Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2011, 18:45   #1
20jongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 22
Foligain Minoxidil Foam

Hallo,

Ik had de vraag of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik kwam het net tegen

http://www.biovea-europe.com/(S(iypy...5&CID=0&OS=202

Ik gebruik zelf nu Rogaine Foam, maar misschien kan ik dit ook een keer proberen.
20jongen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 16:07   #2
Giselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2008
Berichten: 138
Ja, ik heb een flesje besteld om te kijken wat het was. Ik ben nog in de beginfase van minox, dus ik heb nu Spectral UHP staan, Rogaine foam en Foligain. De Foligain ruikt een beetje Indiase wierook achtig, niet echt lekker. Je kunt het gewoon met een pipet aanbrengen als je de dop van de fles schroeft. Het is nl geen drijfgaspompje, maar lijkt meer op een vloeibare zeep pompje. Het schuim is dan ook vrij slap wat eruit komt en wordt meteen weer vloeibaar.

Ik denk dat ik Rogaine foam het prettigst vind, het ruikt nergens naar en trekt snel in. Maar Spectral UHP ruikt ook nergens naar en is veel goedkoper. Het druipt veel meer, maar dan verspreidt het zich tenminste meteen over mijn hele hoofd. Foligain is denk ik even plakkerig als Spectral, ik weet het niet zeker want ik had van die geur al gauw genoeg.

Let wel op, de Foligain geeft 40 ml per maand aan, maar dat moet natuurlijk 60 zijn als je tot 5% wil komen. Dus met een driemaanden hoeveelheid doe je er maar twee. Ik heb het desondanks gekocht, omdat ik wilde weten wat het prettigst was in het gebruik. Maar ik denk niet dat ik het nog een keer ga kopen.
Giselle is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 22:32   #3
gekko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 18
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met de Foligain minoxidil 5% foam? Deze is bijv. te vinden op

http://www.biovea.com/nl/product_det...4#.UeRNw41A030

Deze foam heeft een mooie prijs, maar ben nu benieuwd of er mensen zijn die het gebruikt hebben en hun ervaring willen delen!
gekko is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.