Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2002, 03:55   #31
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Alonso

Ik weet niet of de term " immuun " hier op zijn plaats is.Fina blocked voor ruim 70 % ( grofweg genomen ) je DHT.Dit is DHT dat werd gevormd door type 2 5ar.Je lichaam probeert na enige tijd haar hormoonbalans weer te herstellen.Dit is een belangrijk gegeven

Ik denk dat je lichaam op de een of een andere manier EXTRA DHT wil produceren. ZE kan dit alleen doen door MEER type 1 (!) 5 ar te produceren.Hierdoor gaat gelijdelijk je totale DHT niveau weer stijgen.Dit is ook vaak de reden dat je haarlijn weer gaat lopen.

Je lichaam wordt niet immuun voor Fina,want Fina blocked ONOMKEERBAAR de type 2 5ar.Fina blijft CONTINU type 2 blocken ,maar heeft type 1 5ar niet in de hand.

Als Duta je beide types 5ar blocked , kan je lichaam haar best doen on 5 ar te produceren maar,dit wordt toch geblocked.Duta is zoals jullie weten krachtig op hele geringe doseringen om beide types te blocken.Duta is een DUALE ONOMKEERBARE DHT BLOCKER.


Groetjes

Laatst gewijzigd door Rocco; 4 april 2002 om 03:58
Rocco is offline  
Oud 7 april 2002, 15:57   #32
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Missschien een domme vraag, want ik weet dat finasteride niet te koop is in Nederland. Maar betekent dit ook dat als je dit produkt bestelt via internet en aangeleverd krijgt uit het buitenland dat dit product illegaal in Nederland is? Kortom: als ik finasteride bestel, is dat wel legaal? Ik kom bij deze vraag omdat ik hier ergens las dat finas aangeleverd wordt in een enveloppe, zodat de kans dan groter was dat de douane er niet in gaat rommelen. En dan nog een vraag: heb ik een creditcard nodig om Finas te bestellen of kan het ook op een andere manier?
Groeten Johnny
Johnny is offline  
Oud 7 april 2002, 19:37   #33
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Oh ja, ik ben ook benieuwd of iedereen die finasteride slikt onder behandeling staat van een dermatoloog. Ik heb er niet zo veel behoefte aan, want hij hoeft mij echt niet te vertellen dat het AA is bij mij. Als ik namelijk bij mij in de familie kijk zie ik allemaal van die srakke kale koppies. En verder: de bijwerkingen van finasteride zijn die eigenlijk allemaal bij de 5 mg of is dat ook bij de 1 mg? Het lijkt me namelijk dat die van 5 mg 5 keer zo sterk is als de 1 mg, waardoor de bijwerkingen ook veel sterker zijn. Dan zou 1 mg toch relatief minder bijwerkingen moeten vertonen?
Groet Johnny
Johnny is offline  
Oud 8 april 2002, 01:43   #34
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi Johnny,

Ik bestel mijn finasteride via mijn huisarts, dus ik ben min of meer onder behandeling bij mijn huisarts. Ik had met hem afgesproken om na 3 mnd weer terug te gaan om te zien wat de eventuele bijwerkingen zijn, maar toen bleek dat alles ok is. Maar ik merk dat er na bijna 4 jaren wat lichte bijwerkingen zijn, zoals minder snel een erectie, minder zaadvloeistof, minder talgproduktie, winderigheid. Maar kijk het kan natuurlijk ook wat te maken hebben met het ouder worden, dus het is natuurlijk moeilijk te bepalen of het puur alleen aan de Finasteride ligt. Maar maak je geen zorgen, bij 1 mg (wat ik nu gebruik kan ik daar best mee leven, want zo erg zijn de bijwerkingen niet bij mij. En natuurlijk, als je 5 mg gebruikt zal de kans op bijwerkingen natuurlijk veel groter aanwezig zijn.

Alonso
Alonso is offline  
Oud 9 april 2002, 08:29   #35
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Citaat:
Originally posted by Rocco
Dag Max

Ik denk niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Het zal binnen enkele dagen moeten arriveren.Ik denk 3 weken is de uiterste limiet.

Hoi Rocco,

Het is inderdaad gearriveerd, in een platte envelop, pillen zoals eerder beschreven.

Het zijn wel kleine pillen en als je ze dan ook nog eens moet vierendelen hou je bijna helemaal niets meer over. Zo doe je wel erg lang met een zending. Ik ben toch benieuwd of het gaat helpen.

In ieder geval nogmaals bedankt voor je advies.

Met vriendelijke groet,


Max
Max is offline  
Oud 9 april 2002, 18:38   #36
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Max

De mijne heb ik vandaag ook ontvangen.Voor advies ben je ALTIJD welkom.Maar neem wel de tijd voordat je wat gaat concluderen over de werking van Fina.

Ik heb net een stuk voor Alessandro geschreven:WERKING FINA,moet je ff anders doorlezen.


Probeer met een "losse" scheermesje de pillen te snijden.Hoe klein ze ook zijn Max,1/4e deel is echt nog heel krachtig.


Groetjes
Rocco is offline  
Oud 12 april 2002, 20:31   #37
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Hallo,
Ik heb nog niet gelezen of het illegal is om Nederland in te importeren, maar ik heb via Community Drug Pharmacy te horen gekregen dat zij geen finasteride meer richting Nederland gaan exporteren, omdat zij een waarschuwing hebben gekregen van de Nederlandse overheid. Zijn er nog nooit problemen hierover geweest? Ik neem aan dat de douane ook wel zo snugger is dat zuh weten dat in bepaalde post van geneesmiddelenhandelaren de kans groot is dat er finas of een ander middeltje zit dat niet in Nederland te verkrijgen is. Ben je dan als besteller niet strafbaar???
Groet, Hans
hans is offline  
Oud 13 april 2002, 00:44   #38
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hans

Finasteride is in Nederland ALLEEN maar te verkrijgen voor prostaat problemen ( Proscar ).Finasteride voor gebruik TEGEN haaruitval wordt door de nederlandse volksgezondheid NIET erkend.Dit vooral door het probleem dat vrouwen in hun zwangerschap problemen kunnen oplopen met hun foetus.Nergens in Nederland kun je makkelijk Finasteride krijgen.Heel weinig , echt heel weinig huisartsen of dermatologen zijn bereid om je dit voor te schrijven.Vaak weten dermatologen en huisartsen niet eens dat Fina haaruitval kan stoppen.Dit met name dat ze niet weten dat haaruitval door DHT wordt veroorzaakt,neem ik aan.Ze weten allemaal WEL dat Proscar ( fina ) een 5 ar blocker is ,zodoende dus ook DHT, maar niet HAAR en DHT.

Het is voor de hand liggend dat Fina besteld via het internet illegaal is.Zolang je voor een medicijn een recept nodig hebt,blijft het illegaal als je het verkrijgt ZONDER recept.

De duane kan niet ALLE post controleren.Vooraal niet de post die tussen je "gewone" post aankomt.

Ik denk niet dat je illegaal bent als besteller.Niemand kan jou een verbod opleggen om bepaalde dingen van het net te bestellen.Ik denk dan dat die on line pharmaceuten illegaal handelen.Maar godzijdank dat er van die apotheken zijn,waar moesten we anders onze Fina ( voor sommigen 5 mg ) vandaan halen. En zometeen onze Duta.


Groetjes
Rocco is offline  
Oud 26 december 2002, 15:12   #39
Lovedoctor118
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Berichten: 7
Finast

Beste vrienden,

Ik heb na lang aarzelen tussen Saw Palmetto en finasteride, het laatste besteld via http://www.dru-online.com/, een pakje van 30x 5mg fina! Ik heb dan direct daarna een bevestigingsmail gekregen met het volgende op!

"Thank you for your order. It is being processed and will be shipped soon. "

Mijn vraag is, hoe lang zou het duren vooraleer ik deze bestelling in mijn bus zal hebben! ter info; ik woon in België.

Is er iemand die kan antwoorden aub?

groetjes
Lovedoctor118 is offline  
Oud 26 december 2002, 16:27   #40
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Bij mij duurde het ongeveer 2 weken. Misschien dat het nu ivm de feestdagen een paar dagen langer duurt. Wat betreft leveringstijd lijkt België of Nl. niets uit, lijkt me.
Groet,
Johnny
Johnny is offline  
Oud 26 december 2002, 16:45   #41
Lovedoctor118
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Berichten: 7
levering Finast

Thanks Jhonny!

Ik begon al een beetje ongerust te worden, nadat ik sommige posts had gelezen over het in beslag nemen van zulke medicijnen door de douane!

Enfin, we zullen wel zien!
Lovedoctor118 is offline  
Oud 2 januari 2003, 21:15   #42
Lovedoctor118
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Berichten: 7
Bestelling Finast

Beste vrienden,

Met dit schrijven wou ik meededelen, dat ik mijn finasteride, die ik vorige week donderdag besteld heb bij druonline, vandaag aangekregen heb!!

De levering heeft exact 7 dagen geduurd!

Dus bestellen dat spul!!!!!

Lovedoctor118 is offline  
Oud 1 juli 2003, 15:35   #43
Sven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Berichten: 4
Hoi, ik heb een klein vraagje over finasteride bestellen bij dru-online.com, wordt het in neutrale verpakking/envelop geleverd? Of staat er doodleuk op dat het van Drugs Online is?
mn ouders hebben het namelijk niet echt op het gebruik van dit soort medicijnen als het niet *echt* nodig is :S Niet dat ze mn post lezen.. maar ja.. als ik iets ontvang van drugs online gaan ze vast vragen stellen

Alvast bedankt.. (ik weet dat dit topic al heel oud is, maar vond het hier het beste in passen)
Sven is offline  
Oud 1 juli 2003, 22:22   #44
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
sven,

ik heb 2x besteld bij dru-online en ik heb de eerste envelop nog (ik moet me wel heel erg vergissen als de tweede niet precies hetzelfde was).

het is een hele gewone envelop van 12 bij 28 cm.

de afzender is:

D Narang
E-27 Main Rohtak Road
Nangloi
New Delhi 110041

met de pen staat er bij geschreven "äir mail" en er zitten postzegels uit india op.

er staat nergens een vermelding van dru-online

succes ermee,

groet

ton.
ton 2 is offline  
Oud 2 juli 2003, 12:47   #45
Sven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Berichten: 4
Citaat:
Originally posted by ton 2
sven,

ik heb 2x besteld bij dru-online en ik heb de eerste envelop nog (ik moet me wel heel erg vergissen als de tweede niet precies hetzelfde was).

het is een hele gewone envelop van 12 bij 28 cm.

de afzender is:

D Narang
E-27 Main Rohtak Road
Nangloi
New Delhi 110041

met de pen staat er bij geschreven "äir mail" en er zitten postzegels uit india op.

er staat nergens een vermelding van dru-online

succes ermee,

groet

ton.
Ok bedankt
Sven is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.