Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 november 2015, 17:17   #1
ferdit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Minoxidil helpt niet/maakt erger?

Hallo,

Ik heb (volgens mij) last van Alopecia Androgenetica. 5-6 jaar geleden had ik Alopecia Areata en na een jaar ging dit gelukkig weer weg, en nu heb ik dus al 3-4 maanden flinke haaruitval. Dit is begonnen toen ik opnieuw begon met Bodybuilden.. Na wat dingen gelezen te hebben op 't internet heb ik afstand genomen van al mijn Fitness supplementen (Creatine enz..). 2 maanden geleden ben ik begonnen met minoxidil en door dit kreeg ik een erge shedding. nu 2 maanden later heb ik nog dunnere haren gekregen en voelt mijn haar dood aan. mijn hoofdhuid irriteert ook heel erg. naast Minox gebruik ik knoflook shampoo (daarvoor Caffeine shampoo ; wat ook irritatie leverde) , Biotine , Haargroei capsules , Natuurlijke Aminozuren. Denk nu aan mesotherapie of zo een PRP, weet niet of dat kan helpen.


Zal ik gaan stoppen met Minoxidil?
ferdit is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2015, 17:33   #2
Verbeterhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 51
Geslacht:
http://www.haarstichting.nl/shedding

Ik zou zeker niet stoppen met de minoxidil na twee maanden gebruik. Waarschijnlijk zit je nu op je 'slechtste' punt en zal de haargroei vanaf nu alleen maar beter worden. Een groot deel van de minoxidil gebruikers krijgen eerst meer last van haaruitval.
__________________
Verbeterhaar.nl - Producten tegen haaruitval.
www.verbeterhaar.nl | Advies nodig? advies@verbeterhaar.nl

De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Verbeterhaar; 7 november 2015 om 17:37
Verbeterhaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.