Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 13 stemmen, 4,85 gemiddeld. Weergave
Oud 8 november 2007, 18:12   #541
dwayne B
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 9
Ik gebruik nu de SP Supreme Nutrition, maar de universal werkt dus msschn beter.

Ik maak dit potje gewoon op en dan stap ik over. Het is bij mij heel raar, het haar is niet minder geworden, maar het lijkt net of het bovenop dunner word. Dus voor een eventuele reactie is het te vroeg???

Zolang er nog haar OP mn schedel staat, strijd ik verder.
dwayne B is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2007, 20:55   #542
jimmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2007
Berichten: 7
Zijn er ook nog een soort leeftijdsgrenzen voor dit product? Dat je volgroeid moet zijn ofzo? Ben zelf 16.
groeten
jimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2007, 23:00   #543
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ook al is saw palmetto aanzienlijk zwakker dan finasteride, pp je 16e is je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde, dus kun je beter niet dergelijke middelen gebruiken, zeker niet zonder doktersconsult.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 14:50   #544
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Hallo haarwebbers,

Ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraagje met betrekking tot saw palmetto. Ik heb vandaag een potje binnengekregen via de site perfectbody.nl. Er zit echter om elke caspsule wel een plastic omhulseltje. Kan ik dit dan ook gewoon op deze manier inslikken, of moet ik het plastic omhulseltje afwikkelen? Misschien gekke vraag, maar ik vraag het maar voor de zekerheid.

P.S Welke vitaminen/mineralen kan ik het best slikken als aanvulling op deze saw palmetto?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 15:39   #545
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Hallo haarwebbers,

Ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraagje met betrekking tot saw palmetto. Ik heb vandaag een potje binnengekregen via de site perfectbody.nl. Er zit echter om elke caspsule wel een plastic omhulseltje. Kan ik dit dan ook gewoon op deze manier inslikken, of moet ik het plastic omhulseltje afwikkelen? Misschien gekke vraag, maar ik vraag het maar voor de zekerheid.

P.S Welke vitaminen/mineralen kan ik het best slikken als aanvulling op deze saw palmetto?
Ja natuurlijk , is zoals bij elke medicijn pil .Die plastiek capsule = (Gelatine) en is bedoeld om het poeder samen te houden ...en verteert/opent langzaam in je lichaam .Zo inslikken dus !. Enkel bij de saw palmetto universal is dit niet ..deze zijn (geperste) zuiver pillen..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 15:42   #546
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Thanx Dundee, hier heb ik wat aan! Weet je ook wat ik trouwens erbij kan nemen aan vitaminen/mineralen ( ik heb zoveel gehoord, zink, msm etc.) en waar ik dat het best kan aanschaffen? Het regimen van jou heeft uiteraard goed geholpen, maar ik wil hetzelfde effect ook bereiken!

P.s: de saw palmetto supreme nutrition, heeft trouwens een goede werking toch?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 16:58   #547
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Thanx Dundee, hier heb ik wat aan! Weet je ook wat ik trouwens erbij kan nemen aan vitaminen/mineralen ( ik heb zoveel gehoord, zink, msm etc.) en waar ik dat het best kan aanschaffen? Het regimen van jou heeft uiteraard goed geholpen, maar ik wil hetzelfde effect ook bereiken!

P.s: de saw palmetto supreme nutrition, heeft trouwens een goede werking toch?
Ga dan eerst naar je huisarts om je bloed te laten onderzoeken op eventuele tekorten. Als je geen tekorten hebt, heeft 't geen nut om extra vitaminen en mineralen te slikken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 17:49   #548
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ja natuurlijk , is zoals bij elke medicijn pil .Die plastiek capsule = (Gelatine) en is bedoeld om het poeder samen te houden ...en verteert/opent langzaam in je lichaam .Zo inslikken dus !. Enkel bij de saw palmetto universal is dit niet ..deze zijn (geperste) zuiver pillen..
Als ik het goed begrijp schrijft hij dat om de capsule (gelatine) nog een plastic omhulseltje zit. Dus 2 laagjes. Super wazig.

Hee, thanks nog trouwens voor die PM! Ik ben er inmiddels een weekje aan begonnen.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 20:14   #549
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp schrijft hij dat om de capsule (gelatine) nog een plastic omhulseltje zit. Dus 2 laagjes. Super wazig.

Hee, thanks nog trouwens voor die PM! Ik ben er inmiddels een weekje aan begonnen.
Nee normaal niet want is de (palmetto supreme nutrition) heb ik ook tijdje geslikt van perfectbody.nl ,en is maar (1) heldere gelatine capsule met daarin het bruine sp poeder . Hij zal het wel verkeerd overbrengen...

Aha ..dan zal je binnen 1 a 2 weken wel verschil merken al
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 20:21   #550
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Hee, thanks nog trouwens voor die PM! Ik ben er inmiddels een weekje aan begonnen.
Ik wil niet heel nieuwsgierig overkomen maar waarmee ben je begonnen?
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 20:22   #551
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Thanx Dundee, hier heb ik wat aan! Weet je ook wat ik trouwens erbij kan nemen aan vitaminen/mineralen ( ik heb zoveel gehoord, zink, msm etc.) en waar ik dat het best kan aanschaffen? Het regimen van jou heeft uiteraard goed geholpen, maar ik wil hetzelfde effect ook bereiken!

P.s: de saw palmetto supreme nutrition, heeft trouwens een goede werking toch?
Als je SP neemt raad ik je de (Saw palmetto 'Universal') aan ...die is echt veel beter dan die gewone 'Supreme Nutrition' . Die heb ik ook tijdje geslikt maar merkte ik eerlijk gezegt weinig van. De universal vind ik wel heel goed ..geen haaruitval meer van ,en er zit bovendien nog een extra DHT blokker in (Pumpkin Seed) en de nodige zink ... .Is beetje duurder maar ook echt beter. Multiviaminen haal je gewoon in het Kruidvat (multivitaminen en mineralen voor sporters) , zijn goedkoop en 'goed' (1 per dag s'morgens)
Saw palmetto Universal
Saw Palmetto (Berry Powder)750 mgPumpkin Seed (Meal Powder)80 mgPygeurn Africanurn (bark)17 mgGinkgo (leaf)50 mgZink (as zinc oxide)7,5 mg
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2007, 23:52   #552
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Dundee, je had toch zoals je in een eerdere reactie aangaf al goede resultaten met de supreme nutrition? De universal slik je immers pas (heb ik uit een eerdere post van je). Dan kan ik toch ook concluderen dat het niet meer uit vallen van je haaar vooral te maken heeft met de supreme nutrition?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2007, 02:01   #553
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Dundee, je had toch zoals je in een eerdere reactie aangaf al goede resultaten met de supreme nutrition? De universal slik je immers pas (heb ik uit een eerdere post van je). Dan kan ik toch ook concluderen dat het niet meer uit vallen van je haaar vooral te maken heeft met de supreme nutrition?
Ja die nam ik idd ,samen met multivitaminen (kruidvat) ,omega3 visolie en msm .En het resultaat was idd goed (verloor soms nog eens een haartje of 2 ) maar wat wel normaal is zeker... ,maar de universal vind ik nog beter ..hiermee heb ik totaal niks meer van haaruitval . Misschien kan je als je vooraad op is, overschakelen op universal ? . Msm is wel meer voor de structuur van je haar ...kleur/en glans ..en niet echt tegen haaruitval...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2007, 13:57   #554
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Dundee thanx voor je reactie. Ik ga idd vandaag beginnen met mijn saw palmetto supreme nutrition en wanneer die op is schakel ik over op de universal. Maar het is dus wel zo dat je 2 per dag slikte van de supreme nutrition, en daarnaast nog 1 pil multivitaminen van kruidvat, 1 pil omega 3 visolie en 1 pil msm per dag?

P.S: En naast die universal nam je alleen dus de multivatimen voor sporters?

Laatst gewijzigd door bedroefd007; 16 november 2007 om 14:02
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2007, 14:45   #555
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Dundee thanx voor je reactie. Ik ga idd vandaag beginnen met mijn saw palmetto supreme nutrition en wanneer die op is schakel ik over op de universal. Maar het is dus wel zo dat je 2 per dag slikte van de supreme nutrition, en daarnaast nog 1 pil multivitaminen van kruidvat, 1 pil omega 3 visolie en 1 pil msm per dag?

P.S: En naast die universal nam je alleen dus de multivatimen voor sporters?
Bij de sp supreme nutrition was dat als volgt :
2 pillen sp per dag (voor het eten)
1 multivitamine s'morgens)
2 x 2 visolie omega 3 capsules (bij het eten s'morgens en s'avonds)
2 x msn s'morgens en s'avonds (na het eten)

Met de sp iniversal (nu) :
1 multivitamine pil s'morgens
2 x 1 per dag sp universal (voor het eten)
2 x 2 per dag omega 3 visolie capsules ...s'morgens 2 bij het eten en s'avonds 2 bij het eten.
Geen msm meer ....
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Bijwerkingen Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 286 3 augustus 2018 13:26
[saw palmetto] Topical Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 35 25 juli 2007 09:29
[saw palmetto] Hoe kom ik eraan? Francis Medicijnen/haargroeimiddelen 72 22 juli 2007 13:56
[saw palmetto] Invloed op sportieve prestaties jeandubois Medicijnen/haargroeimiddelen 10 10 september 2006 01:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.