Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 december 2004, 14:48   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
breaking news: EU en Turkije zijn het toch eens geworden!

"EU EN TURKIJE ZIJN HET EENS"

BRUSSEL - De EU en Turkije zijn het eens geworden over onderhandelingen over een volledig EU-lidmaatschap. Dat heeft een Turkse diplomaat gezegd.


De EU bood Turkije gisteren aan om in oktober 2005 te gaan onderhandelen over een volledig lidmaatschap.Turkije ging vannacht echter niet akkoord met de eis dat het direct een document tekent dat zou neerkomen op erkenning van Cyprus.
[bron: teletekst]


Da's nog sneller dan verwacht! Toen Turkije vanochtend ging tegensputteren dacht ik niet dat het er nog van zou komen in de nabije toekomst. Maar als dit gerucht klopt is het dus toch doorgegaan! Een succes voor het Nederlands voorzitterschap.

Ik vind het zeer goed nieuws.

Nu 20 jaar onderhandelen....
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2004, 15:58   #2
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Het feit dat ze gaan beginnen met onderhandelen zegt al heel wat. Nu is het niet meer de vraag óf, maar wanneer Turkije toe zal treden. Dat Turkije toe zal treden tot de unie is zo goed als zeker.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 01:16   #3
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
:S Het zal economisch misschien wel gunstig zijn, maar of het Nederlandse volk er blij mee is....
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:06   #4
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Het feit dat ze gaan beginnen met onderhandelen zegt al heel
wat. Nu is het niet meer de vraag óf, maar wanneer Turkije toe zal treden. Dat Turkije toe zal treden tot de unie is zo goed als zeker.
helaas wel ja
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:13   #5
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het is best eens goed voor de verhoudingen dat een groot islamitisch land toetreedt.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:16   #6
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
een land wat een ander land niet eens kan erkenne verdient het niet om bij de eu te horen als is die politiek ook zo corrupt wie de hell
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:19   #7
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
een land wat een ander land niet eens kan erkenne verdient het niet om bij de eu te horen als is die politiek ook zo corrupt wie de hell
Nu moet je niet doen alsof Nederland bijvoorbeeld zo'n rechtgeschapen land is. Kijk naar politiek Den Haag en de schijnheiligheid waarmee ze zich tijdens de problematiek rondom de moord van Theo van Gogh profileerden. De losers!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:29   #8
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Waarom zou Turkije niet mogen toetreden? Wat een onzin weer! De hele politiek gaat helemaal nergens over. Vandaar dat ik allang niet meer stem.

Son of Sam
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:31   #9
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Waarom zou Turkije niet mogen toetreden? Wat een onzin weer! De hele politiek gaat helemaal nergens over. Vandaar dat ik allang niet meer stem.

Son of Sam
Heb je trouwens zojuist ook Zembla gezien (herhaling)? Dat ging over de UMTS-masten die volgens het eerste onderzoek van TNO wel degelijk schadelijk zullen zijn voor de gezondheid. Maar de overheid doet helemaal niets! Ze laten het toe. De onderzoeker van TNO waarschuwde, dat wanneer het eenmaal zo ver is en het blijkt echt een gezondheidsprobleem te worden (wat ze dus wel verwachten), dat er dan nog heel wat staat te gebeuren.

En dan te bedenken dat ze 50.000 van die masten willen plaatsen!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:32   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Heb je trouwens zojuist ook Zembla gezien (herhaling)? Dat ging over de UMTS-masten die volgens het eerste onderzoek van TNO wel degelijk schadelijk zullen zijn voor de gezondheid. Maar de overheid doet helemaal niets! Ze laten het toe. De onderzoeker van TNO waarschuwde, dat wanneer het eenmaal zo ver is en het blijkt echt een gezondheidsprobleem te worden (wat ze dus wel verwachten), dat er dan nog heel wat staat te gebeuren.

En dan te bedenken dat ze 50.000 van die masten willen plaatsen!
ja precies, ik heb ook altijd al gezegd dat door die 50.000 UMTS-masten Turkije best mag toetreden!

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:33   #11
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
ja precies, ik heb ook altijd al gezegd dat door die 50.000 UMTS-masten Turkije best mag toetreden!

Ja sorry, het was offtopic . Ik liet mijn frustratie even uit, omdat er hier over de overheid werd gepraat.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:37   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja sorry, het was offtopic . Ik liet mijn frustratie even uit, omdat er hier over de overheid werd gepraat.
off-topic mag soms best! was ook een beetje melig gewoon
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:38   #13
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
off-topic mag soms best! was ook een beetje melig gewoon
Ook druk aan het schrijven zeker ? (Naast HaarWeb-berichten bedoel ik dan .)
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:43   #14
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Ik heb geen idee wat die umts masten zijn, hou het allemaal niet meer zo super bij, wordt er toch depri van wat er hier gebeurd man, soms gewoon echt te ongewoon......... er zijn niet voor niks ziektes als aids en dergelijke, die komen door ons en ach ja, laat ze dan ook maar lekker hun gang gaan zou ik zeggen, of je nou homo bent of niet ( ik wou eerder dat het een virus was dat NIET voor homo's besmettelijk zou zijn)

misschien ben ik een zwartkijker ofzo maar ja wat kan ik zeggen, een continentje mee of minder zou op deze planeet niet eens zo'n erg probkleem zijn
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 13:44   #15
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ook druk aan het schrijven zeker ? (Naast HaarWeb-berichten bedoel ik dan .)
ja het schiet nog niet echt op maar mijn stuk gaat ook o.a. over de toetreding van turkije.

als turkije straks toetreedt is het volgens berekeningen in bevolkingsaantallen even groot als het huidige grootste EU-land: Duitsland! Als de nieuwe grondwet wordt geaccepteerd door alle EU-lidstaten én Turkije wordt toegelaten, dan hebben die turken echt vet geluk

Want in de nieuwe grondwet staat dat de macht naar inwonersaantallen verdeeld moet worden. In de vorige verdragen was de macht veel meer verdeeld naar economische inbreng.

Dus als die turken toetreden onder de nieuwe grondwet, zijn ze in één klap even machtig als Frankrijk en Duitsland!

Het lijkt mij heel goed als de macht in de EU wat wordt weggenomen bij Duitsland en Frankrijk... Op dit moment kunnen die twee alles maken en staan de kleine landen als Nederland buitenspel (dat bleek toen wel bij overtreding van het Stabiliteitspact vorig jaar). Als Turkije er straks bijkomt krijgen we een zeer verfrissende nieuwe machtsverdeling, wat voor Nederland ook zeer gunstig zal zijn.

en dan heb ik het nog niet eens over de gigantische economische voordelen voor Nederland... 80 miljoen turken erbij om onze tulpen naar de exporteren!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 18 december 2004 om 13:48
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarhoeve Vermaat een rekenwonder! Do Haarwerken 25 13 december 2011 12:35
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46
OT: oorlog... Diable TTM - Algemeen 13 27 maart 2003 10:50
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.