Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 maart 2011, 03:13   #1021
Brothers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 41
Ik heb je topic even vluchtig doorgelezen Ambo. Bedankt dat je je ervaringen deelt. Erg leerzaam.

Ik las net dat je wat ontevreden bent over die blauwige puntjes op je litteken. Misschien is het een idee om een litteken correctie uit te laten voeren waarbij ze dat litteken met de inkt er uit snijden en opnieuw hechten.

In principe begin je dan wel weer van voor af aan maar zodra dat litteken dan na een half jaar/jaar genezen is kun je hem wel 100% perfect laten wegwerken door Isabelle lijkt me.
Brothers is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:15   #1022
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brothers Bekijk bericht
Ik heb je topic even vluchtig doorgelezen Ambo. Bedankt dat je je ervaringen deelt. Erg leerzaam.

Ik las net dat je wat ontevreden bent over die blauwige puntjes op je litteken. Misschien is het een idee om een litteken correctie uit te laten voeren waarbij ze dat litteken met de inkt er uit snijden en opnieuw hechten.

In principe begin je dan wel weer van voor af aan maar zodra dat litteken dan na een half jaar/jaar genezen is kun je hem wel 100% perfect laten wegwerken door Isabelle lijkt me.
Dank je voor je suggestie.

Misschien nog een optie voor later, maar vorige maand heeft Isabelle wat proeven gedaan om dat blauwige/dikkerige uit mijn litteken te halen en dat heeft wel voor enigszins verbetering gezorgd. Dus ik kijk sowieso dit nog even aan.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2011, 12:33   #1023
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Dank zij de informatie van Ambo en anderen heb ik mij redelijk goed kunnen oriënteren op de mogelijkheid van Micro Hair Tattoo. Ik ben net begonnen met een behandeling bij Isabelle Van Rijn van Beauty Care in Noordwijk. Zie verder mijn profiel.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 12:59
finasteride gel!!! cop Medicijnen/haargroeimiddelen 8 17 juli 2009 21:01
Doen of niet doen? Ervaringen gevraagd NCK Chirurgische behandelingen 225 9 januari 2009 20:32
Is het zover? nein AGA - Algemeen 6 31 juli 2006 11:58
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 18:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.