Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 april 2012, 21:38   #1
FerdiV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 22
Schilfers in haar

Allereerst wil ik graag even aangeven dat ik niet precies weet waar ik dit topic moest plaatsen. Dit gaat niet over kaalheid (ook wel last van), maar heeft 100% met haar te maken.

Ik ga binnenkort beginnen met finasteride en minoxidil. Ik heb last van haaruitval, maar ook nog van iets anders (al jaren eigenlijk). Ik heb last van schilfers op mijn huid. Ik denk niet dat het echt roos is. Maar het is vrij irritant en het jeukt. Je ziet het best goed. Met name op de kuif, daar waar ik ook de meeste jeuk lijk te hebben.

Is hier ook een middel tegen?

Owja wilde ook nog aangeven dat ik last heb van droge huid. Met name op het voorhoofd.
FerdiV is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2012, 21:45   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je beschrijving lijkt sterk op die van (een iets milde versie van) seborroïsch eczeem. Lees er meer over in deze discussie.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2012, 21:51   #3
FerdiV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je beschrijving lijkt sterk op die van (een iets milde versie van) seborroïsch eczeem. Lees er meer over in deze discussie.
Bedankt voor je reactie. Heb even gekeken. Ik weet niet of dat het is hoor. Mijn voorhoofd is heel licht wat droger. Niet zo erg als wat ik daar over lees.

En die schilfers zijn irritant. Mijn kapster zegt dat ik eens olie in mijn haar moet doen

Maar ik was eigenlijk op zoek naar een heel licht zalfje of shampoo die dit tegengaat. Een vertrouwd, licht product.
FerdiV is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2012, 22:00   #4
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FerdiV Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Heb even gekeken. Ik weet niet of dat het is hoor. Mijn voorhoofd is heel licht wat droger. Niet zo erg als wat ik daar over lees.

En die schilfers zijn irritant. Mijn kapster zegt dat ik eens olie in mijn haar moet doen

Maar ik was eigenlijk op zoek naar een heel licht zalfje of shampoo die dit tegengaat. Een vertrouwd, licht product.
Probeer eens een Ketoconazole shampoo, het schijnt flinkt te helpen bij dit soort zaken.
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2012, 22:04   #5
FerdiV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Real Madrid F.C Bekijk bericht
Probeer eens een Ketoconazole shampoo, het schijnt flinkt te helpen bij dit soort zaken.
Daar wilde ik net over beginnen

Ik ben al een jaar geleden bij de dokter geweest en die heeft me toen ketoconazol voorgeschreven. Ik kreeg 2 potjes maar ben al na 1 gestopt. Ik heb de ander nog en die is nog 2 maanden goed. Maar ik kom er volgens mij net achter dat ik het middel verkeerd heb toegepast. Er werd me verteld 2 keer per week na het haren wassen. Maar wist nooit dat je dan verder niet mocht wassen. Ik was elke dag, dus moet het er ook elke dag op. Ik zit er nu aan te denken om deze pot toch nog op te maken.

Ik krijg waarschijnlijk vanaf volgende week minoxidil en finasteride. Wordt dit een probleem in combinatie?
FerdiV is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2012, 09:00   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FerdiV Bekijk bericht
Ik krijg waarschijnlijk vanaf volgende week minoxidil en finasteride. Wordt dit een probleem in combinatie?
Nee, de middelen werken elkaar niet tegen. Probleem van meteen met meerdere middelen starten is dat je nooit kunt onderscheiden welk middel nu ongeveer wat doet ... voor wat betreft de positieve werking én voor wat betreft eventuele bijwerkingen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2012, 13:33   #7
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FerdiV Bekijk bericht
Daar wilde ik net over beginnen

Ik ben al een jaar geleden bij de dokter geweest en die heeft me toen ketoconazol voorgeschreven. Ik kreeg 2 potjes maar ben al na 1 gestopt. Ik heb de ander nog en die is nog 2 maanden goed. Maar ik kom er volgens mij net achter dat ik het middel verkeerd heb toegepast. Er werd me verteld 2 keer per week na het haren wassen. Maar wist nooit dat je dan verder niet mocht wassen. Ik was elke dag, dus moet het er ook elke dag op. Ik zit er nu aan te denken om deze pot toch nog op te maken.

Ik krijg waarschijnlijk vanaf volgende week minoxidil en finasteride. Wordt dit een probleem in combinatie?
Probeer twee keer per week Keta shampoo te gebruiken en dat dan minimaal twee weken lang. Ik vind het ook een irritante shampoo waardoor je haren droger worden, maar het helpt wel.
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2012, 12:44   #8
Sunnah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2012
Berichten: 2
Hallo VerdiV,

Voor de drogehuid kan je ricunus(wonderolie)smeren. Je hebt heel weinig van nodig want het is dik en vettig. Het helpt erg goed en voor het probleem met je hoofdhuid kan ik je niets anders adviseren dan dit fantastich middel van Ella-Jorden. Natural Hair Treatment Mix. Succes!(verzekerd)

Sunnah
Sunnah is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2012, 14:35   #9
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs down

Hallo VerdiV,

Voor de drogehuid kan je ricunus(wonderolie)smeren. Je hebt heel weinig van nodig want het is dik en vettig. Het helpt erg goed en voor het probleem met je hoofdhuid kan ik je niets anders adviseren dan dit fantastich middel van Ella-Jorden. Natural Hair Treatment Mix. Succes!(verzekerd)
----------------------------------------------------------------------------
Vertaling originele post:
Hallo VerdiV geef graag geld uit aan dit/mijn product.

Hallo ik ben een promoter
Reclame,reclame,reclame,reclame,reclame
Reclame,reclame,reclame,reclame,reclame
Reclame,reclame,reclame,reclame,reclame

Sunnah
Geregistreerd: 10 april 2012 <------------
Berichten: 2 <-------------

Bijzonder dat je kan garanderen dat succes verzekerd is voor iedereen kunnen we het geld retour krijgen zo niet?
Je vorige verhaal vind ik helemaal geweldig de oplossing voor kaalheid is er.
verlies van het haar
Ik heb een nicht in Saodie Arabie wonen.Ze komt een paar keer per jaar op vakantie in Nederland. Wat ze altijd terug mee neemt is de Natural Hair Treatment Mix van Ella-Jorden.Ze had reeds jaren last van kale plekken waar er absoluut geen haar meer opgroeide.Door het gebruik van dit product ontdekte ze dat ze een donslaagje kreeg op de kale plekken.Het is een geweldig product voor elk haartype. Mijn dochters haaruitval heeft het na 3 behandelingen gestopt!.
[http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=304653]

Laatst gewijzigd door jord-y; 22 april 2012 om 14:44
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.