Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2008, 12:21   #16
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Mocht iemand de naam, beschrijving, kostprijs en mogelijke besteladres hiervan weten, dan mag die persoon dit altijd laten weten hier op het forum want ik ben ook nieuwsgierig.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 12:27   #17
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
naam etc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
Mocht iemand de naam, beschrijving, kostprijs en mogelijke besteladres hiervan weten, dan mag die persoon dit altijd laten weten hier op het forum want ik ben ook nieuwsgierig.
Je kunt ze ook maandag gewoon bellen maar omdat het regenachtig is en ik maandag vrij ben zal ik even kijken wat ik kan uitvinden en het hier posten!

Prettig weekend en als je nu niks te doen heb het is de laatste dag van de Pasar Malam in Den Haag!
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 13:57   #18
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik zit momenteel in Leuven en moet sebiet gaan werken, dus dat zal niet lukken, maar toch bedankt vr de tip
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2008, 22:02   #19
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
En Martje, werken de dure zalfjes al...? Ben benieuwd! Ikzelf ben ondertussen gestopt met citroensap smeren op mijn verkleurde plekken, dat heeft echt niets geholpen..
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2008, 14:45   #20
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
tja, of ze werken?? Ik heb eerder de indruk dat mijn factor 50 smeren meer resultaat heeft dan de zalfjes, maar goed, normaal gezien moet je ook elke dag je gezicht wasssen met een exfolierend product, alleen merk ik dat dat heel slecht is voor mijn couperosehuid, waardoor de couperose dus verergerd is, ik doe het dus nu om de dag. De creme's smeer ik wel elke dag, en ik heb idd de indruk dat mijn gezicht wel verbleekt is, en wonder boven wonder op mijn bovenlip is de vlek wel sterk verminderd, maar op mijn wangen, neus en voorhoofd niet.

Maar of dat aan het ene of het andere ligt...
O ja, nog iets, van producten met parfum in kan de huid dus meekleuren(vertelde een zeer bekende dermatoloog een vriendin van me die met hetzelfde probleem kant), dus opletten met geparfumeerde producten(onder geen enkele beding gebruiken), als je hiervoor gevoelig bent!!!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2008, 23:20   #21
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
belgie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
ik zit momenteel in Leuven en moet sebiet gaan werken, dus dat zal niet lukken, maar toch bedankt vr de tip

Ik heb voor je gegoogled en ze hebben ook smartPULS in Belgie via FT jullie noemen dat verdeler.

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2008, 23:21   #22
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
verkleurde plekken

Hallo Juutje,

Je kunt een depigmentatie creme/serum gebruiken, heb ik ook gedaan en het werkt.

gr

lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2008, 17:53   #23
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Hoi Lanny,
Dat is goed nieuws! Heb je een naam van deze creme? en waar kun je dit kopen: gewoon bij de drogist? en na hoeveel tijd zie je resultaat..? wil nl. ook gaan laseren maar dan moeten die donkere vlekken wel wat lichter zijn..
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2008, 23:31   #24
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
vraag juutje

Juutje, ik kocht het in Amsterdam, ik ga dit week weer naar amsterdam en zal even uitzoeken waar je dat kunt kopen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juutje Bekijk bericht
Hoi Lanny,
Dat is goed nieuws! Heb je een naam van deze creme? en waar kun je dit kopen: gewoon bij de drogist? en na hoeveel tijd zie je resultaat..? wil nl. ook gaan laseren maar dan moeten die donkere vlekken wel wat lichter zijn..
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2008, 00:02   #25
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Dat zou fijn zijn! Ik woon zelf ook in amsterdam dus da's makkelijk dan..
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2008, 22:46   #26
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
hairremoval support cream

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juutje Bekijk bericht
Dat zou fijn zijn! Ik woon zelf ook in amsterdam dus da's makkelijk dan..
Je kunt het bij alle smartpuls Centers kopen maar je moet het ook ergens anders kunnen vinden hebben ze gezegd. Of in de webshop. Je moet het overingens 2 keer per dag gebruiken en heel dun in het begin dacht ik dat je het er dik op moest smeren maar dat is niet zo. Ik dacht meer dan werkt het beter maar dat is niet zo en maakt je alleen een dief van je eigen portomonee, voor wat betreft de hairremoval creme. Voor wat betreft het serum voor de pigment vlekken die koop je via de webshop.

gr

lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zou graag wat advies willen over harsen..alvast thanks Eric_1 Hirsutisme - Behandelingen 7 19 september 2008 11:09
borsthaar harsen daniel2 Overige (haar)discussies - Algemeen 9 31 mei 2008 17:17
laser minder effectief na veelvuldig harsen? Juutje Hirsutisme - Behandelingen 25 13 oktober 2007 22:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.