Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2007, 15:20   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Lies,
Ook al was er iets voor jou persoonlijk herkenbaar, het programma was/is absoluut niet informatief.
De pruikenwinkelmevrouw is ruim voldoende aan 't woord geweest, maar de mevrouw met hergroei door medicijnen kwam niet aan het woord, noch de uitgenodigde dermatoloog (alhoewel we nu juist aan deze bewuste dermatoloog weinig behoefte hebben)
Bij een serieus programma als b.v. Vinger aan de Pols met Pia Dijkstra kun je verwachten dat de problematiek goed doorgesproken wordt; bij Max & Martine niet, alhoewel Catherine Keijl het -door haar karakter en ervaring- waarschijnlijk veel beter zou hebben gedaan dan Martine.
Als je Sugar Lee graag had willen ontmoeten, had je natuurlijk gewoon tussen het publiek kunnen gaan zitten en vóór of na de uitzending met haar kunnen gaan praten.

Groetjes,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2007, 16:32   #17
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Nee informatief was het alles behalve. Tis een programma waarin ze (vind ik) altijd haast hebben.
Maar goed, ze hebben hun best weer gedaan.

En in het publiek had ik weinig zin in, nadat ze op vrijdag avond om 21:30 nog af belde!
Maar dat doet er niet toe! Tis geweest over en uit...
Groetjes!
Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 18:26   #18
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Bedankt voor de reacties over het programma. Kan me er wel iets bij voorstellen over hoe de uitzending moet zijn geweest..!
Het is in mijn ogen heel dubbel over dat op tv het aftrekken van je pruik. Dat het een amusementsprogramma is had ik zo 1-2-3 niet aangedacht; Annelies kijkt nl. praktisch nóóit televisie . Goed voor de kijkcijfers is het in ieder geval wel!

Verder hebben de pruikenwinkelmevrouw en dr. Boersma weer gratis reclame gehad..

Hopelijk heeft het een steentje mogen bijdragen aan het uit de taboesfeer halen van pruiken. Dan is dat toch weer gewonnen.

Achteraf verklaart het doel van het programma ook de keuze van het soort mensen dat ze in de uitzending willen hebben. Maar toch als ik zo terugdenk aan de oproep, had ik andere verwachtingen van de uitzending.
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 18:36   #19
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nee, Annelies, dan heb je niet goed gelezen:

Boersma en zijn patiënte hebben absoluut geen woord reclame kunnen maken; de patiënte heeft slechts kunnen zeggen dat ze een medicijn had gebruikt en werd toen al afgekapt. Daardoor kon ze dus niet eens zeggen wèlk medicijn. Boersma heeft ook niks kunnen zeggen. Het gros van Nederland weet nu dus nog steeds niks over eventueel mogelijke hergroei.

De pruikenwinkelmevrouw zal waarschijnlijk wel meer klanten kunnen verwachten na haar t.v.optreden.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 18:45   #20
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Ik had het over de pruikenwinkelmevrouw en dr. Boersma. Alleen al zijn naam is reclame.
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 19:26   #21
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Ja maar over het algemeen is 60% van de mensen volgens mij negatief uitgelaten over die man. Maar daar gaat deze thread niet over.
Gelukkig zijn er vast nog wel mensen die het wel leuk vonden. En daar draait het ze natuurlijk om!
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Oproep] Het Laatste Nieuws zoekt vlaamse vrouwelijke lotgenoten voor reportage NINA Webmaster AA - Algemeen 1 21 januari 2007 22:00
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 14:20
Bijeenkomst: op 15-02-03 voor vrouwelijke lotgenoten met haarproblemen. Webmaster Haarproblemen bij vrouwen 4 10 februari 2003 20:33
Oproep: EO TV-programma 'Jong' zoekt lotgenoten met Hirsutisme Webmaster Hirsutisme - Algemeen 1 23 mei 2002 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.