Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juni 2011, 23:27   #1
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
Hulpvraagje, minox, HT

Beste mensen,

Ik gebruik nu al zo`n 10 maanden minox, het lijkt wel iets beter zijn dan voorheen. Maar ben nog niet echt tevreden. Zie foto`s. Ene foto is wel gemaakt van handdoek droog haar met flitser, andere zonder flitser, en gewoon droog haar. Ik heb blijkbaar een milde vorm van aga. Waardoor minox niet voldoende zal zijn. En om nou al een transhair behandeling te gaan doen, vind ik me haar nog niet kaal genoeg voor. Wie kan mij een goed advies geven. Finasteride gaan gebruiken? Zal dit ervoor gaan zorgen dat mijn kruin weer dicht gaat groeien in combinatie met Minox? Of is het daar te laat voor?

Hoor het graag.

Mvgr,
Do
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1128.jpg‎ (156,3 KB, 113x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1096.jpg‎ (140,9 KB, 122x gelezen)
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2011, 00:43   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog onder de dertig bent, dan vind ik dit verre van een milde vorm van AGA...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2011, 01:15   #3
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ja mild is misschien niet juist, maar die flits maakt de boel wel heel dramatisch. De haren die er staan verschieten gewoon door het felle licht en dan lijkt het alsof je gewoon een grote kale plek hebt, maar mild zou ik het ook niet noemen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2011, 13:46   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Do, je schrijft er niet bij wat het percentage van de minoxidil is. Als het 2% is, kun je daarvan nauwelijks nieuwe haargroei verwachten. Voor een beter resultaat dient 5% consequent 2 x daags te worden aangebracht.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2011, 14:08   #5
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Minoxidil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik gebruik nu al zo`n 10 maanden minox, het lijkt wel iets beter zijn dan voorheen. Maar ben nog niet echt tevreden. Zie foto`s. Ene foto is wel gemaakt van handdoek droog haar met flitser, andere zonder flitser, en gewoon droog haar. Hoor het graag.

Mvgr,
Do

Hallo Domi80.
Aan jouw foto-s heb je jammer genoeg niets. Met belichting en het kammen van het haar kan je van een half kaal hoofd een heel behaard hoofd maken. Je moet wel bedenken dat je nu je Minox gebruikt je meer gefocust bent op jouw haaruitval(groei). Ik zeg niet dat je geen extra haaruitval hebt boven de normale haarcyclus maar de meeste mensen die van de Minox afgaan hebben niet de discipline om dagelijks twee maal te smeren. Om meer zekerheid te krijgen moet je de opnieuw foto-s maken maar dan steeds op dezelfde plek, met dezelfde belichting, het haar of droog of nat, niet beiden, en het haar op dezelfde manier gekamt. Het beste is het haar van boven te fotograferen en dan met een scheiding in het midden. Dat gaat het beste met nat (handdoekdroog haar).

Gegroet,

Hans J.Diks, Haarconsument
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.