Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 juni 2005, 22:49   #16
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Nu, allemaal goed en wel, maar een volle haardos blijft toch het allermooiste.
Dat is jouw mening.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 22:56   #17
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dat is jouw mening.
Is dat zo?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 23:29   #18
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Is dat zo?
Je zei het toch net ?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 23:34   #19
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Ja, da's waar. Wel gek dat ik ter illustratie ipv een plaatje van een leuke hairdo er eentje van een hairDON'T bijplakte, maar ja, die hooikoortsmedicatie begint me een beetje parten te spelen.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 23:54   #20
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Ja, da's waar. Wel gek dat ik ter illustratie ipv een plaatje van een leuke hairdo er eentje van een hairDON'T bijplakte, maar ja, die hooikoortsmedicatie begint me een beetje parten te spelen.
Maar ook dat is jouw mening . Ik vind het nog best een grappig kapsel om eerlijk te zijn .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2005, 18:53   #21
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
Jason Statham komt er ook mooi mee weg, voor degene die the Italian Job hebben gezien. Hierin speelt hij zelfs 'handsome Rob'
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 23:17   #22
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Nu, allemaal goed en wel, maar een volle haardos blijft toch het allermooiste.

sick bastard zo veel haar en loopt ie er zo bij!!. ow en van die moord is ook erg
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 13:57   #23
mobo20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2003
Berichten: 8
Laten we eerlijk wezen en ik weet dat het hard is maar de mannen die als mooiste der aarde worden betiteld hebben bijna altijd haar. Kijk naar Brad pitt kijk naar David Beckham. Kijk naar de mode wereld er zijn heel weinig kale modellen en als ze er zijn zijn het over het algemeen geen blanken. Bij negroide mensen staat kaal zijn vaak wel.
__________________
regimen:
2mg finasteride
multivitaline(solgar vm75)
vitaminde c 1000mg
MSM
Rooscure
spirulina (alg die goed schijnt te zijn voor je haar)
mobo20 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 14:27   #24
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Die handsome rob is model geweest. Maar meestal hebben topmodellen haar, ja. Wanneer ik gewone modellen zie, zoals die werken voor C&A bijvoorbeeld dan zie ik ook wel eens modellen met inhammen of dun haar.
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 17:28   #25
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Die handsome rob is model geweest. Maar meestal hebben topmodellen haar, ja. Wanneer ik gewone modellen zie, zoals die werken voor C&A bijvoorbeeld dan zie ik ook wel eens modellen met inhammen of dun haar.
tjah op modellen moet je zowieso niet zo letten: ideaalbeelden die je overal ziet zijn echt een grote bron van zelfvertrouwenbeschadiging bij bijna iederren (vooral meisjes) voor mijzelf is dit best wel een bron van enige frustratie en darom vind ik dit echteen geinige thread
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 20:25   #26
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
@haarmannetje

Heel goed dat jij ermee kan leven en dat je het mooi vind enzow.
Maar ten eerste, als het op jonge leeftijd gebeurt(zoals bij mij) is het egt onacceptabel.. Betekent niet meteen dat je depresief en zonder vertrouwen door het leven moet gaan, maar ook zeker niet dat je er maar niks aan moet doen, omdat mooi relatiev is. ik denk dat zkr 99% een volle haardos wil en wil blijven houden...

Met haar vinden de meeste mensen nou eenmaal mooier, kan je je tegen af gaan zetten, maar vraag maar es rond... Vandaar dat ook alle modellen haar hebben. Dit weerspegeld de schoonheid van deze tijd, af je wilt ofniet, anders waren het geen modellen. Betekent niet dat al het andere minder is ofzow, smaak verschilt, maar dat is toch wat de meerderheid mooier vind(net als een symmetrisch gezicht, met de juiste proporties) dat is gwoon, natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen waarbij het dan wel staat, maar daar moet je dan toch goed voor zoeken...

geef toe, iedereen wil zo mooi mogelijk zijn, ook jij, en zoals ik zei vinden de meeste mensen, mensen met haar nou eenmaal mooier(ook meteen de reden wrom iedereen op dit forum zit)
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 22:28   #27
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Vertig, jammer om te lezen hoe slaafs jij je opstelt tegenover de verwerpelijke consumptiemaatschappij. Ik zelf vind wanneer je je zo oppervlakkig en kortzichtig uitlaat over hoe het allemaal is, je het eigenlijk ook gewoon verdient om kaal te worden! Sorry hoor, maar ik lach mij altijd kapot om mensen die met man en macht proberen te voldoen aan het ideaalbeeld van de tijdgeest. Alsjeblieft zeg, je hebt toch wel enige eigenwaarde? Altijd die standaardmaten zoals haar, symmetrie, juiste proporties, bla bla bla... prachtig hoe simpel de mens kan zijn.

En hoe naief is het om je te willen meten aan de hand van wat zeldzame mensexemplaren die in die boekjes als de Wehkamp staan. Dat is niet mijn persoonlijke overtuiging van wat mooi is. Ik voel totaal niet de behoefte om iets te doen aan mijn lichaam behalve dan op zo'n manier dat ik gezond ben, maar spieren kweken omdat die gasten in zo'n blaadje dat zo prachtig laten zijn en zij nu eenmaal "de maat vormen"? Nee, dank je, daar voel ik mij toch echt iets te goed voor.

Mensen zoals jij, Vertig, (en dit bedoel ik niet beledigend, maar ik hoor en zie het ontzettend vaak, ook hier) leven in een droomwereld. Jullie denken dat de maatschappij zo is, zoals jullie die willen zien: gedomineerd door het streven naar pefectie, naar idealen, naar maatstaven enzovoort enzovoort. Man, kijk eens goed en dan ook eens echt goed. Ga op een mooie zomerdag (zoals vandaag) eens met een stoeltje in een drukke winkelstraat zitten en turf het aantal mensen dat aan het ideaalbeeld van hun geslacht voldoet en kom hier dan weer om er een verslag van te doen.

Ik accepteer niet, Vertig, dat ik in een hokje word gedrukt, omdat anderen het niet kunnen hebben dat ik er niet onder gebukt ga. En het argument van "ik ben er te jong voor" is simpelweg onzinnig. Je krijgt te maken met haaruitval wanneer je er mee te maken krijgt. Of dat nu op je 17de is of op je 60ste. Het heeft niets met ouderdom te maken.

Flauwekul!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 22:32   #28
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik wil er nog aan toevoegen dat dit soort onzinnige gekleurde projecties van de werkelijkheid voor mij een reden kunnen zijn om HaarWeb te verlaten. Ik kom hier voor informatie over wat ik moet doen om mijn haar te behouden dan wel terug te laten groeien. Niet om mij in de put te laten praten door een paar verjaarde pubers die nog steeds denken dat de samenleving is zoals die in de media wordt afgebeeld.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 22:38   #29
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mobo20
Laten we eerlijk wezen en ik weet dat het hard is maar de mannen die als mooiste der aarde worden betiteld hebben bijna altijd haar. Kijk naar Brad pitt kijk naar David Beckham. Kijk naar de mode wereld er zijn heel weinig kale modellen en als ze er zijn zijn het over het algemeen geen blanken. Bij negroide mensen staat kaal zijn vaak wel.
Aaaah, de mooisten der aarde. Wat een eer moet het zijn om tot die kliek te behoren. Altijd vol op in de schijnwerpers, geen privéleven, niemand die zich daadwerkelijk interesseert in wat je te zeggen hebt... ja heerlijk om een collectief goed te zijn. Ook zeer representatief voor de bevolking, die mooisten der aarde .

Hetzelfde geldt uiteraard voor de modewereld.

De sneuheid viert hoogtij merk ik.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2005, 23:20   #30
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Haarmannetje, ik vind eigenlijk dat je buitenproportioneel reageert op de zeer redelijke post van Vertig
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hans Teeuwen Eefje Van alles en nog wat... 1 25 januari 2005 21:03
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 07:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.