Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2020, 01:25   #31
Wester
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi Suzanne. Hoe ziet t er nu uit? Hoe deed je je kapsel om het te verbergen?
Wester is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 20:22   #32
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Talking Update, ruim 11 maanden verder

Weer even een update.
Ik ben bijna een jaar verder en best tevreden met het resultaat tot nu toe. Het allerliefst zou ik mijn haargrens nog een 1,5 cm verlagen maar dit is denk niet haalbaar. De haren groeien goed, mijn inhammen zijn goed gevuld en dat was ook mijn doel. Die inhammen vond ik echt het ergst. Misschien dat ik er nog een klein beetje wil laten opvullen maar dat wacht ik nog even af. De haren lijken wel iets stugger dan ze waren op mijn achterhoofd. Ik kan niet wachten tot de haren wat langer zijn zodat het wat meer een geheel is.
Dichtheid had van mij iets meer gemogen maar opzich stoort het me niet heel erg. Misschien dat ik hier nog eens iets mee doe maar voor nu ben ik al blij vergeleken met hoe het was. Ik ben helaas niet met een prachtige dikke bos haren en haarlijn geboren dus wat ik zou willen is toch niet haalbaar. Ik ben voor nu in ieder geval blij en dat is al heel wat voor mij.


@wester. Mijn haren vielen eigenlijk over het donorgebied en ik droeg het vak vast met een haar klem. Ik had een scheiding voor zodat het voor ook niet erg zichtbaar was omdat m’n haar dan over het ontvangst gebied hing.


Zie foto’s voor het resultaat nu 11 maanden verder.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg BECAAEDA-5F4F-4B3B-ABE5-30EA83206566.jpg‎ (139,1 KB, 108x gelezen)
Bestandstype: jpg 50039171-5A19-42E9-9E24-B951FB8790BE.jpg‎ (144,7 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg 7BBA16C0-7A11-4944-90CE-0CB70B6730AB.jpg‎ (143,9 KB, 95x gelezen)
Bestandstype: jpg 0829E299-3C3E-47D6-8EBB-A810CB82067C.jpg‎ (145,3 KB, 96x gelezen)
Bestandstype: jpg A69E4BAC-A4B5-4BF6-BF77-BD00531DC135.jpg‎ (144,9 KB, 96x gelezen)

Laatst gewijzigd door Suzanne83; 5 oktober 2020 om 20:26 Reden: Extra tekst nodig
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 21:05   #33
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
haha je hebt pas 1300 grafts gehad lees ik. Dat is makkelijk haalbaar Suzanne. Ga je dromen achterna en nog een keer sparen. Die haarlijn kan echt nog wel omlaag en het getransplanteerde gebied kan weer dichter
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 22:04   #34
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Ik weer het niet hoor. Kunnen ze ook nog wat aan de dichtheid doen dan ? Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten dat ik weer met kaalgeschoren inhammen moet rondlopen haha ?. Blij dat ze eindelijk dicht zijn. Plus dat mijn donorgebied ook weer bij moet groeien, ik wil het weer lang dus voordat het weer een leuke lengte heeft bereikt ben ik denk ik nog een jaar verder.
Ik moet toch weer eens op controle dus dan in ik altijd nog de mogelijkheden bespreken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
haha je hebt pas 1300 grafts gehad lees ik. Dat is makkelijk haalbaar Suzanne. Ga je dromen achterna en nog een keer sparen. Die haarlijn kan echt nog wel omlaag en het getransplanteerde gebied kan weer dichter
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 22:12   #35
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne83 Bekijk bericht
Ik weer het niet hoor. Kunnen ze ook nog wat aan de dichtheid doen dan ? Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten dat ik weer met kaalgeschoren inhammen moet rondlopen haha ?. Blij dat ze eindelijk dicht zijn. Plus dat mijn donorgebied ook weer bij moet groeien, ik wil het weer lang dus voordat het weer een leuke lengte heeft bereikt ben ik denk ik nog een jaar verder.
Ik moet toch weer eens op controle dus dan in ik altijd nog de mogelijkheden bespreken.
Ik vind het er al goed uit zien. Bij een tweede ingreep loop je toch weer wat risico. Geeft toch weer veel stress aan de bestaande haren.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 13:02   #36
Haarwonder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Geslacht:
Netjes, het ziet er natuurlijk uit, geniet ervan
Haarwonder is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie vrouw

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.