Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2018, 18:45   #1
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Update na 9 maanden fue ct bij hairworldistanbul na ondermaats resultaat bij hsi

Bij deze deel ik bij deze mijn update nadat ik 9 maanden geleden mijn eerste fue ct behandeling bij Hairwold Istanbul ben ondergaan. Het resultaat is werkelijk waar verbluffend. Ik heb opeens weer een volle bos. Bovendien zijn dit allemaal volle dikke haren. Ik raad iedereen deze kliniek aan. De begeleiding is top, en de resultaten spreken voor zich!

Content als ik ben met mijn ontdekking van Hairworld Istanbul, voel ik mij nu echter ook vreselijk opgelicht door het Hair Science Institute. Ik ben daar 4 keer behandeld zonder enige redelijke vorm van resultaat. Wel ben ik heel wat haren uit mijn donorgebied kwijtgeraakt door deze behandelingen. Dit zijn achteraf gezien ´verspilde´ haren geweest. Ook ben ik heel wat geld verloren doordat ik daar 4 keer voor een behandeling heb betaald. Zij gaven aan dat dit het maximaal haalbare was voor mij. Dit blijkt nu zwart op wit een grote leugen aangezien ik in één behandeling bij Hairworld Istanbul een significant veel beter resultaat heb behaald dan alle vier de behandelingen bij het Hair Science Institute bij elkaar.

Nu blijkt dat het Hair Science Institute mij haast louter loze praatjes heeft verkocht en geen resultaat, en ik door deze mensen wel een aanzienlijke smak geld verloren ben én nuttig donorhaar, ben ik voornemens financiële tegemoetkoming te eisen van ze. Ik baal hier ontzettend van en ben hier oprecht door aangeslagen. Ik voel mij echt bedonderd! Dit kan echt niet en riekt naar oplichting! Leer van mijn verhaal mensen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg PHOTO-2018-10-16-16-14-42.jpg‎ (138,9 KB, 226x gelezen)

Laatst gewijzigd door H1710; 17 oktober 2018 om 11:25
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2018, 18:47   #2
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Toestand van mijn haar 9 maanden geleden (EX ANTE BEHANDELING)

Bij deze een foto van hoe mijn haar er 9 maanden geleden uit zag. Dit was na 4 behandelingen bij HSI zonder enige vorm van redelijk resultaat.

Moet hierbij vermelden dat ik een mhp tattoo heb waardoor mijn dichtheid wellicht voller oogt dan het geval is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0322.jpg‎ (147,3 KB, 211x gelezen)

Laatst gewijzigd door H1710; 17 oktober 2018 om 11:31
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2018, 20:11   #3
Dude1123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Goed om te horen dat je tevreden bent met het resultaat. Het is echter lastig om aan de hand van de geplaatste foto’s te beoordelen in hoeverre de behandeling bij HWI je heeft geholpen, vanwege 2 punten:

1. Lichtinval verschilt veel; en
2. het lijkt erop dat je je haren langer hebt laten groeien dan op de foto vóór de behandeling.

Desalniettemin: je hebt nu een mooi bos haar!
Dude1123 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 11:35   #4
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Toestand van mijn haar 9 maanden geleden (EX ANTE BEHANDELING)

Hierbij nog meer foto's van mij voor mijn behandeling bij Hairworld Istanbul en na 4 behandelingen bij het Hair Science Institute. Zoals hier duidelijker te zien valt heb ik veel open plekken en totaal geen dichtheid. Enkel wat eenzame sprieten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3405.jpg‎ (66,2 KB, 200x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3406.jpg‎ (79,3 KB, 183x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3407.jpg‎ (74,8 KB, 179x gelezen)
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 11:38   #5
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
1. Lichtinval op de foto voor de behandeling bij Hairworld is inderdaad wat vaag. Ik heb 3 nieuwe toegevoegd.
2. Mijn haren zijn inderdaad een stukje langer op de foto na de behandeling bij Hairworld. Echter als ik geen goede dichtheid had gehad en geen aanzienlijk dikkere haarbos had gehad, had je tussen mijn lange haren wel dunne plekken gezien. Zoals te zien valt is het inderdaad een mooie volle bos waar ik zeer tevreden mee ben!
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 18:51   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Waarom zijn mijn berichten en die van dino verwijderd?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.