Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 november 2019, 11:18   #61
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Klopt. Wel hebben ze naar mijn wens geluisterd en te gaan voor een behouden haarlijn. Ik heb enkele foto's van dag 4 en 5 na de operatie bijgevoegd. Op de boven foto van dag 4 is goed te zien waar mijn oorspronkelijke haarlijn begint.

Ik heb nog enkele foto's vanaf het voor aangezicht, daar zie je beter dat de haarlijn wat hoger ligt. Deze foto's zal ik vanavond plaatsen.
Twijfel er nu zelfs lichtelijk over of ik deze niet té hoog heb laten plaatsen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 191118 Dag 4 Boven.jpg‎ (141,5 KB, 198x gelezen)
Bestandstype: jpg 191119 Dag 5 Boven.jpg‎ (144,3 KB, 160x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 19 november 2019 om 11:25
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2019, 15:09   #62
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Je zal maar eerst een duidelijk inzicht krijgen vanaf het ogenblik dat je haar enkele centimeters gegroeid is.Ik heb me ook reeds die vraag gesteld of men niet beter ietsje lager had ingepland maar ik maak me er niet direkt druk om omdat ik al gepland heb om in January 2021 ( na de feestdagen )een nieuwe ( en laatste) HT te ondergaan om mijn kruin te laten behandelen en dan indien nodig vooraan ietsje lager bij te nemen.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2019, 15:50   #63
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Je zit zelf momenteel in week 5 na de operatie of niet? Wel dapper dat je nu al weet dat er een tweede operatie gaat plaatsvinden, maar begrijp je wel. Wat ik nog niet terug heb kunnen vinden in jouw topic, is je leeftijd.

Je hebt gelijk wat betreft mijn haarlijn. Misschien is het voor nu beter zo. Nu kan ik later nog kijken waar ik nog wat extra grafts nodig heb, misschien zijn ze achter wel harder nodig dan voor. Wie weet. Het begin is er, over een aantal maanden is er eindelijk weer sprake van een haarlijn
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2019, 20:58   #64
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
De reden dat ik in 2021 terug een HT laat doen is omdat de kliniek max 3300 grafts heeft gezet ( hun tarief is op dit ogenblik gebaseerd op max 3200) dus heb ik geopteerd voor voorkant 1750 grafts ( 1ste dag)en middentoef 1550 grafts ( 2de dag).Ik zou volgens de kliniek nog een 3500 grafts in mijn donor hebben en die wil ik gebruiken voor de kruin en eventueel indien nodig nog wat voor de verlaging of opvulling van de voorkant.Ik vermoed dat ik mogelijk tot de oudste HTers behoor op dit forum ( 70 ) maar ik heb me steeds voorgenomen dat wanneer ik te kaal zou worden ik een HT zou doen wat dus intussen ook gebeurd is en ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 09:20   #65
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je ook op latere leeftijd nog behoefte hebt aan haar. Was zelf heel lang in de veronderstelling dat ik het vooral in mijn 20-40er jaren belangrijk vind, maar weet ondertussen zeker dat ik het liefst altijd haar houdt, indien mogelijk. Vermoedt wel dat de kans bij mij kleiner is dan bij jou, haha.

Succes met je herstel!
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 17:46   #66
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Het geeft je toch een ander gevoel als je voor de spiegel staat met of zonder haar ,tot mijn 50ste had ik niet al teveel haar verlies maar daarna ging het steeds sneller en probeerde ik het te camoufleren door mijn haar langer te laten.Ik heb ook het geluk dat ik over een zeer goede donor beschik zodat er veel grafts kunnen uitgehaald worden.Nu eerst alles een beetje laten herstellen en daarna zoals gezegd op naar de volgende HT
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 19:58   #67
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Bijgaand nog even een update van vandaag.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 23F3A23D-39F1-404B-A18B-52873B588C0B.jpg‎ (129,6 KB, 116x gelezen)
Bestandstype: jpg FEF8BBE5-B788-423F-B5B3-1A27EB166B79.jpg‎ (138,2 KB, 142x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 21:44   #68
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ziet er netjes uit ook wat betreft je donor.De korstjes zullen nu snel verdwijnen ,misschien even bij Kruidvat binnen wippen en daar de verzorgende creme Bepanthem aanschaffen en daar nu reeds je donor mee insmeren het zal de wondgenezing bevorderen.Ik gebruik nu ook nog steeds die creme op beide gebieden donor en transplantatie ( voor transplantatie deel wachten tot alle korstjes weg zijn !).Tegen de jeuk in het donor gebied gebruik ik voor slapengaan de zalf calendula ( baby zalf ) en dat helpt goed.Ik lees hier ook op het forum dat men bepaalde shampoo,s gebruikt maar ik hou het op dit ogenblik op een neutrale shampoo zonder kleurstoffen of reuk merk:Neutral ( babyshampoo ) ook bij kruidvat te halen ,ik vind dat deze een goed resultaat geeft en dus niet agresief is.Succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2019, 20:59   #69
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Dag 8, is er nog wat te doen tegen die korstjes? Hoeveel kracht mag ik gebruiken met douchen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 7469E440-EAB1-40B9-BECA-68035A91F161.jpg‎ (131,2 KB, 161x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2019, 01:22   #70
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Niet teveel kracht zetten tijdens het inwrijven van de shampoo , zolang de korstjes er zijn beter al dippend met een zachte handoek afdrogen dus zeker niet droogwrijven ! Zolang er korstjes zijn 2 x daags je haar wassen op deze wijze.Laat de tijd zijn werk doen want de korstjes zullen stelselmatig verdwijnen, eens dit volledig gebeurd is met de vochtinwerkende creme het HT gebied inwrijven.Ik heb dit op deze wijze gedaan en tot op heden verloopt alles prima.Proberen maar zou ik zeggen
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2019, 16:45   #71
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Waarom niet? ik ben er geweest en heb een prima resultaat geboekt met eenzelfde situatie als topicstarter
Benieuwd naar jouw resultaat. Heb je daar ook foto's van?
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2019, 17:01   #72
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Benieuwd naar jouw resultaat. Heb je daar ook foto's van?
Hoi Slagharen,

Ik heb een eigen topic waar ik tot maand 8 heb geupdate over de vooruitgang. ik pak het topic binnekort weer op met een foto van het eindresultaat.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37567
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2019, 02:38   #73
Versachi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik wens je heel veel succes toe met de teruggroei!
Versachi is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2019, 10:37   #74
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Niet teveel kracht zetten tijdens het inwrijven van de shampoo , zolang de korstjes er zijn beter al dippend met een zachte handoek afdrogen dus zeker niet droogwrijven ! Zolang er korstjes zijn 2 x daags je haar wassen op deze wijze.Laat de tijd zijn werk doen want de korstjes zullen stelselmatig verdwijnen, eens dit volledig gebeurd is met de vochtinwerkende creme het HT gebied inwrijven.Ik heb dit op deze wijze gedaan en tot op heden verloopt alles prima.Proberen maar zou ik zeggen
Gisteren was het dag 11, toen pas durfde ik voor het eerst netjes de shampoo in te masseren. Eerst netjes wat YouTube-videos gekeken. Ik heb nu een begin gemaakt met het voorzichtig verwijderen van wat witte korstjes. Vanavond doe ik nog even een nieuwe poging, ik zal daarna ook een foto maken.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Versachi Bekijk bericht
Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik wens je heel veel succes toe met de teruggroei!
Dank!
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2019, 15:35   #75
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Je kan in de eerste weken beter ietsjes voorzichtiger zijn en geen risico,s te nemen .Komt allemaal wel in orde
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.