Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 juli 2017, 22:08   #31
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Diffuse thinning = al het jaar op het hoofd wordt dunner, ook donorgebied.

Hmm, dat ziet er inderdaad uit als een beetje een vrouwelijke haarlijn, bij een man ziet er niet zo'n boog in bij de hoeken.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2020, 13:59   #32
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
*Kuch kuch* Hoop stof hier...

Mijn ervaring in het kort;
Mijn ervaring bij Hairplus medical care was slecht. Onprofessioneel, slechte geimplanteerde inhammen en slechte nazorg. Lees dit onderwerp terug voor een uitgebreid verslag.

Na mijn mislukte haartransplantatie was ik er klaar mee. Ik accepteer het weggegooide geld bij deze kliniek, ga voor de MHP-look en wil nooit meer de onzekerheid van haar waardoor ik dit forum moet bezoeken. (Leuk feitje: Tijdens mijn MHP consult zagen ze direct aan mijn inhammen dat ik een transplantatie heb gehad door de verkeerde richting waarin alles geplaatst is.)

Wat ik jullie nog niet heb vertelt;
Ik had het al opgegeven, maar voor het idee en de €2350,- die ik betaald had, ben ik een jaar na mijn haartransplantatie toch maar voor controle teruggegaan naar deze kliniek.
Weer kreeg ik te maken met Dr. Biparvar.

Ik vertelde haar dat ik niet tevreden was met het resultaat. Ze gaf toe dat het inderdaad tegenviel en een tweede behandeling nodig was. Hierbij zou ik 500 grafts gratis krijgen ter compensatie van de mislukte transplantatie. Ik had überhaupt geen interesse in een tweede behandeling bij deze kliniek maar speelde het spelletje even mee.

Tot mijn verbazing krabbelt ze terug van haar 500 grafts gratis bij de volgende behandeling, en biedt me 250 gratis grafts aan. ''Ik ben te gul naar je met 500 gratis grafts.'' Mijn mond viel open en was helemaal klaar met deze vrouw. Ik maakte de mislukte transplantatie nog eens duidelijk, haar manier van ondernemen en omgang met klanten.
Na wat over-en-weer gediscussieer zegt ze lachend tegen me: ''Ik geef toe, je bent goed in onderhandelen voor je leeftijd.'' Ze bood me 300 gratis grafts aan bij een tweede behandeling.
Deze vrouw neemt mij -door mijn leeftijd? (25)- gewoon totaal niet serieus.

Ze heeft het hele plan opgeschreven en zou dit naar mij mailen. Zo kon ik het plan teruglezen en er nog eens over nadenken. Dit plan heb ik echter nooit ontvangen en heb nooit meer iets van ze gehoord. Ik nam niet de moeite meer om ze te bellen. Dit gaf voor mij aan dat ze in mijn geval niets geven om de klant.

Ik ben klaar met die kliniek en mevrouw Biparvar in het speciaal.

Waarom ben ik hier;
Toch ben ik terug op dit forum om nog één keer het boekje open te doen over mijn ervaring mij Hairplus medical care. Nadat een vriend mij advies vroeg wat betreft een haartransplantatie wilde ik nog één maal anderen beschermen van deze kliniek.

Ik heb die vriend een haartransplantatie afgeraden. Mocht hij het wel willen heeft hij Hairplus medical care in Barendrecht gelukkig afgezworen. De stap voor andere haarklinieken heb ik niet genomen dus mag ik niet over oordelen.

Zo, het is eruit. Hairplus medical care te Barendrecht, niet doen!

A321

Laatst gewijzigd door A321; 22 januari 2020 om 14:02
A321 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.