Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juli 2008, 19:02   #1
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
wat een vreselijke forum

http://forum.fok.nl/topic/743173/1/25

ik was op zoek naar info voor hirsutisme en kwam o.a hier op uit Ik begrijp echt gewoon niet dat mensen die begrijpen hoe graag vrouwen die hirsutisme hebben ook gewoon glad willen zijn, maar gewoon de mogelijkheden niet hebben. Er worden echt hele nare opmerkingen gemaakt..ik heb medelijden met de vrouw met wie die jongen naar bed is gegaan.. wat een ellende man
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2008, 20:05   #2
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Oh Bernou ik schrok al, ik dacht dat je dit een vreselijk forum vond!! Dat was inderdaad niet zo leuk om te lezen allemaal... Al vond ik wel dat die jongen zelf op zich nog wel redelijk was, hij wees haar in ieder geval niet direct af op haar overbeharing (die mannen zijn er volgens mij ook..). Maar wat je dan voor de rest leest is inderdaad niet fijn. Ik denk dan ook: zouden mijn ex-en ook zo over mij denken/praten...?
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2008, 20:25   #3
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
omg, ik las net de forum.
als die mensen wisten hoe graag dat vrouw van haar haren af wil.
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2008, 10:14   #4
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Mensen denken echt heel simpel na over dit onderwerp. Alle goedekope methoden maken het lichaam niet glad..ja voor heel eventjes..maar het maakt het alleen erger! en wie heeft er nou zon enorme kapitaal om het hele lichaam te laten laseren..
Het gaat gewoon allemaal vanzelf..als ik mijn lichaam kon commanderen was mijn lichaam ook zo babyglad. maar het lichaam doet alles zelf..Het heeft er ook helemaal niks mee te maken of iemand zich 'goed verzorgd'.. ik ben overal gewoon schoon en fris en ik was en douch zoals de meesten..maarja..de haren zitten gewoon bij vrouwen met hirsutisme op hele andere plekken, dan nog is het niet vies. het is alleen neit mooi... En daarom is het makkelijk om lekker te gaan schelden en flauwe grapjes over maken..
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2008, 16:19   #5
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik begrijp jullie frustratie, en vind dit eveneens frustrerend, maar het is nu eenmaal voor veel mensen erg moeilijk te begrijpen wat een bepaalde situatie met zich meebrengt en voor de persoon in kwestie betekent, heel frustrerend voor jezelf, maar blijkbaar een erg menselijke reactie.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2008, 17:25   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Is 't geen goed idee voor jullie om 's even lid te worden van dat vreselijke forum om er iets aan te doen? Die domme en onbeschofte opmerkingen komen immers door onwetendheid. Ze hebben echt geen flauw benul.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2008, 19:33   #7
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Is 't geen goed idee voor jullie om 's even lid te worden van dat vreselijke forum om er iets aan te doen? Die domme en onbeschofte opmerkingen komen immers door onwetendheid. Ze hebben echt geen flauw benul.

Denk niet dat dit een heel slim idee is. FOK is een jongerenforum waar geheel andere richtlijnen gelden dan hier. De kans dat je daar begrip krijgt is echt erg klein.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2008, 13:12   #8
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hanna, dit heb ik geprobeerd, maar op het desbetreffende forum zit al een slot, en daar kan dus geen reactie meer op gegeven worden, een aparte reactie zou waarschijnlijik de bal misslaan.

Probeer het jullie niet al te veel aan te trekken, en er je eigen lessen uit te trekken, het enige wat je kan doen is voorkomen zelf zo te reageren(op welke vergelijkbare situatie ook) en een poging andere mensen met een dergelijke reactie uit te leggen welke effect dit heeft en welke aspecten er missen in dat plaatje. Het is echt vaak een gebrek aan inzicht hierin dat mensen een dergelijke reactie geven(denk maar aan homofobie of racisme, alleen zijn dat aspectne op wereldvlak, dit is wat kleiner).

Maar goed, kwetsend blijft het natuurlijk altijd.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Status update HaarWeb (v3.0.0): NIEUW HaarWeb Forum is in de lucht! Webmaster Mededelingen 7 19 april 2004 21:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.