Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2005, 10:02   #1
Hels
Hels
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 2
Haartransplantatie

Goedemorgen allemaal,

Mijn partner wil niets liever dan een haartransplantatie ondergaan.
Als zijn liefhebbende vrouw snap ik het niet, ik heb nu al een poosje berichtjes gelezen hierover, en nog snap ik het niet.

Hij vind dat de haartransplantatie DE oplossing is voor zijn "probleem" .
Lieve mensen, is dit een goed en realistisch standpunt die hij heeft, of is het gebakken lucht ? Hij denkt dat hij dan weer alles wil doen wat hij nu al jaren laat zoals voetballen, andere sporten, kamperen etc. etc.
Ik probeer hier zo goed mogelijk mee om te gaan, heeft iemand nog tips voor mij ?

Wie heeft er ervaring mee ??
Ook qua prijsverschillen graag tips; het is niet goedkoop.
Is het bijv. in Turkije goedkoper ??

Ik hoor het graag !!
Hels is offline  
Oud 26 september 2005, 10:09   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Beste Hels,

Iedereen hier op het forum denkt er anders over, maar mijn advies is:

Praat het hem alsjeblieft uit z'n hoofd!!!!

Als ik het zo hoor heeft hij totaal geen realistisch beeld van de resultaten die ermee te bereiken zijn. Dit valt echt vaak vies tegen. Ook deugt een flink percentage van de HT-klinieken gewoon niet. Ze maken je lekker met onrealistische voor- en na-foto's en gladde praatjes.

Er zijn ook wel een paar goeie klinieken, maar het is zeker niet zo dat je met een HT probleemloos je oude bos haar terugtovert.

Ik vind dat je man moet leren dat je geen haar nodig hebt om te voetballen of te kamperen!! Praat er met hem over, of laat hem desnoods naar een psycholoog gaan.

Er is trouwens ook een aparte haartransplantatierubriek, neem daar ook eens een kijkje.

Succes!!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 29 september 2005, 12:46   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
kliniek

Ik zou je gewoon laten adviseren bij verschillende klinieken. Je moet vragen naar mannen die hetzelfde haaruitvalpatroon hebben als je partner. Ook moeten ze hetzelfde haartype hebben. Dit moet je echt doen. Klinieken moeten genoeg mensen hebben die hetzelfde soort haaruitvalpatroon hebben als je partner....Als ze dat niet hebben, dan moet je gewoon naar een andere kliniek gaan...(je moet sowieso vergelijken natuurlijk)

Er is heel veel mogelijk op haartransplantatiegebied. Ik vind het onzin dat mensen hier verkondigen dat een haartransplantatie niet succesvol is. Probleem is alleen dat er veel verschil zit in de kwaliteit die klinieken bieden. Alleen hoe weet je welke kliniek kwaliteit levert? Dit moeten mensen nog steeds zelf uitzoeken in NEderland.

Echter, het verwachtingspatroon is erg belangrijk. We kunnen als kliniek niet toveren. We herverdelen het eigen haar en dit eigen haar verschilt per individu. Her resultaat is dan ook afhankelijk van de kwaliteit van het eigen haar. Ook moeten we natuurlijk rekening houden met de toekomst....

Succes,
Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline  
Oud 29 september 2005, 12:54   #4
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Verdere discussie graag in de rubriek Haarimplantatie.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie en Tevredenheid topic.... pindakaas Chirurgische behandelingen 160 19 juli 2011 00:50
Heeft iemand van jullie ervaring met haartransplantatie? Natascha24 Haarproblemen bij vrouwen 5 15 september 2005 03:31
Haartransplantatie voor Berlusconi Tiuri Chirurgische behandelingen 5 6 augustus 2005 12:49
Haartransplantatie bij DR.BIJAN.FERIDUNI. in maastricht.! baloongra Chirurgische behandelingen 4 1 februari 2005 13:37
haartransplantatie en ontevredenheid Henk Chirurgische behandelingen 21 22 oktober 2002 19:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.