Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 20 april 2020, 16:13   #1
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Mijn proces tot een haartransplantatie/Haartransplantatie bij Kliniek Veldhoven 3150g

Goedemiddag allemaal, al geruime tijd lees ik mee (sinds 2012). Medio 2011 viel het mij op dat mijn haar begon te veranderen. Het werd futloos en dunner. Echt een ding voor mij, want ben zo ijdel als de pest. Minoxidil en finasteride zijn inmiddels de revue gepasseerd. Wegens twijfels over bijwerkingen definitief gestopt met fina. Minox foam gebruik ik nog elke dag. Al langere tijd heb ik me goed verdiept in de mogelijkheden voor een HT. Echter zie ik er als een BERG tegenop. Ik durf nog niet eens een consult te plannen. Mijn oog is al langere tijd gevallen op Kliniek Veldhoven. Ik kan het op geen enkele manier accepteren dat mijn haar dunner wordt en ik kaler word. Dat is onverteerbaar zeker als je ijdel bent. Jullie weten wat ik bedoel.

De prikken, kop kaal scheren, bloed, herstellen en de tijd die het kost voor je niet getransplanteerde haar aangroeit etc. maken mij gewoon bang. Elke keer speelt het tussen de oren weer op en krijgt het weer rust en zo op en neer. Als ik me de eind resultaten voorstel ben ik enorm positief. Maar ik zie zo verschrikkelijk op tegen het gehele proces. Naar het werk met een kale kop vind ik nog het ergste. heb het misschien voor mezelf enorm groot gemaakt. Heb een mezelf een ultimatum gesteld dit jaar: voorjaar consult, najaar behandelen. Gezien corona verloopt het allemaal wat anders. Waarom schrijf ik dit hier? Puur om met mensen van gedachten te wisselen. Er zitten hier zat ervaringsdeskundigen die mij wellicht kunnen informeren en helpen om het wat lichter te maken voor mij. En mij zo te helpen over die drempel heen te stappen, ook al moet ik het zelf doen....

Hoor graag eens van jullie.





__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 20 april 2020 om 16:22
themen is offline   Met citaat reageren
 

Labels
3100 grafts, 3150 grafts, haartransplantatie, veldhoven


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.