Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2003, 16:07   #1
rap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2003
Berichten: 2
Question finasteride

bij welke site kan ik finasteride bestellen? graag u hulp, dank u.

www.dru-online.com
www.generics-online-pharmacy.com www.medicinedrugstore.com
rap is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2003, 16:20   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi

Met dru-online heb ik altijd goede ervaringen gehad


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2003, 11:28   #3
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
ik sluit me bij rocco aan.
met de andere sites heb ik geen ervaringen.

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2003, 15:31   #4
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
ik zie trouwens na de andere twee sites bekeken te hebben dat dru-online de duurste is (niet echt veel duurder trouwens, maar toch). heeft iemand anders ervaring met de andere twee sites?

- krijg je je bestellingen wel een beetje op tijd?
- zijn het gewoon de tabletten die je gemakkelijk in vieren deelt net als die van dru online?

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2003, 02:18   #5
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Ik ken die twee andere sites niet maar denk dat ze het proberen waard zijn als andere forumleden hiervan gebruik hebben gemaaklt en kunnen bevestigen dat er geen zooi word verkocht. Over dru-online heb ik tot nu toe nog geen klachten en ik gebruik het sinds maart vorig jaar. Greetz
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2003, 09:04   #6
leander
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2002
Locatie: Almere
Berichten: 15
Als ik het goed gelezen heb in de krant dan kun je vanaf vandaag via de huisarts propecia bestellen in het kader van bestrijden van kaalheid. Ik weet niet welke manier van bestellen het duurste is.
__________________
Leander
leander is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2003, 12:29   #7
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
He Rocco en anderen,

Sinds kort mag mijn apotheek geen finasteride pillen meer maken en moet ik dus het dure alternatief betalen(van Merck).
46 euro!

Nu zag ik dat een aantal mensen hier goede ervaringen hebben met dru-online. Is het lang geleden dat iemand daar bestelt heeft en gaan de bestellingen altijd goed?
Ze verkopen daar pillen uit India(?), zijn die betrouwbaar?
En alleen 5 mg. Moet ik ze dus in vijf delen snijden, lijkt me nogal onhandig. Kan ik ook volstaan met een keer per week slikken van 5 mg of 2 keer per week?

groetjes, George
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2003, 11:18   #8
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
He die Goerge. Ja, ik heb ervaring met dru-online. Ik gebruik sinds vorig jaar maart finasteride van dru-online. Ik heb elke bestelling die ik gedaan heb binnen twee weken binnen gehad (al zijn dit niet zo veel bestellingen aangezien ik voor een half jaar ineens bestel).
Het in vijfen delen leek mij vanaf het begin af aan al bijna onmogelijk dus deel ik ze gewoon door vier en ik moet zeggen dat dit 10 seconden werk is met een scheermesje. En nou de bonusvraag. Je vroeg of die pillen uit India betrouwbaar waren en ik kan daar uiteraard geen honderd procent zeker antwoord opeven. Toen ik begon met slikken merkte ik weinig verschil (eerder meer dan minder haaruitval). Na een tijdje stabilliseerde dit zich. Op een gegeven moment dacht ik weer dat het helemaal niets deed (maar ja, dat komt doordat het zolang duurt tot je een resultaat ziet). Inmiddels moet ik zeggen dat het lijkt te werken. Ik heb het gevoel dat m'n haardos er iets voller uit ziet en ik hoop dat de verbetering nog een poosje doorgaat.
Het lijkt me beter trouwens gewoon de pillen te delen in vieren dan 2 keer in de week vijf mg te slikken.

Sterkte, Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2003, 12:03   #9
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
He Dennie,

Bedankt voor de feedback. Ik heb er 90 besteld gister. Ze zeggen 2-4 weken, maar waarschijnlijk sneller. Ben benieuwd.
Waarom ben jij trouwens nog niet over op de duta?
Ik hoor ook niet echt veel meer van duta gebruikers hier, ben wel benieuwd.

George

Laatst gewijzigd door GEorGE; 30 mei 2003 om 12:22
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2003, 15:33   #10
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
Hallo,

Ik heb net besteld bij dru-online, dit kan echter wel 2 of meer weken duren. Ik vroeg me af wanneer je haren die je met fina behouden hebt weer gaan uitvallen als je stopt met fina.
Weet iemand dat? Hoeveel tijd zit daar tussen. Ik kan nu waarschijnlijk 2 weken geen fina slikken.
Ik kan me vaag herinneren dat ik het ooit hier ergens heb zien staan op het forum, maar totaal geen idee waar. Als iemand het nu toevallig zou weten, graag.

Alvast bedankt,
George

Laatst gewijzigd door GEorGE; 31 mei 2003 om 15:35
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2003, 17:29   #11
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
He Dennie,
Ik heb ze ontvangen van dru-online, redelijk snel, binnen 2 weken.
Hoe zien jouw pillen eruit? Die van mij zijn wit en er staat Finast op. Is dat bij jou ook?
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.