Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 november 2013, 14:37   #1
abcboy86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2013
Berichten: 2
2e batch minoxidil 5% werkt niet...?

Hoi,

In juni ben ik voor het eerst gestart met minoxidil 5%. Ik heb toen via ebay 6 flacons gekocht. Toen deze bijna op waren heb nogmaals via ebay voor een half jaar ingekocht.
Al na een paar dagen met de nieuwe batch begonnen te zijn merk ik dat mijn haar weer uitvalt. Na mijn haar kort geknipt te hebben, is dit nog steeds gaande... Dus ik denk dat de 2e batch misschien nep is? de geur en kleur zijn exact hetzelfde. Ook de verpakking. Is de kans groot dat ik een neppe batch heb?
De eerste batch heeft gewerkt, want ik zie dat bijvoorbeeld mijn wimpers langer zijn.. op het hoofd zie ik niet zo heel veel verandering, maar wel licht. maar nu ben ik bang dat ik een half jaar resultaat ga vern**ken...

gr
abcboy86 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 15:37   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abcboy86 Bekijk bericht
Hoi,

In juni ben ik voor het eerst gestart met minoxidil 5%. Ik heb toen via ebay 6 flacons gekocht. Toen deze bijna op waren heb nogmaals via ebay voor een half jaar ingekocht.
Al na een paar dagen met de nieuwe batch begonnen te zijn merk ik dat mijn haar weer uitvalt. Na mijn haar kort geknipt te hebben, is dit nog steeds gaande... Dus ik denk dat de 2e batch misschien nep is? de geur en kleur zijn exact hetzelfde. Ook de verpakking. Is de kans groot dat ik een neppe batch heb?
De eerste batch heeft gewerkt, want ik zie dat bijvoorbeeld mijn wimpers langer zijn.. op het hoofd zie ik niet zo heel veel verandering, maar wel licht. maar nu ben ik bang dat ik een half jaar resultaat ga vern**ken...

gr

haar dat binnen een paar dagen uitvalt, valt uit vanwege een oorzaak een groot aantal weken terug (stress, weinig slaap, gewoon haaruitval die doorzet). dat heeft dus niks met het al dan niet nep zijn van je minoxidil nu te maken. ik snap dat het heel aantrekkelijk is zo'n direct verband te leggen, maar dat is er gewoon niet op zulke korte termijn.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 17:58   #3
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Minoxidil namaken zou voor de vervalsers vele malen duurder zijn dan echte Minoxidil.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 23:38   #4
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Misschien heeft die schedding? Of misschien een periode met meer haaruitval.. Wacht maar even af!
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2013, 21:28   #5
abcboy86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2013
Berichten: 2
Oke mensen . bedankt voor jullie reactie. Geen reden voor paniek dus .
Het betreft trouwens Kirkland. Die produceren nog steeds lotion toch? ik las iets over dat ze alleen foam zouden produceren nu, maar dat is wss onzin.
abcboy86 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.