Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2019, 13:47   #1
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
hair science amsterdam vage shit !

Beste mensen , na meerdere behandelingen bij Haar science in amterdam en naderhand een second opinion over mijn stamcel haartransplantatie, kreeg ik van meerdere hoog opgeleide chirurgen te horen dat het onmogelijk is een haarwortel in 2en te snijden waardoor de weggehaalde haar weer terug zou groeien. Helaas heb ik geen rechtsbijstands verzekering want ik heb nu vele duizenden euro's te veel betaald voor de behandelingen met de valse belofte's . Wat getransplanteerd is groeit goed maar voor 1000 haren "verhuizen" 5500 euro betalen dat kan ook voor de helft van de prijs ! Ze pakken een gigantische winst middels een valse belofte. Er staan zat verhalen hierover op het www als je even googeld
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2019, 14:25   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
Beste mensen , na meerdere behandelingen bij Haar science in amterdam en naderhand een second opinion over mijn stamcel haartransplantatie, kreeg ik van meerdere hoog opgeleide chirurgen te horen dat het onmogelijk is een haarwortel in 2en te snijden waardoor de weggehaalde haar weer terug zou groeien. Helaas heb ik geen rechtsbijstands verzekering want ik heb nu vele duizenden euro's te veel betaald voor de behandelingen met de valse belofte's . Wat getransplanteerd is groeit goed maar voor 1000 haren "verhuizen" 5500 euro betalen dat kan ook voor de helft van de prijs ! Ze pakken een gigantische winst middels een valse belofte. Er staan zat verhalen hierover op het www als je even googeld
Als je deze horrorverhalen kunt Googlen waarom ben jij dan toch met deze kliniek in zee gegaan, als ik vragen mag?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2019, 17:19   #3
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Ik kan me best voorstellen dat mensen in die scam trappen. Ze hebben immers genoeg klanten.

Een haarfollikel bevat 1-5 haartjes. Gemiddeld 2.3 haren. Aangezien ze er maar 1 verplaatsen door te splitsen, heb je gemiddeld 2.3x zo weinig resultaat in het getransplanteerde gebied. Jij moet dus hypothetisch 2.3 transplantaties ondergaan om hetzelfde resultaat te bereiken als bij andere klinieken. Zo eenvoudig is het.

Als het deeltje wat achterblijft al terug groeit en het weefsel niet dood gaat. Blijft het de vraag in welke fase die haartjes zich bevinden en of ze überhaupt zichtbaar zijn.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2019, 13:16   #4
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Lees dit! Staat al een tijd online
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 18:47   #5
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Hasci Hair science , dean sanders ongezouten over hasci nep.

https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 18:49   #6
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Als je deze horrorverhalen kunt Googlen waarom ben jij dan toch met deze kliniek in zee gegaan, als ik vragen mag?
ik had de reclame over hasci gezien van Gerard Joling, en die heeft een mooie bos haar !
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 19:09   #7
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Als je deze horrorverhalen kunt Googlen waarom ben jij dan toch met deze kliniek in zee gegaan, als ik vragen mag?
ik had de reclame over hasci gezien van Gerard Joling, en die heeft een mooie bos haar !
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 21:02   #8
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
ik had de reclame over hasci gezien van Gerard Joling, en die heeft een mooie bos haar !
Ah ok. En nu dan? Hoe staat het erbij dan? Groeit je getransplanteerde haar wel? En is jou donorgebied erg kaal nu dan? Of vergelijkbaar met een FUE behandeling?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 23:11   #9
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
ik had de reclame over hasci gezien van Gerard Joling, en die heeft een mooie bos haar !
Het haar van Gerard Joling is helemaal volgespoten met een haarvulmiddel.

Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat Gerard Joling behoorlijk teleurgesteld is in het eindresultaat. Hij heeft er ook 80.000 euro voor gekregen om in de media te roepen dat HASCI zijn haar heeft teruggegeven. Zijn behaalde resultaat heeft hij te danken aan zijn eerdere 4 FUT en FUE behandelingen.

Bij HASCI krijg je alleen maar singles waarvan heel veel het niet eens overleven en op het donorgebied groeit 0 haren terug!! HASCI IS 100% OPLICHTERIJ.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 30 augustus 2019 om 00:37
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 23:42   #10
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Ook Joling is zonder toppik en haarvezels zo kaal als een luis. Zeg maar een soort Raymond van Barneveld, die ook weer een volle bos heeft na zijn behandelingen..

Check Dean Saunders zijn story en je weet van de hoed en de rand.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.