Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2023, 21:25   #16
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skexis Bekijk bericht
Dank voor de tip. Ik was z'n naam net tegengekomen in een ander topic. Ik zie dat hij ook online consults doet, dus ik ga dat denk ik eens proberen.
Ben echt benieuwd dat als je op een consult gaat ergens voor een second opinion wat er dan wordt gezegd. Zou je dit vroeg of laat willen delen? Op basis van de foto’s is er niets te beoordelen nu. Hopelijk geeft het ook rust.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 21:32   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skexis Bekijk bericht
Dank voor je reactie. De kliniek waar ik ben geweest staat ook te boek als degelijk, dus ik vind het nu lastig om te weten wie er nog wel kundig is. Ik ga me maar weer verder orienteren.
Ben wel benieuwd welke kliniek het betreft!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 21:34   #18
Skexis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ben wel benieuwd welke kliniek het betreft!
Zantman.
Skexis is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 22:00   #19
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ik heb je foto’s bekeken. Ziet er prima uit,
als je het mij vraagt.

ik zag ook niet meteen iets maar na de 2e reeks foto's begrijp ik wat je bedoelt aan het linkerdeel. ik kan geloven dat je geen 2e kliniek wil, maar na dergelijke respons zou ik al niet meer terug geweest zijn na de 1e keer. wellicht kan je bij iemand terecht die professioneler en of vertrouwder aan voelt. al is het puur voor advies en niet met het oog op nog een HT
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 22:39   #20
a9045u8bv
Superexpert ;-)
 
Geregistreerd: 11 juli 2021
Berichten: 44
Geslacht:
Ik zie wel een beetje wat je bedoelt. Het mag ook wel gezegd worden dat het hele proces best zwaar is, en dat je het al 2x hebt moeten doorgaan. Vervelend dat het zo voor je heeft uitgepakt. Ik kan je aanraden om even te kijken bij Bisanga of Mwamba, die vaker reparaties uitvoeren.


Ik snap ook wel dat je eigenlijk nu er wel gewoon klaar mee wil zijn, en niet nog een keer het hele proces door wil gaan. Je zit hier op een forum waar er wat makkelijk over wordt gesproken, natuurlijk...
a9045u8bv is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 23:04   #21
Skexis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
ik zag ook niet meteen iets maar na de 2e reeks foto's begrijp ik wat je bedoelt aan het linkerdeel. ik kan geloven dat je geen 2e kliniek wil, maar na dergelijke respons zou ik al niet meer terug geweest zijn na de 1e keer. wellicht kan je bij iemand terecht die professioneler en of vertrouwder aan voelt. al is het puur voor advies en niet met het oog op nog een HT
Ik was ook niet laaiend enthousiast, maar het resultaat was na de eerste keer niet slecht, alleen was het nog niet zo vol. Een tweede ingreep was dus nodig om dat gebied voller te krijgen en zij hebben die 100% tevredenheidsregeling waar ik gebruik van wilde maken zodat het me niet weer het volle bedrag zou kosten. Bij een andere kliniek had ik weer de volle mep moeten betalen. Als ik wist wat me verder te wachten stond had ik het eerste resultaat voor lief genomen.
Skexis is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.