Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2018, 16:48   #1
Piet_Piraat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Hulp nodig bij kiezen bij uitval

Hai hai iedereen! het zat al natuurlijk een tijdje aan te komen gezien paps al volledig kaal was op z'n 30ste en broerlief hetzelfde lot onderging op dezelfde leeftijd met echter met enig genade heeft hij nog een ring om zijn hoofd....en nuu ben ik aan de buurt haha

Ik ben al een tijdje ervan van bewust en het is erfelijk gezien me vader en broer ermee te maken hebben gehad. Verschil alleen beetje lijkt te zijn dat alhoewel ik er last van hem is het lange nog niet zo erg als hun toen ze 31 waren geworden. Ik heb me ook beetje afgelopen tijden gaan inlezen zowel op haarweb als nou de rest van de web

Nou is mijn vraag meer van welke richting ik moet gaan kiezen....je hebt paar middelen die het beetje schijnen te remmen of te stoppen alleen de mogelijke bijwerkingen zinnen me niet echt....beetje ironisch dat je ineens moet kiezen tussen een bos haar of normale libido.... heb je haar... dan geen zin in sex... heb je geen haar.... let's do it! lijkt het wel

dan resteert denk ik FUE of FUT , ik kan niet veel vinden over de vage andere methode waar het "gekopierd" lijkt te worden en je donor gebied hetzelfde haar behoudt... soort copy-paste optie . FUT laat een duidelijke zichbare litteken achter dus die wordt zowiezo afgekruist en blijf ik over lijkt het met FUE..... alleen ik zie wel op de forum een groot verschil tussen resultaten van "meh" tot "wow". Ik wil het zolang ik het kan uitstellen zodat ik niet straks te vroeg ermee begin en dan na een aantal jaar weer kleine spots wat verder in de inhammingen kaal worden...

ok nou lang verhaal kort..... gezien de foto's.... wanneer weetje dat het tijd is voor de FUE? en hoeveel crafts denken jullie is er nodig? en wat is jullie indruk over de donorgebied.....

Bedankt voor het lezen en antwoorden en ontkracht gerust een opmerkingen als ik een verkeerde aanname heb gedaan van me bevindingen

p.s. 2 foto's van in de badkamer zijn van denk ik 4 maanden terug, en de andere 2 zijn van sept 2015. Ik persoonlijk zie er niet superveel verschil waardoor ik het gevoel heb dat het aan het afvlakken is maar het kan ook zijn dat ik het te zonnig zie
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2015-09-04 13.51.30.jpg‎ (110,3 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg 2015-09-12 14.06.14.jpg‎ (70,8 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg 435829629_13702.jpg‎ (53,4 KB, 33x gelezen)
Bestandstype: jpg 435825921_13739.jpg‎ (40,2 KB, 37x gelezen)
Piet_Piraat is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.