meeste foto's zijn binnen genomen en van slechte kwaliteit.
Heb je gelijk in James, maar het zijn vooral de foto's na 6 maanden waarin je het verschil goed kan zien.
Neemt niet weg dat (heb ik al vaker gezegd) het lastig oordelen is op foto's omdat je geen diepte kan zien. Om die reden waren (misschien nog wel) voor en na-foto's, van haartransplantaties, in Duitsland verboden omdat ze een vertekend beeld kunnen laten zien. Maar zonder foto's is het helemaal lastig om te oordelen, dus ik ben blij dat de leden hier wel foto's posten.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2017, 17:23   #27
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Dank jullie wel voor de complimenten en reacties.

Ik heb hier nu geen foto's van in het daglicht, ingezoomd met een ultra zoom lens. Ik vind dat ook niet belangrijk. Zo kijk ik niet (meer) naar m'n haar en andere mensen ook niet. De foto's die ik heb gepost hierboven zijn foto's van de laatste tijd en zijn naar mijn mening een goede afspiegeling van hoe mijn haar en haarlijn er nu uitziet.

Ik begrijp de vraag en zie de discussie vaker voorbij komen. Op dit forum is iedereen natuurlijk kritisch en gefocused op de details, maar nogmaals, ik vind dat niet het belangrijkste. Als ik 's ochtends in spiegel kijk, eigenlijk altijd als ik in de spiegel kijk, ben ik blij met het resultaat. Het is een wereld van verschil met hoe het voorheen was.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 20:19   #28
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Waarom zou je dan een hele topic beginnen? Je wil hiermee toch lotgenoten helpen? Uiteindelijk vind je het het dus niet van belang om het forum te informeren over details waar veel mensen vragen over hebben. Je wil dus mensen informeren maar niet te gedetailleerd, want dat is niet belangrijk. Lees die laatste zin nog even terug. Wait. Wut?

Dat je die foto's een goeie afspiegeling vindt, sorry maar dat is lachwekkend. Mensen beoordelen nu je resultaat van die foto na 9 maanden als het ware op een paar meter afstand. Binnen. In een slechte verlichte ruimte.

Ik zeg dus niet dat je geen mooi resultaat hebt. Want volgens mij heb je dat wel. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de kwaliteit van de foto's die je post. Kan een lotgenoot niks mee.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2019, 20:16   #29
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james200 Bekijk bericht
Waarom zou je dan een hele topic beginnen? Je wil hiermee toch lotgenoten helpen? Uiteindelijk vind je het het dus niet van belang om het forum te informeren over details waar veel mensen vragen over hebben. Je wil dus mensen informeren maar niet te gedetailleerd, want dat is niet belangrijk. Lees die laatste zin nog even terug. Wait. Wut?

Dat je die foto's een goeie afspiegeling vindt, sorry maar dat is lachwekkend. Mensen beoordelen nu je resultaat van die foto na 9 maanden als het ware op een paar meter afstand. Binnen. In een slechte verlichte ruimte.

Ik zeg dus niet dat je geen mooi resultaat hebt. Want volgens mij heb je dat wel. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de kwaliteit van de foto's die je post. Kan een lotgenoot niks mee.
Exact dit. Ik kan ook geen enkele patient vinden van Eberson die een duidelijk eindresultaat heeft gepost...
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3000 grafts, eberson, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.