Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 maart 2019, 15:37   #1
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Post Haartransplantatie DR Cinik

Hallo ik ben kenny en ben 23jaar en het is al enkele jaren dat ik ermee zit dat ik geleidelijk kaal aan het worden ben. Ik had gehoord op tv dat gunter levi (belgische acteur en zanger) en wout bru (kok) een haartransplantatie gedaan hadden in Turkije met het resultaat erbij, dus zo ben ik beginnen opzoeken en info aanvragen en kwam ik uit bij dr. Cinik. Ik heb eerst contact gehad op whatsapp met Arzu die alles haarfijn had uitgelegd. Toen ik de knoop had doorgehakt en de datum dat ik kon komen wist, vertelde Arzu dat ik eerst moest kijken voor de vliegtuigtickets omdat dat alles geregeld kon worden.
Eens aangekomen in Turkije(27/02) stond de transfer me op te wachten en ben ik naar het hotel gebracht. Dezelfde avond is Arzu nog gekomen om kennis te maken en uit te leggen hoe de volgende dag ging verlopen (operatie).


28/02: De dag van de operatie werd ik opgehaald in de hotellobby en gebracht naar het ziekenhuis, daar stond Arzu mij op te wachten en zijn we eerst bloed gaan afnemen (voor de PRP behandeling), daarna ben ik bij dokter Cinik geweest die het donorgebied nog eens bekeek en vervolgens de haarlijn had uitgetekend en zei dat ik enkele maanden na de operatie terug mocht komen voor een gratis PRP behandeling als ik dit wil natuurlijk (denk dat ik dit wel ga doen en er terwijl enkele dagen op vakantie ga blijven) de dokter zelf was heel vriendelijk en vroeg ook of dat ik nog vragen had, dan hebben ze foto’s genomen en ben ik geschoren. De anesthesie heb ik wel even gevoeld maar dat wist ik vooraf, na het nemen van de donorhaartjes heb ik even pauze gekregen en gegeten. Dan hebben ze het te transplanteren gebied verdoofd en zijn ze begonnen, er werd op tijd gevraagd of alles in orde was en of ik naar het toilet moet of dorst had. Na de operatie was Arzu er terug en bracht me samen met de transfer terug naar het hotel, in het hotel heb ik terug alle info gekregen hoe ik het best slaap en wanneer ze me kwamen ophalen vrijdag voor controle. Ik heb 2300 grafts gekregen omdat het vooral van voor te doen was. Ook de nodige medicatie heb ik mee gekregen samen met info voor de medicatie en nazorg en ook het garantieattest.


01/03: Nadat ik werd opgehaald werd ik terug opgewacht en zijn we naar de dokter geweest voor reiniging van het donorgebied en controle eventuele vragen, dan heb ik ook de zwarte hoofdband gekregen en heb ik de extra shampoo en vitamines bijgekocht waarmee je gemakkelijk een halfjaar verder kan. Na enkele foto’s ben ik naar het vliegveld gebracht.

Eenmaal thuis was mijn hoofd gezwollen wat normaal is en die zwelling is na 2-3 dagen weggetrokken. Al bij al viel het slapen goed mee, ook de haarwas valt goed mee. Het is nu een week sinds de dag van de operatie en heb al enkele foto’s gestuurd naar Arzu en alles ziet er prima uit en mag voor de eerste keer voorzichtig hoofdmassage doen bij de haarwas voor de korstjes weg te helpen.
Tot zover mijn ervaring
Ik zal nog updates plaatsen in de reacties
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3DBA2F62-7D48-4E76-A8E1-BC1F069DA098.jpg‎ (52,9 KB, 312x gelezen)
Bestandstype: jpg 630EE084-DA5D-4ABB-AAAB-89B811EB4070.jpg‎ (70,1 KB, 349x gelezen)
Bestandstype: jpg A4E65D94-C031-4FDB-8EC8-4410CBD77F4A.jpg‎ (66,3 KB, 270x gelezen)
Bestandstype: jpg E845E604-AC39-4068-BA3E-8C186D947CEA.jpg‎ (48,7 KB, 230x gelezen)
Bestandstype: jpg ACA49A06-FE6E-47D0-B5EA-EA92843CC905.jpg‎ (142,3 KB, 274x gelezen)

Laatst gewijzigd door CKenny; 7 maart 2019 om 15:46
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2019, 15:45   #2
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
update

foto 1 en 2 zijn van 3-4 maart en foto 3 is van 6 maart
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 50ADD5E2-080E-436F-BFAD-B91AF119DB5F.jpg‎ (130,0 KB, 199x gelezen)
Bestandstype: jpg 13AB4B01-54F9-43D7-8983-6D60D5AC8AEB.jpg‎ (139,0 KB, 152x gelezen)
Bestandstype: jpg E11B5F23-1F16-4D33-A883-B0F23BD4AF18.jpg‎ (148,8 KB, 209x gelezen)
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 11:04   #3
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Ben je al met al tevreden? Ik Heb binnenkort ook een consult bij cinik maar ik twijfel toch heel erg. Lees veel negatieve dingen. Met name dat cinik zelf niks doet behalve tekenen van de haarlijn al het andere wordt door assistenten gedaan. Klopt dit? Lees ook dat donorgebied vaak wordt verwoest. Hoe heb jij dit ervaren?
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 13:03   #4
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appeltje Bekijk bericht
Ben je al met al tevreden? Ik Heb binnenkort ook een consult bij cinik maar ik twijfel toch heel erg. Lees veel negatieve dingen. Met name dat cinik zelf niks doet behalve tekenen van de haarlijn al het andere wordt door assistenten gedaan. Klopt dit? Lees ook dat donorgebied vaak wordt verwoest. Hoe heb jij dit ervaren?
Vanuit mijn ervaring heb ik eigenlijk geen negatieve punten, ja hij bekijkt je donorgebied en tekent de haarlijn en als je vragen heb kun je het hem ook vragen, en de operatie zelf is gedaan door zijn team, dr cinik was er zelf niet bij maar hij is enkele keren komen kijken, het team dat de HT uitvoert was ook vriendelijk en ze weten wel wat ze doen denk ik want ze doen het dagelijks. Je bent goed behandeld als persoon en niet als nummer. En mijn donorgebied is mooi genezen je ziet er niet meer van, zal straks nog enkele fotos posten. Vanuit mijn ervaring zou ik dr cinik aanraden, het is ook mijn eerste HT dus weet niet hoe het elders verloopt.
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 13:21   #5
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Thumbs up update 11/03

Korstjes zijn bijna allemaal weg, donorgebied goed genezen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg E304DF0E-ACCE-4450-A21D-9A5CF789D371.jpg‎ (141,5 KB, 224x gelezen)
Bestandstype: jpg 3254A969-45A2-4345-BA34-A490F57CFF13.jpg‎ (134,1 KB, 197x gelezen)
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 21:11   #6
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Dank je wel! Ziet inderdaad goed uit. Je ziet niets in het sonorgwvies meer.
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 21:12   #7
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Dank je wel! Ziet inderdaad goed uit. Je ziet niets in het donorgebied meer.
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2019, 10:00   #8
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Kenny je bent 23. Je realiseert je wel dat je, door de gekozen haarlijn, serieus medicatie moet overwegen om niet tegen je 30ste een eilandje voorop te hebben? Ziet er wel goed uit!
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2019, 21:04   #9
appeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Kenny je bent 23. Je realiseert je wel dat je, door de gekozen haarlijn, serieus medicatie moet overwegen om niet tegen je 30ste een eilandje voorop te hebben? Ziet er wel goed uit!
Misschien een stomme vraag maar waarom medicatie vanwege de gekozen haarlijn?
appeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2019, 22:44   #10
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Kenny je bent 23. Je realiseert je wel dat je, door de gekozen haarlijn, serieus medicatie moet overwegen om niet tegen je 30ste een eilandje voorop te hebben? Ziet er wel goed uit!
Ja idd ben wel jong maar was ook niet van plan om eerst te wachten tot ik bijna geen haar meer heb van boven om dan terug weer veel haar te hebben, ik ben nog altijd in contact met de dokter en arzu (mijn begeleiding in istanbul) en ze volgen het goed op ik ga binnen 3-4 maanden nog eens naar istanbul voor een prp behandeling en ook controle en dan zal ik wel horen wat ik best doe en zo, heb er eigenlijk alle vertrouwen in en de haarlijn is eigenlijk mijn haarlijn van een jaar of 5 geleden.
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2019, 23:44   #11
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appeltje Bekijk bericht
Misschien een stomme vraag maar waarom medicatie vanwege de gekozen haarlijn?
Omdat je anders op je 30ste enkel een eilandje boven je voorhoofd hebt. Zeker als je voor zo’n haarlijn kiest zou je medicatie moeten overwegen om de rest te behouden.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 23:17   #12
CKenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Update 6 weken na de ingreep

Alles verloopt goed maar moet nu aspirine nemen imdat het nog altijd beetje rood staat en meer water drinken
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 53297B3E-41E4-4F72-94B9-34E7E6B6D902.jpg‎ (133,3 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg A8E9B82D-20B0-42B7-A844-58032945CCC8.jpg‎ (140,1 KB, 173x gelezen)
CKenny is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2019, 12:15   #13
embomed
EMBOMED
 
embomed's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2019
Locatie: Genk / Antwerpen
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Kenny je bent 23. Je realiseert je wel dat je, door de gekozen haarlijn, serieus medicatie moet overwegen om niet tegen je 30ste een eilandje voorop te hebben? Ziet er wel goed uit!
Is een goede leeftijd voor een haartransplantatie als je haaruitval hebt. Nooit wachten tot je kaal bent, zo komt je duurder uit.
embomed is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2019, 13:36   #14
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door embomed Bekijk bericht
Is een goede leeftijd voor een haartransplantatie als je haaruitval hebt. Nooit wachten tot je kaal bent, zo komt je duurder uit.
Dan ontkom je niet aan medicijnen gaan slikken. Als je zo jong al kaal aan het worden bent is het bijna zeker dat je helemaal kaal gaat zijn. Als je dan nu al een haartransplantatie neemt weet je eigenlijk al dat je er nog meerdere nodig gaat hebben. Echter kan ik me goed voorstellen dat je (zeker als je nog zo jong bent) graag weer haar hebt en nog lang niet bezig wil zijn met kaal worden. Ik ben in de luxe positie dat ik pas later kalend werd op mn kruin waarvoor ik nu in februari ben behandeld en dat is te overzien. Ik ga dan ook bewust geen medicatie gebruiken. Maar wat ik al zeg, als je het nu wil stabiliseren is daar voor jou geen ontkomen aan. Het haar dat nu je nu nog hebt gaat anders gegarandeerd ook nog uitvallen en dan moet je idd voor vervolgbehandelingen.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2019, 14:53   #15
embomed
EMBOMED
 
embomed's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2019
Locatie: Genk / Antwerpen
Berichten: 4
Geslacht:
Smile

[QUOTE=Mikeye;431040]Dan ontkom je niet aan medicijnen gaan slikken. Als je zo jong al kaal aan het worden bent is het bijna zeker dat je helemaal kaal gaat zijn. Als je dan nu al een haartransplantatie neemt weet je eigenlijk al dat je er nog meerdere nodig gaat hebben. Echter kan ik me goed voorstellen dat je (zeker als je nog zo jong bent) graag weer haar hebt en nog lang niet bezig wil zijn met kaal worden. Ik ben in de luxe positie dat ik pas later kalend werd op mn kruin waarvoor ik nu in februari ben behandeld en dat is te overzien. Ik ga dan ook bewust geen medicatie gebruiken. Maar wat ik al zeg, als je het nu wil stabiliseren is daar voor jou geen ontkomen aan. Het haar dat nu je nu nog hebt gaat anders gegarandeerd ook nog uitvallen en dan moet je idd voor vervolgbehandelingen.[/Q
embomed is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2300 grafts, dr cinik, haartransplantatie, istanbul, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.