Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2002, 16:07   #1
Aad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2002
Berichten: 1
waar finastride kopen?

Ik heb via internet finastride besteld bij www.minoxidil.com / www.earthlink.net. De finastride werd geleverd in capsules met daarin een poeder. Ik twijfel of ik nu een betrouwbaar medicijn heb ontvangen. Kent iemand deze leverancier? Wie zijn betrouwbare leveranciers?

Aad
Aad is offline  
Oud 3 februari 2002, 16:54   #2
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
One word: ProHair.
 
Oud 18 februari 2002, 10:12   #3
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Question Proscar

Wie weet of het makkelijk is om Proscar in Duitsland te kopen?
Ik kom deze week in Duitsland in de buurt van Venlo (NED) en daar ga ik het proberen te kopen in de eerste de beste apotheek.
Heeft iemand nog tips en of suggesties hierover of misschien wel een adres en anders of het verstandig is om eerst bij een huisarts langs te gaan om een recept te bemachtigen.

Auf wiedersehen!!!!!!!!!!!
Mathijs is offline  
Oud 18 februari 2002, 11:24   #4
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Ja het is alleen op recept verkrijgbaar, dus je moet eerst een recept hebben van een arts als je in Duitsland Finasteride wilt verkrijgen.
Alonso is offline  
Oud 18 februari 2002, 18:40   #5
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Mathijs

Zonder recept is het een onmogelijke zaak. Maar wat wel heel simpel en betrouwbaar gaat is: bestellen on line. Ik bestel hier ook mijn 5 mg Fina tabletten. Het is net zo echt als Propecia en Proscar.


http://www.dru-online.com/


60 x 5 mg Fina tabletten voor 54 $ incl. bezorging

Binnen 10 dagen thuis.


Groetjes

Rocco is offline  
Oud 19 februari 2002, 10:48   #6
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Rocco,

Die finasteride tabletten die je bestelt. Wie is de leverancier daarvan? Bovendien dacht ik dat Merck het alleenrecht had om dat goedje te maken. Bovendien hoe weet je zo zeker dat er Finasteride in die tabletten zit?

Alonso
Alonso is offline  
Oud 19 februari 2002, 18:23   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Alonso

Uitstekende opmerking , hier zat ik in het begin ook mee.

De laborant van de Fina is DR REDDY'S laboratories LTD.DR REDDY'S is een wereld beroemd farmaceut.Finasteride ( in Proscar ) bestaat al sinds 1992.Voor een lange tijd heeft alleen Merck de patent op Fina gehad. Maar na enige tijd is er de goedkeuring gegeven voor andere Farmaceuten om Fina te maken.Wat je bestelt bij dru-online , is gewoon Fina maar dan niet verkocht onder de naam Proscar ( omdat alleen Mereck onder deze naam mag verkopen ) maar onder de naam FINAST*.

Ik gebruik het nu al een week of 3. Ik heb de bijwerkingen sterk gevoeld in het begin ( vaak pijn aan mijn ballen ). Nu is dit afgenomen. Lichaam past zich aan.Ik heb ook gelijk gemerkt dat m'n hoofdhuid gelijk wat minder talg maakte. En mijn haaruitval is nu min of meer gestabiliseerd. Velen gebruiken FINAST*. Dit is niet iets van vandaag of gister. FINAST* bestaat al jaren.Het is een erkend merk en geproduceerd door een erkend farmaceut.Alleen veel goedkoper omdat de fabrikant ( DR REDDY'S ) die deze FINAST* maakt in India is gevestigd, hier is mankracht en productie veel goedkoper, wandaar de mooie prijs per pil


http://www.drreddys.com/


Groetjes

Laatst gewijzigd door Rocco; 19 februari 2002 om 23:44
Rocco is offline  
Oud 19 februari 2002, 19:10   #8
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Rocco

Bedankt voor de info. Mocht mijn arts besluiten om geen Proscar meer voor te schrijven op recept, dan stap ik over op Finast. Wat jij zegt over de bijwerking pijn aan je testikels, dat heb ik eigenlijk nog steeds een beetje, ook na 3,5 jaren. Bovendien heb ik ook last van winderigheid (niet lachen nou) sinds jaar en dag, en volgens mij komt dat ook door de Finasteride, het staat in ieder geval als bijwerking vermeld in de bijsluiter. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, zo ja dan wil ik dat graag horen en wat je eventueel als maatregel hebt gedaan. Ik ga in ieder geval voor mijn bijwerkingen niet naar de arts, want dan bestaat de kans, dat ie stopt met het voorschijven van Proscar.

Alonso
Alonso is offline  
Oud 19 februari 2002, 23:40   #9
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Alonso


Zeker lach ik niet om de bijwerking ! Maar ik heb daar geen last van, anders had ik je graag advies gegeven.Probeer es deze link en zet daar je "winderigheids" probleem neer.Misschien zijn er VEEL mensen met dit probleem, misschien gebeurt dit ook bij andere medicijnen. Misschien kunnen ze je daar advies geven. Daar leest een groter publiek mee. Of het door Proscar komt, omdat je die voor je haaruitval gebruikt, kun je zelf beslissen bij te vermelden.


http://www.prikpagina.nl/list.php?num=7


Groetjes
Rocco is offline  
Oud 20 maart 2002, 15:25   #10
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Citaat:
Originally posted by Rocco
Mathijs

Zonder recept is het een onmogelijke zaak. Maar wat wel heel simpel en betrouwbaar gaat is: bestellen on line. Ik bestel hier ook mijn 5 mg Fina tabletten. Het is net zo echt als Propecia en Proscar.


http://www.dru-online.com/


60 x 5 mg Fina tabletten voor 54 $ incl. bezorging

Binnen 10 dagen thuis.


Groetjes

Hoi Rocco,

Ik heb ook bij dru-online besteld, zo'n 2 weken geleden, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik heb ff naar de status van de order gekeken en die staat nog steeds op 'pending'.

Klopt dit of had er allang iets als 'verwerkt' moeten staan?

Max
Max is offline  
Oud 20 maart 2002, 19:36   #11
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Dag Max

Nou ik zit EXACT in dezelfde situatie als jij. Op 6 maart had ik ook een bestelling geplaatst,maar heb nog niets ontvangen.

Mijn vorige bestelling , 2 maanden geleden,werd in 9 dagen bij me bezorgd.

Ik denk niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Het zal binnen enkele dagen moeten arriveren.Ik denk 3 weken is de uiterste limiet.

Bij mij staat ook " pending", normaal staat er binnen een paar dagen " shipped".Hier ontvang je dan ook een extra mail als bevestiging.

Maak je niet druk.


Groetjes
Rocco is offline  
Oud 22 maart 2002, 14:26   #12
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Max

Ik vind het raar, heb nog helemaal niets van mijn bestelling gehoord.Ze hebben anders een steenvaste reputatie.Ontvangen zullen we zeker, maar ik raak een beetje in tijdnood met mijn resterende Fina hier. Ik heb voor de zekerheid via

http://www.healthworldpharmacy.com/

Ook een bestelling Proscar tabletten gedaan. 59 Dollar INCL verzendingskosten.

Dan heb ik hopelijk binnen een aantal dagen alweer wat Fina.Beetje duurder , maar ja , wat geeft het.


Groetjes
Rocco is offline  
Oud 25 maart 2002, 07:34   #13
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hoi Rocco,

Ik ben blij dat je dit adres om finasteride te bestellen noemt, ik wilde er net om gaan vragen of er nog alternatieven waren. Ik heb ook nog niets ontvangen en ga ook straks gelijk bestellen.

Ik wordt er niet goed van, mijn haar is nu al iets langer dan een half jaar aan het uitvallen in het begin harder dan nu, al lijkt het nu ook weer harder te gaan. Alles is nog wel bedekt, maar het frusteert enorm moet ik zeggen. De spiegel heeft druk werk. Hoop dat er snel een echt goede oplossing komt, hier wordt ik ook niet goed van.

Heb de doctor ook om o.a. proscar gevraagd, maar die was er niet mee bekend dat dat ook tegen haaruitval hielp. Hij zou het verder gaan bekijken. Alleen, wachten duurt lang.

Hey Rocco, bedankt voor het adres, je hoort waarschijnlijk nog van me.

Groeten,


Max
Max is offline  
Oud 25 maart 2002, 08:45   #14
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
he max, nou finasteride is in ieder geval een goed werkend middel, dus wachten hoeft niet meer! en ben je wel bekent dat je zo'n 100 haren per dag mag verliezen (dit is namelijk volstrekt normaal)
succes
cees is offline  
Oud 25 maart 2002, 13:01   #15
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Ja Cees, dat weet ik wel, maar volgens mij zijn het er toch wel wat meer. Ik zie overal te veel haren van me liggen om nog van normale uitval te kunnen spreken.

Vooral 's ochtends als je op bepaalde plekken (voorop) kamt zit er veel haren in de kam. Het wordt er ook een beetje dun nu. Op de kruin trouwens precies hetzelfde. We zien wel wat het wordt met finasteride.

Groeten,


Max
Max is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.