Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2015, 01:39   #1
rourke-24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Te denken om HT te ondergaan-24 jaar

Heb last van redelijk grote inhammen. Zit er dus te denken om haartransplantatie te nemen. Welke klinieken te ontwijken? Is turkije een goeie optie? (hoor veel horror verhalen). Kom uit drenthe dus wou eerst naar transhair(zwolle vestiging) toe om een gratis advies gesprek te nemen(ook hier hoor ik over transhair horrorverhalen).
Kort samengevat ik ben onzeker over m'n haar en ben redelijk bang gemaakt door horrorverhalen.

Hulp is welkom

Bij voorbaat bedankt
rourke-24 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 10:56   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Laat u vooral niet misleiden door undercover verkopers die overal actief zijn.
Mijn ervaring in de zoektocht die ik gedaan heb voor mijn fue is dat iedere kliniek zowel goede als minder goede resultaten heeft. Het is van persoon tot persoon, hoe je hersteld, hoe je de nazorg opvolgt en hoe het aanpakt. Er zitten natuurlijk ook cowboys tussen en dan vooral in het buitenland maar ook hier. Heb je geen budget en wat geduld dan kies je voor dr fereduni (+-10000 euro). Mag het wat kosten maar niet overdreven dan kan je voor Prohair kiezen maar die heeft ook wel eens een ontevreden klant wat nog niet wil zeggen dat het hun schuld is (+-5000 euro). Lees het topic van Mark32 eens, die is vol lof over Prohair en heeft juist zijn tweede ht door hun laten uitvoeren. Wil je max 2500 euro uitgeven dan zal je naar Turkije moeten gaan en kan ik je Esteworld aanraden maar ook hier zal je wel ontevreden klanten over vinden. Lees mijn topic maar als je interesse hebt in Esteworld, ik ben er tot nu heel tevreden over (ht is zes maanden geleden daar uitgevoerd).
Ik wil nu niet zeggen dat enkel deze drie de beste resultaten geven maar hier op het forum zijn er veel leden die hun ht's bij Prohair of Esteworld hebben laten uitvoeren en waar de meeste leden heel mooie resultaten mee bekomen hebben.
Maar lees je eens goed in alvorens een keuze te maken en kies dan degene waar je je het beste bij voelt.
Succes en je mag de meeste leden ook pm als je meer vragen hebt, zo heb ik het hier altijd ervaren.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21

Laatst gewijzigd door M. Hayden; 25 maart 2015 om 10:59
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 14:52   #3
rourke-24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Laat u vooral niet misleiden door undercover verkopers die overal actief zijn.
Mijn ervaring in de zoektocht die ik gedaan heb voor mijn fue is dat iedere kliniek zowel goede als minder goede resultaten heeft. Het is van persoon tot persoon, hoe je hersteld, hoe je de nazorg opvolgt en hoe het aanpakt. Er zitten natuurlijk ook cowboys tussen en dan vooral in het buitenland maar ook hier. Heb je geen budget en wat geduld dan kies je voor dr fereduni (+-10000 euro). Mag het wat kosten maar niet overdreven dan kan je voor Prohair kiezen maar die heeft ook wel eens een ontevreden klant wat nog niet wil zeggen dat het hun schuld is (+-5000 euro). Lees het topic van Mark32 eens, die is vol lof over Prohair en heeft juist zijn tweede ht door hun laten uitvoeren. Wil je max 2500 euro uitgeven dan zal je naar Turkije moeten gaan en kan ik je Esteworld aanraden maar ook hier zal je wel ontevreden klanten over vinden. Lees mijn topic maar als je interesse hebt in Esteworld, ik ben er tot nu heel tevreden over (ht is zes maanden geleden daar uitgevoerd).
Ik wil nu niet zeggen dat enkel deze drie de beste resultaten geven maar hier op het forum zijn er veel leden die hun ht's bij Prohair of Esteworld hebben laten uitvoeren en waar de meeste leden heel mooie resultaten mee bekomen hebben.
Maar lees je eens goed in alvorens een keuze te maken en kies dan degene waar je je het beste bij voelt.
Succes en je mag de meeste leden ook pm als je meer vragen hebt, zo heb ik het hier altijd ervaren.

Dank u. Heb alvast wat meer topics gelezen. Ook over prohair en Esteworld. Heb hier en daar zeker wel wat goeie resultaten al gezien. . Kon uw topic niet vinden?
Denk dat ik 1 deze weken naar transhair ga om te bekijken hoeveel grafts ik nodig heb. Nogmaals bedankt
rourke-24 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 15:51   #4
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rourke-24 Bekijk bericht
Dank u. Heb alvast wat meer topics gelezen. Ook over prohair en Esteworld. Heb hier en daar zeker wel wat goeie resultaten al gezien. . Kon uw topic niet vinden?
Denk dat ik 1 deze weken naar transhair ga om te bekijken hoeveel grafts ik nodig heb. Nogmaals bedankt
Laat je daar geen fut aanpraten want die mannen houden zich daar tot op vandaag nog altijd mee bezig.
Mijn topic is hier http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34047 te vinden.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 16:11   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Laat je daar geen fut aanpraten want die mannen houden zich daar tot op vandaag nog altijd mee bezig.
Mijn topic is hier http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34047 te vinden.
Als het prijsverschil tussen FUT en FUE groot is kun je gerust een FUT overwegen, tenzij je eraan denkt een kort kapsel te gaan dragen. Ik heb tig jaren geleden ook voor een FUT gekozen, maar ik denk dat het prijsverschil tegenwoordig niet meer zo groot is.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 16:54   #6
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Destijds was er idd een groot prijsverschil maar tegenwoordig hoeft een fue niet duur meer te zijn. Als ts die pas 24 jaar is dan zit er een kans in dat hij later zijn haar nog kort zal scheren als zijn haaruitval blijft doorzetten en zijn donor uitgeput is.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.