Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2019, 17:15   #16
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Okay klinkt positief! Kun je wat meer vertellen over je eigen achtergrond? Dus hoe lang heb je al last van haarverlies en in welke zone(s), leeftijd, mate van shedding en hoe lang heb je al last van shedding? Maak voor jezelf ook van tijd tot tijd wat foto's en delen mag ;-) Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2019, 21:35   #17
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Ik ben 32 jaar, haarverlies begonnen rond mijn 27ste jaar. Vooral de inhammen, de kruin ook licht, maar niet zo opvallend. Heb nog redelijk wat haar momenteel.
Ik had altijd wel wat haarverlies in de douche en lavabo, maar dat lijkt te minderen. Ik heb een beginfoto en hou het goed in de gaten en bij drastische positieve veranderingen plaats ik foto's.

Groeten
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2019, 18:34   #18
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Okay, ben benieuwd... voor eventuele geinteresseerden in de toekomst zou je van waarde kunnen zijn, want je bent hier volgens mij de eerste. succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2019, 18:29   #19
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Het tweede flesje Trinov is al op, er lijkt er nog niet veel veranderd. De flesjes zijn snel leeg met de 6 sprays, ik ga nu de pipet gebruiken voor het derde flesje.
Nog steeds weinig haaruitval, maar van hergroei nog niets drastisch te melden.
Ik heb nu nog voor 2 maand voorraad, waarschijnlijk ga ik er nog 2 bijbestellen dan heb ik er in totaal al voor 6 maand. Daarna ga ik waarschijnlijk drie maal per week de lotion blijven aanbrengen. Want het kost wel wat natuurlijk.

groeten
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2019, 15:50   #20
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Ik gebruik Trinov nu voor 7 weken (elke dag 2ml). Geen vermindering haarverlies.
Gezien alle reacties op HLT forum dat er miniscule doseringen van werken spul inzitten zou ik allen niet teveel verwachten
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2019, 14:53   #21
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Ik heb drie extra flesjes Trinov besteld. Ik heb er dan in totaal 7. Na 6 maand zou ik toch al een conclusie kunnen trekken over dit product. Voorlopig nog steeds geen merkbare hergroei. Wel heel weinig uitval.
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2019, 22:40   #22
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Nu ben je 3 maanden bezig toch? Zou het maximaal haalbare op dit moment heel weinig haarverlies betekenen dan is het toch best wat. Wat is "heel weinig uitval" eigenlijk? Tel je de haren? Is toch een soort van onderzoek ;-)
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2019, 14:34   #23
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Het begin van de derde maand bezig ja. Een enkel haartje op het hoofdkussen, veel minder haren tijdens het douchen en ook veel minder tijdens het aanbrengen van gel. Nog telkens enkele, maar minder dan voorheen.
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2019, 14:48   #24
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
De derde maand zit erop, het 4de flesje reeds begonnen.
Nog steeds weinig haaruitval, maar verder niets nieuws te melden. Geen nieuwe haartjes aan de haarlijn, geen verdikking.
Ik vind het voorlopig eerder teleurstellend, maar we gaan door tot 6 maand.
De andere dingen die ik nog gebruik zijn elke dag een multivitamine met saw palmetto, 2 x per week Igrow laserhelm 25 min en 1x per week Nizoral Shampoo.
Indien er niets drastisch verbeterd na 6 maand, schakel ik terug over op Minox 5% 1 maal daags 2ml.

Groeten Monsardo
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2019, 15:47   #25
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Momenteel bezig aan het vijfde flesje. Het enige wat ik opmerk is dat er aan mijn inhammen allemaal donshaartjes beginnen doorkomen waar mijn haarlijn was. Hopelijk worden ze dikker, dat zou al een klein succesje zijn.
Verder niks te melden. Voorlopig ga ik door...

Groeten
monsardo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2019, 00:32   #26
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Ik ben bezig aan het vierde flesje.

Wat is mij opgevallen qua uiteindelijk wenselijk doel?

Bij het eerste flesje verminderde de jeuk aan mijn hoofdhuid.

Vanaf het tweede flesje kreeg ik vermoedelijk shedding, extra haaruitval, waarbij ik niet weet of dit wel degelijk shedding is dan wel progressie van haaruitval. Ik moet er wel bij vertellen dat ik in die zelfde periode een aantal bijzonder ongelukkige prive omstandigheden mocht doorlopen die elk op zich een uiterst stresserende impact hadden en ik, na zelfcontrole met de bloeddrukmeter, weken met een zeer hoge bloeddruk heb rond gelopen met pieken tot 16 over 10. Dit zal dus geen goed hebben gedaan.

Vroeger had ik nog saw palmetto genomen van Solgar. Dit had als enige effect dat er onder bepaalde lichtbronnen, onder de juiste hoek, vellushaar zichtbaar was (nou ja) van nog geen mm, dit voor een jaar aan een stuk, om die reden heb ik de saw palmetto ook stopgezet door de neveneffecten. Echter zijn deze haartjes, helaas met weinig dichtheid beginnen veranderen in uiterst dun vellus waarvan sommige sprietjes een halve cm tot cm lengte bereiken, dit sinds het tweede flesje Trinov.

Ik moet hier ook nog bij vermelden dat ik reeds een jaar minoxidilfoam gebruik, verrijkt met melatonine (bindt zich aan receptoren zodat DHT er geen vat zou op hebben). Dit lijkt echter geen effect te hebben, maar naar verluidt laten resultaten soms een jaar a twee jaar op zich wachten...

Ik heb vorig jaar ook een zevental mesotherapiesessies ondergaan waarvan drie bestonden uit PRP injecties. Dit had tot gevolg dat ik vooral flink wat haar verloor waarvan onderaan een witgeel bolletje hing. Voorlopig die haren niet meer terug zien groeien.

Maw: de Trinov heeft iets teweeg gebracht gezien het weinige verschil net gebeurde in die periode. Helaas niet wat het moet zijn, de haartjes zijn veel te dun, te kort en met te weinig dichtheid, ergo onzichtbaar. Apart is wel dat sinds die Trinov er toch iets gebeurde, dus als compleet waardeloos zou ik het niet ook weer niet durven omschrijven. Misschien moet ik sleutelen aan de opname en mij een dermaroller aanschaffen waardoor ik het er dieper in kan laten trekken?

Voorlopig zet ik dus door, hoewel het een duurbetaalde therapie is en itt wat men zegt, doe je met die 30 ml geen maand, maar 3 weken ofzo aan een slordige dikke 70 euro voor zo een flesje.

O ja, nog zoiets idioot: ik had vroeger best nette wenkbrauwen. Deze zijn nu sinds de Trinov iets langer geworden richting oren waardoor ze uit proportie zijn evenals boven mijn wenkbrauwen bevinden zicht wat gitzwarte haartjes. Hoewel ik daar geen Trinov smeer, heb ik er sinds ik het gebruik last van. Weghalen met een pincet is niet aangenaam en het groeit extreem snel terug.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2019, 09:27   #27
monsardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2014
Berichten: 68
Geslacht:
Ik overweeg om te stoppen met Trinov, ik begin nu aan mijn zevende flesje.
Donsharen blijven aanwezig aan de haarlijn maar worden niet dikker.
Ik heb denk ik wel een lichte verdunning bovenop gekregen. Ik denk persoonlijk wel dat het iets doet, want ik ben gestopt met Minoxidil sinds de start van Trinov. Dus ik denk dat het zeker die shed heeft tegengehouden.
Maar het is dus veel te duur voor wat het doet.

Groeten Monsardo
monsardo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.