Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2019, 21:31   #76
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Ik heb iets meer dan 3 jaar geleden ook ingreep laten doen bij transhair. Tot op de dag van vandaag zijn de getransplanteerde haren nog steeds waardeloos. Krullen langs alle kanten, voelen hard aan en zien er zeer onverzorgd uit. Ik heb net 3 foto's genomen en bijgevoegd. Ik heb wat van de getransplanteerde haren naar voor gelegd zodat deze apart te zien zijn. Op 2de foto iets ingezoomd en dan zie je goed dat die naar alle kanten opgroeien. Laatste foto is een getransplanteerde haar (net uitgetrokken vs een "gewone" haar van mij). Foto's zeggen duidelijk genoeg... Neen, voor mij zal transhair altijd een slechte kliniek blijven, zeker en vooral omdat ze nadien geen enkele vorm van begrip hebben getoond en mij gewoon hebben laten stikken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2078.jpg‎ (118,5 KB, 255x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2079.jpg‎ (114,6 KB, 230x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2080.jpg‎ (149,2 KB, 189x gelezen)
elmi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 08:47   #77
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmi Bekijk bericht
Ik heb iets meer dan 3 jaar geleden ook ingreep laten doen bij transhair. Tot op de dag van vandaag zijn de getransplanteerde haren nog steeds waardeloos. Krullen langs alle kanten, voelen hard aan en zien er zeer onverzorgd uit. Ik heb net 3 foto's genomen en bijgevoegd. Ik heb wat van de getransplanteerde haren naar voor gelegd zodat deze apart te zien zijn. Op 2de foto iets ingezoomd en dan zie je goed dat die naar alle kanten opgroeien. Laatste foto is een getransplanteerde haar (net uitgetrokken vs een "gewone" haar van mij). Foto's zeggen duidelijk genoeg... Neen, voor mij zal transhair altijd een slechte kliniek blijven, zeker en vooral omdat ze nadien geen enkele vorm van begrip hebben getoond en mij gewoon hebben laten stikken.
Leg eens uit hoe dit de kliniek aan te rekenen valt? Het lijkt me dat ze haren van de achterkant van je hoofd hebben getransplanteerd. Blijkbaar groeien deze haren dus wel (wat volgens mij de essentie is van een transplantatie) maar je vind ze waardeloos. Echter zijn dit toch je eigen haren die dus wel zijn gaan groeien?. Dus je vindt een kliniek waardeloos omdat je eigen haren niet op de manier zijn gaan groeien zoals jezelf wil? Wat hebben ze dan nu fout gedaan in jouw ogen? En wat hadden ze dan anders kunnen doen? Of hebben ze ze niet op de juiste manier (in de juiste richting) er in gezet?
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 09:44   #78
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Hoi Elmi,

Heb het zelfde resultaat maar dan bij andere kliniek/chirurg. Naar aanleiding van mijn verhaal hier op het forum ben ik benaderd door meerdere mensen die ook dit lelijke resultaat hebben, allen bij andere klinieken die ook goeie resultaten behalen. Er is nog niemand geweest die heeft kunnen uitleggen waarom dit gebeurt/wat de oorzaak is. Degene die mij behandelt heeft, schreef iets over slechte nazorg, maar dat is zeker niet aan de orde geweest.

De getransplanteerde haren lijken niet op het eigen haar, ze zijn vele malen dikker en donkerder en stugger, lijkt wel of de getransplanteerde haren "dood" zijn.

Nog een transplantatie is de oplossing niet, ik heb contact gehad met diverse mensen die dit wel hebben gedaan en helaas 2 maal hetzelfde lelijke resultaat kregen.

Bij deze nogmaals het verzoek aan meelezende chirurgen om een oorzaak voor deze slechte resultaten te geven en wellicht een oplossing hoe de haren zonder verdere schade te verwijderen of te verdunnen/verbeteren qua kwaliteit?
Het zou ook fijn zijn als deze potentiële bijwerking verteld wordt tijdens intakes. Dan kun je zelf kiezen of je dat risico wilt nemen. Ik zou dit haar op mijn achterhoofd geen probleem vinden, maar in de haarlijn is het echt problematisch. Ik was voor vele malen beter af dan na helaas.

Grtjs
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 10:50   #79
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Het lijkt mij alsof door het verzetten van de haren iets in de haarzakjes uit balans is geraakt. Ik ben zeker geen arts maar we weten nog zoveel dingen niet van het haar. In de jaren '80 was het ook bij mannen de mode om lang haar te dragen, ik droeg het toen ook lang. Het viel mij destijds op dat bij enkele uitgevallen haren de structuur ook raar was zoals beschreven door jullie. Krullerig en dikker als de rest, soms zelfs hoekig gegroeid. Nog aparter vond ik dat sommige haren niet rond maar plat waren. Bij een dwarsdoorsnede van een haar zie je normaal een cirkel, bij deze haren zag je een rechthoek?! Had verder een kop vol haar dus nooit zorgen over gemaakt. Ergens in het jaar 2000-2001 heb ik ook een HT gehad en heb gelukkig niet meer met deze verschijnselen te maken gehad. Wel heb ik behoorlijke stressperioden in mijn leven gekend (jarenlang) waardoor ik Alopecia Areata heb gehad. Bij teruggroei van de plekken zag je de haren ook in een vreemde krul. Dit is volgens mij ook bekend bij AA. Uiteindelijk groeit het haar weer normaal bij Alopecia Areata (mits het weer teruggroeit en na lange tijd). Dus we weten nog zoveel niet van het haar, maar mij komt het wel bekend voor.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 11:40   #80
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
De enig logische verklaring zou kunnen zijn dat de haren met een verkeerde (lees: te kleine) holle naald zijn uitgehaald. daarmee kan er een beschadiging optreden. Dat zou dus betekenen dat de mensen die dat is overkomen een dikkere graft hebben dan doorgaans.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 12:02   #81
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
De enig logische verklaring zou kunnen zijn dat de haren met een verkeerde (lees: te kleine) holle naald zijn uitgehaald. daarmee kan er een beschadiging optreden. Dat zou dus betekenen dat de mensen die dat is overkomen een dikkere graft hebben dan doorgaans.
Deze logica ontgaat mij... tenzij elke beschadiging van het haarzakje inhoudt dat deze een dikkere haar produceert? Normaal gesproken zou het logischer overkomen dat een beschadigd haarzakje een dun haartje voortbrengt of zelfs verloren gaat. Zoals bij de hele discussie rond Coen Gho en z'n omstreden stamcel techniek.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 17:21   #82
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Leg eens uit hoe dit de kliniek aan te rekenen valt? Het lijkt me dat ze haren van de achterkant van je hoofd hebben getransplanteerd. Blijkbaar groeien deze haren dus wel (wat volgens mij de essentie is van een transplantatie) maar je vind ze waardeloos. Echter zijn dit toch je eigen haren die dus wel zijn gaan groeien?. Dus je vindt een kliniek waardeloos omdat je eigen haren niet op de manier zijn gaan groeien zoals jezelf wil? Wat hebben ze dan nu fout gedaan in jouw ogen? En wat hadden ze dan anders kunnen doen? Of hebben ze ze niet op de juiste manier (in de juiste richting) er in gezet?

Dat ik dit moet uitleggen... Dus jouw redenering is dat als de haren maar groeien, dan is het ok? Slaat helemaal nergens op. Als mijn haar paars zou kleuren, dan was het voor jou ook goed zeker? Laat me niet lachen.



Het punt is dat men zegt dat de getransplanteerde haren DEZELFDE EIGENSCHAPPEN hebben dan je eigen haar. Daar verkoopt men mee. Dus als ik dan haren van achter op mijn hoofd, die perfect normaal zijn, van voor op mijn hoofd zet, dan ga ik er ook van uit dat die er hetzelfde gaan uitzien. Je ziet toch overduidelijk op die 3de foto dat er helemaal NIETS NATUURLIJK aan die haren is. Overigens heb ik ook een aantal papieren moeten tekenen. Op die papieren stonden allerlei mogelijke bijwerkingen etc... en ook over eventueel slechte groei en tegenvallende resultaten. Er stond echter niets in vermeld over wat er met mijn haar is voorgevallen.
Dus dan is het ook aan de kliniek om een oplossing te zoeken.



Hoe kan je dat niet zo zien... Het is me al eerder opgevallen dat wie een negatieve ervaring heeft en hierover iets post, meteen een aantal zaken wordt verweten of meteen in vraag wordt gesteld. De geloofwaardigheid is dan ook ver te zoeken... Dit is duidelijk een PRO kliniek forum.
elmi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 17:26   #83
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ada Bekijk bericht
Hoi Elmi,

Heb het zelfde resultaat maar dan bij andere kliniek/chirurg. Naar aanleiding van mijn verhaal hier op het forum ben ik benaderd door meerdere mensen die ook dit lelijke resultaat hebben, allen bij andere klinieken die ook goeie resultaten behalen. Er is nog niemand geweest die heeft kunnen uitleggen waarom dit gebeurt/wat de oorzaak is. Degene die mij behandelt heeft, schreef iets over slechte nazorg, maar dat is zeker niet aan de orde geweest.

De getransplanteerde haren lijken niet op het eigen haar, ze zijn vele malen dikker en donkerder en stugger, lijkt wel of de getransplanteerde haren "dood" zijn.

Nog een transplantatie is de oplossing niet, ik heb contact gehad met diverse mensen die dit wel hebben gedaan en helaas 2 maal hetzelfde lelijke resultaat kregen.

Bij deze nogmaals het verzoek aan meelezende chirurgen om een oorzaak voor deze slechte resultaten te geven en wellicht een oplossing hoe de haren zonder verdere schade te verwijderen of te verdunnen/verbeteren qua kwaliteit?
Het zou ook fijn zijn als deze potentiële bijwerking verteld wordt tijdens intakes. Dan kun je zelf kiezen of je dat risico wilt nemen. Ik zou dit haar op mijn achterhoofd geen probleem vinden, maar in de haarlijn is het echt problematisch. Ik was voor vele malen beter af dan na helaas.

Grtjs
Hey Ada,


ja echt klote dit. Ik weet hoe je je voelt... Ik lees ook maar zeer weinig over hoe dit op te lossen valt. Ik heb al eens eerder gepost met info om de haren te laten verwijderen.. maar zoveel info is er niet, ondanks dit probleem toch wel vaak voorkomt.



En zoals je zegt... er wordt op voorhand niets vermeld over dit mogelijke risico... Ik heb dat toen aangekaart bij de kliniek tijdens controle bezoek en het enige dat die clown zei was van" ja...euh jaa.. het staat inderdaad niet bij de bijwerkingen..maar ja euh ja..wij kunnen er niets aan doen. Zo kan ik me ook voordoen als een professional. Elke keer het mis gaat zeggen dat ik er niets aan kan doen.
elmi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 20:41   #84
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmi Bekijk bericht
Dat ik dit moet uitleggen... Dus jouw redenering is dat als de haren maar groeien, dan is het ok? Slaat helemaal nergens op. Als mijn haar paars zou kleuren, dan was het voor jou ook goed zeker? Laat me niet lachen.



Het punt is dat men zegt dat de getransplanteerde haren DEZELFDE EIGENSCHAPPEN hebben dan je eigen haar. Daar verkoopt men mee. Dus als ik dan haren van achter op mijn hoofd, die perfect normaal zijn, van voor op mijn hoofd zet, dan ga ik er ook van uit dat die er hetzelfde gaan uitzien. Je ziet toch overduidelijk op die 3de foto dat er helemaal NIETS NATUURLIJK aan die haren is. Overigens heb ik ook een aantal papieren moeten tekenen. Op die papieren stonden allerlei mogelijke bijwerkingen etc... en ook over eventueel slechte groei en tegenvallende resultaten. Er stond echter niets in vermeld over wat er met mijn haar is voorgevallen.
Dus dan is het ook aan de kliniek om een oplossing te zoeken.



Hoe kan je dat niet zo zien... Het is me al eerder opgevallen dat wie een negatieve ervaring heeft en hierover iets post, meteen een aantal zaken wordt verweten of meteen in vraag wordt gesteld. De geloofwaardigheid is dan ook ver te zoeken... Dit is duidelijk een PRO kliniek forum.
Rustig maar, zoals al meer wordt gezegd is dit erg vervelend maar heeft naar alle waarschijnlijkheid helemaal niets met de kliniek te maken maar met jouw persoonlijke omstandigheden. Dit was je waarschijnlijk ook gebeurd bij een andere kliniek. Dus mijn reactie is helemaal niet pro kliniek maar ik stel gewoon de vraag waarom jij dit specifiek de kliniek dus wil aanrekenen. Wat kun je hun verwijten als zij precies dezelfde procedure hebben gevolgd als bij clienten die wel tevreden zijn met de resultaten en waarbij de groei gewoon wel als het andere haar is? Jij trekt meteen de conclusie dat het aan de kliniek ligt en daar vraag ik dus verder over waarom.....Wat je hun wel zou kunnen aanrekenen is dat ze dit soort mogelijke gevolgen van te voren ook moeten noemen. Maar achteraf zie ik dat je dit hele verhaal ook al in 2017 deed.......

Laatst gewijzigd door Mikeye; 31 maart 2019 om 21:15
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 23:15   #85
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Ik roep het al jaren en zal het blijven roepen....

Getransplanteerd haar is net schaamhaar!

Begin dus nooit aan een haartransplantatie, want het leidt nergens toe...enkel een groot litteken. (FUT)
Zie Raymond van Barneveld.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2019, 02:19   #86
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Ik roep het al jaren en zal het blijven roepen....

Getransplanteerd haar is net schaamhaar!

Begin dus nooit aan een haartransplantatie, want het leidt nergens toe...enkel een groot litteken. (FUT)
Zie Raymond van Barneveld.
Ik snap niet zo goed wat jij hier doet, aangezien je niets moet hebben van haartransplantaties of alles wat er mee te maken heeft. Zoek gewoon een andere hobby, je begint hier namelijk te vervelen!
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2019, 17:50   #87
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Rustig maar, zoals al meer wordt gezegd is dit erg vervelend maar heeft naar alle waarschijnlijkheid helemaal niets met de kliniek te maken maar met jouw persoonlijke omstandigheden. Dit was je waarschijnlijk ook gebeurd bij een andere kliniek. Dus mijn reactie is helemaal niet pro kliniek maar ik stel gewoon de vraag waarom jij dit specifiek de kliniek dus wil aanrekenen. Wat kun je hun verwijten als zij precies dezelfde procedure hebben gevolgd als bij clienten die wel tevreden zijn met de resultaten en waarbij de groei gewoon wel als het andere haar is? Jij trekt meteen de conclusie dat het aan de kliniek ligt en daar vraag ik dus verder over waarom.....Wat je hun wel zou kunnen aanrekenen is dat ze dit soort mogelijke gevolgen van te voren ook moeten noemen. Maar achteraf zie ik dat je dit hele verhaal ook al in 2017 deed.......

Maar dat is toch de hele essentie. Zoiets mag in de eerste plaats gewoon nooit gebeuren... Bij eender welke kliniek. En ik ben niet de enige die dit heeft, er zijn genoeg mensen die dit ook voor hebben maar die klinieken gaan altijd vrijuit. Dat stoort mij enorm. En het punt is ook dat als er iets mis gaat, dit per definitie aan de patiënt ligt, zoals jij letterlijk zegt in je reactie. Of ja, je gaat er van uit. Maar wie weet heeft die kliniek gewoon slecht werk geleverd? Dat is iets dat precies niet kan...


En de situatie die voor mij erg vervelend is... Dat is echt wel heel zacht uitgedrukt. Het is veel meer dan 'erg vervelend'. Als je ziet hoe dat haar er uit ziet... En de kliniek die dan gewoon niet reageert en geen verantwoordelijkheid neemt... Als het dan toch bijna nooit zou voorkomen, wat is het dan voor moeite voor een kliniek om de patiënt te helpen, of te compenseren. Daar gaan ze echt niet armer van worden. Neen, ik ben er zeker van dat dit veel meer voorvalt dan men zegt.


Dus als ik iemand kan overtuigen om geen haartransplantatie te doen, zal ik dat zeker proberen.
elmi is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2019, 18:14   #88
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmi Bekijk bericht
Maar dat is toch de hele essentie. Zoiets mag in de eerste plaats gewoon nooit gebeuren... Bij eender welke kliniek. En ik ben niet de enige die dit heeft, er zijn genoeg mensen die dit ook voor hebben maar die klinieken gaan altijd vrijuit. Dat stoort mij enorm. En het punt is ook dat als er iets mis gaat, dit per definitie aan de patiënt ligt, zoals jij letterlijk zegt in je reactie. Of ja, je gaat er van uit. Maar wie weet heeft die kliniek gewoon slecht werk geleverd? Dat is iets dat precies niet kan...


En de situatie die voor mij erg vervelend is... Dat is echt wel heel zacht uitgedrukt. Het is veel meer dan 'erg vervelend'. Als je ziet hoe dat haar er uit ziet... En de kliniek die dan gewoon niet reageert en geen verantwoordelijkheid neemt... Als het dan toch bijna nooit zou voorkomen, wat is het dan voor moeite voor een kliniek om de patiënt te helpen, of te compenseren. Daar gaan ze echt niet armer van worden. Neen, ik ben er zeker van dat dit veel meer voorvalt dan men zegt.


Dus als ik iemand kan overtuigen om geen haartransplantatie te doen, zal ik dat zeker proberen.
Waarom zou je iemand willen overtuigen om het niet te doen als jij zelf de uitzondering op de regel bent? Er zijn hele volksstammen erg tevreden met hun resultaten dus dat volg ik niet echt. En hoe weet je zo zeker dat de situatie die jij nu hebt idd voor heel veel anderen ook geldt? Waar baseer je die wijsheid dan op? Omdat het voor jou niet gewerkt heeft raadt je het iedereen maar af? Bijzonder. Ik vind het heel lullig voor je, dat is het punt niet maar kan alleen maar weer hetzelfde zeggen, de kans is klein dat het aan de kliniek ligt en het was je ergens anders waarschijnlijk ook gebeurd. Welkom in de wereld, je krijgt niet altijd precies wat je wil of waar je op hoopt. En soms ook weer wel. Probeer deze nare ervaring achter je te laten en verder te gaan met de feiten zoals ze nu zijn. Je draait dit toch niet meer terug en als je dit alles zo bezig blijft houden zou ik toch professionele hulp zoeken.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 01:24   #89
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmi Bekijk bericht
Maar dat is toch de hele essentie. Zoiets mag in de eerste plaats gewoon nooit gebeuren... Bij eender welke kliniek. En ik ben niet de enige die dit heeft, er zijn genoeg mensen die dit ook voor hebben maar die klinieken gaan altijd vrijuit. Dat stoort mij enorm. En het punt is ook dat als er iets mis gaat, dit per definitie aan de patiënt ligt, zoals jij letterlijk zegt in je reactie. Of ja, je gaat er van uit. Maar wie weet heeft die kliniek gewoon slecht werk geleverd? Dat is iets dat precies niet kan...


En de situatie die voor mij erg vervelend is... Dat is echt wel heel zacht uitgedrukt. Het is veel meer dan 'erg vervelend'. Als je ziet hoe dat haar er uit ziet... En de kliniek die dan gewoon niet reageert en geen verantwoordelijkheid neemt... Als het dan toch bijna nooit zou voorkomen, wat is het dan voor moeite voor een kliniek om de patiënt te helpen, of te compenseren. Daar gaan ze echt niet armer van worden. Neen, ik ben er zeker van dat dit veel meer voorvalt dan men zegt.


Dus als ik iemand kan overtuigen om geen haartransplantatie te doen, zal ik dat zeker proberen.
Ik heb jou topic ook gezien Elmi. Heel erg voor je. Ik kan me voorstellen dat als het bij mij zou gebeuren het ook slecht me me zou gaan. Het haar heeft een iets andere structuur ja. maar ik denk dat dit algemeen bekend is. en je kan dat alleen voelen als je heel goed voelt.

Ik heb je topic zoals gezegd bekeken maar je hebt geen voor en na resultaat laten zien. Niemand kan dus weten of transhair iets aan te rekening valt. Ik heb zo het gevoel dat je situatie vooruit is gegaan als ik die vage foto's hierboven kijken. Je zou er goed aan doen duidelijke foto's van voor en na te maken.


Bij mij gaat alles tot nu toe redelijk. Ik ben voor 70% tevreden. Er is al een grote psychologisch last van mijn schouders gevallen nu die inhammen redelijk dicht gegroeid zijn. Ik kom over binnekort met een half jaar update
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2019, 02:15   #90
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Update.

Het is 15 april 6 maanden geleden. we zitten nog een week voor het halve jaar.

Er is duidelijke verbetering opgetreden. de foto's spreken voor zich. Ik ben benieuwd of het nog iets dichter wordt. op dit moment zit het voor mij persoonlijk nog iets onder mij verwachtingspatroon. Ondanks dat mij netjes is verteld dat het nooit meer zo dicht wordt als vroeger verwacht ik het na 1 HT nog iets dikker. Maar goed. we hebben nog even.


Aan de andere kant ervaar ik dit als een duidelijk verbetering en ik kan een stuk meer tevreden in de spiegel kijken. Ik ben mij nog aan het beramen of ik misschien een tweede HT ga doen om de inhammen nog een halve centimeter terug te brengen, het gebied van nu iets te verdichten. en de temple points licht te verbeteren. in elk geval ben ik tot nu toe tevreden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor mnd 6.jpg‎ (54,7 KB, 217x gelezen)
Bestandstype: jpg mnd 6.jpg‎ (74,5 KB, 264x gelezen)
Bestandstype: jpg mnd6.jpg‎ (76,3 KB, 245x gelezen)
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.