Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2016, 19:08   #1
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Advies Microhaarpigmentatie na HT

Hallo,

Sommigen kennen mijn situatie d.m.v. een andere topic die ik heb gestart, maar voor anderen ben ik nieuw, dus weer even mijn huidige situatie.

Beide opa's hadden destijds op hun 50ste nog haar, en bij mijn vader (nu 60) begint het dunner te worden. Voor hen fantastisch.
Ik daarentegen ben 24 jaar en heb serieuze haaruitval.

Nu ben ik misschien een beetje dom geweest. Ik heb een haartransplantatie van 850 grafts laten doen voor mijn inhammen. Maar nu het haar heel kort is zie ik dat de bekende kale 'landingsbaan' midden op mijn hoofd al heel duidelijk te zien is. Oftewel, volledig kaal worden is een kwestie van tijd.

Ik zit net als velen in die 'depressie' van kaal worden en woon ik bijna op dit forum. Ik ben 24/7 met mijn kaalheid bezig, maar heb me altijd alleen maar geconcentreerd op haartransplantaties. Tot ik vanmiddag iets las over Micro Haar Pigmentatie.

Heel verhaal hierboven zonder clue, sorry. Ik zou graag wat advies willen:

- Omdat ik bovenop vrijwel zeker kaal wordt. Raden jullie aan om dit op te vullen met haartransplantaties? Of raden jullie MHP aan? Ik had altijd lang haar, maar nu na mijn HT zie ik dat ik gemillimeterd haar ook zeker niet verkeerd vind staan. Dit wil ik dus zo houden als de kaalheid echt niet meer te verbergen valt. Een kop als onderstaande foto's vind ik dus niet erg. Hij heeft haar, maar niet bijzonder dik.
Is deze look dus meer realistisch met HT's of beter MHP's? Of misschien een combinatie ervan?

Het probleem is misschien dat ik ondertussen dus al een HT bij de inhammen heb ondergaan van 850 grafts... Zie nu in dat ik in mijn wanhoop misschien te vroeg een HT heb gedaan en dit er raar uit kan gaan zien. Moet zeggen dat mijn kliniek ook niet heeft gewaarschuwd.

Zie onderaan mijn situatie met:
- Kort haar (kaalheid is goed te zien)
- Langer haar (Kaalheid is nu nog te verbergen)
- Persoon, zeer kort haar. Is dit realistisch met HT of MHP? Of een combinatie?

Mijn plan is nu eigenlijk om volledige HT te nemen voor het haar bovenop. Vervolgens een MHP om het dikker te laten lijken. Vervolgens het haar te millimeteren als persoon op de foto's.

Ik hoor het graag jullie advies

A321
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 266px-Wentworth_Miller_2008.jpg‎ (14,9 KB, 58x gelezen)
Bestandstype: jpg index.jpg‎ (5,1 KB, 57x gelezen)
Bestandstype: jpg Wentworth-Miller-wentworth-miller-481299_307_370.jpg‎ (18,0 KB, 45x gelezen)

Laatst gewijzigd door A321; 15 juli 2016 om 13:50
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 08:54   #2
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Ik heb hier eerder al wat over geschreven. De combinatie van MHP en een HT brengt geweldige resultaten. Je kunt een optische dichtheid creëeren die simpelweg erg hoog is en vrijwel niet van echt te onderscheiden. Voor veel mensen met een slechte donor een geweldig alternatief aangezien je met het verplaatsen van weinig grafts alsnog een super resultaat kunt bewerkstelligen.

Geen zorgen dus over HT die je reeds hebt gehad. Spaarzaam met de rest van je donor en laat ze evenredig over de scalp plaatsen en de MHP er tussenin voor de dichtheid en geloof me je kunt het gemillimeterde kapsels op de door jouw getoonde foto's matchen zonder dat iemand dat opvalt. Ik weet dat BCN in Noordwijk mooie resultaten boekt, Prohair in Belgie eveneens. Er is in NLD een nieuwe partij waar ik heel goede resultaten over hoor: Iconic Beauty Company in Hoofddorp. Veel succes en niet teveel dubben, wanneer jij een gemillimeterd kapsel geen probleem vindt is HT en MHP een uitkomst!
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 11:22   #3
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Bedankt voor je reactie! Ik heb gezocht naar je eerdere geplaatsten berichten over MHP maar heb zo 1, 2, 3 nog niets gevonden.

Je raadt het dus wel aan om éérst de volle HT te doen, en vervolgens pas de MHP?

Ik baal nu. Ik heb pas 2 weken terug mijn HT gehad voor de inhammen. De tijd tussen consult en HT ben ik al verder gekaald. Niemand daar die voor de HT nog even zei: ''Je bent al verder gekaald, moeten we dat ook meepakken?''
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 12:33   #4
karel1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 64
Geslacht:
Ik denk dat het erg goed kan werken. Ik heb onlangs MHP laten zetten, ik had diepe inhammen en bovenop werd het dun.
Wanneer mijn haar nu 2 a 3 mm is ziet het er bovenop echt goed uit. Alleen het diepte verschil met de inhammen wordt dan zichtbaar als je goed kijkt. Ik zit er aan te denken om een transplantatie op de inhammen en de haarlijn te doen.
Ongeveer hetzelfde idee als jij hebt dus, alleen dan andersom.
__________________
_____________________
Regime:
-Finasteride 1 mg ED 01/2015
-Minoxidil 1 ml ED 01/2017
-Regenpure DR ED 01/2017
_____________________
Behandelingen:
MHP bij BCN 06/2016
FUE 2900 grafts Esteworld 01/12/2016
___________________________________________
karel1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 12:57   #5
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel1986 Bekijk bericht
Ik denk dat het erg goed kan werken. Ik heb onlangs MHP laten zetten, ik had diepe inhammen en bovenop werd het dun.
Wanneer mijn haar nu 2 a 3 mm is ziet het er bovenop echt goed uit. Alleen het diepte verschil met de inhammen wordt dan zichtbaar als je goed kijkt. Ik zit er aan te denken om een transplantatie op de inhammen en de haarlijn te doen.
Ongeveer hetzelfde idee als jij hebt dus, alleen dan andersom.
Naar mijn idee heb ik het idee dat de MHP-behandeling verdwijnt door de gaatjes van een HT.

Ik ga binnenkort ook even op wat consults om een goede behandelplan te maken.
A321 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.