Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 maart 2016, 23:47   #1
FallOutboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Geen haarlijn help

Halo

voor een periode deze site lurken besloot eindelijk om eens keer te joinen ik ben 22 ik heb geen haarlijn meer..

Ik ben nu bijna een maand op Fin 1mg. kan ik wat resultaat zien met 1mg elke dag fin en binnenkort 2 of 3x per week 0.5mg dutasteride? Waar zou ik evt dutasteride kunnen kopen?
foto http://imgur.com/rFQBCzL
FallOutboy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 00:00   #2
piey75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FallOutboy Bekijk bericht
Halo

voor een periode deze site lurken besloot eindelijk om eens keer te joinen ik ben 22 ik heb geen haarlijn meer..

Ik ben nu bijna een maand op Fin 1mg. kan ik wat resultaat zien met 1mg elke dag fin en binnenkort 2 of 3x per week 0.5mg dutasteride? Waar zou ik evt dutasteride kunnen kopen?
foto http://imgur.com/rFQBCzL
Frontaal doet get niet veel gebruik het al een maand of 7. Het heeft zeker effect maat frontaal niet bij mijn. Heb je geen foto's voor de duidelijkheid
piey75 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 00:09   #3
totalo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2015
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FallOutboy Bekijk bericht
Halo

voor een periode deze site lurken besloot eindelijk om eens keer te joinen ik ben 22 ik heb geen haarlijn meer..

Ik ben nu bijna een maand op Fin 1mg. kan ik wat resultaat zien met 1mg elke dag fin en binnenkort 2 of 3x per week 0.5mg dutasteride? Waar zou ik evt dutasteride kunnen kopen?
foto http://imgur.com/rFQBCzL
Zolang je niet volledig kaal bent heb je altijd nog een haarlijn. Je haarlijn is zich wel aan het terugtrekken inderdaad. Finasteride en dutasteride zullen niet heel veel doen aan de voorkant, dat is meer voor verbetering op de kruin. Daarnaast zal je na een maand nog niets merken. Daarvoor moet je toch echt 9-12 maanden slikken. Ik zit nu ongeveer 8 maanden aan de finasteride en begin nu pas te merken dat het stopt met uitvallen, maar ook alleen op mijn kruin. Mijn inhammen zetten nog door. Niet meer zo hard als een jaar geleden, maar toch merk ik dat het dunner wordt.

Finasteride slikken zal wellicht helpen om de achter- en bovenkant te behouden, maar voor de voorkant zal je waarschijnlijk een transplantatie nodig hebben.
totalo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2016, 20:39   #4
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Totalo,

Gebruikers beweren wel dat duta goed werkt voor de front, ervaringsdeskundige ben ik wat dat betreft niet.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2016, 02:44   #5
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik ervaar het persoonlijk ook beter bij de kruin. Het is mij bekend dat finasteride en dutasteride werken bij de kruin en midden-voor. Bij de inhammen lijkt de werking helaas iets geringer tot niet.

@FallOutboy
Allerbeste is om Avodart 0,5 (dutasteride) of de merkloze finasteride 5 mg (die je in 4 deelt) via de huisarts te vragen, dan ben je 100% zeker van je veilige medicatie en kan deze worden verzekerd.

Ikzelf neem ook op die manier Avodart 1 x p dag. En ik ondervind tot heden geen vervelende bijwerkingen. Ik ben verder tevreden en blij met de medicatie!

Als ik jou foto zie, dan is er zeker nog hoop, als je het blijft gebruiken. Vooral met een lotion zal het goed doen, al begrijp ik het als je liever geen lotion elke dag wilt doen. De rest is kwestie van volhouden en afwachten.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 26 maart 2016 om 02:52
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.