Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 december 2001, 13:52   #1
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Cool Wauw!

Wauw!

Dit is FANTASTISCH om te lezen zeg! Bedankt Robert!

Ennuh....welkom op het Haarweb Forum! Ik hoop dat we in de toekomst nog meer van dit soort goede bijdragen van je kunnen verwachten!

Ja, je bent niet de enige waarvan het IP geblokkeerd is. Knurft heeft er ookal last van gehad. Het is gewoon te gek voor woorden.

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2001, 13:10   #2
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Exclamation IP Blokkering www.haaruitval.net

Hoi,

Ik ben zelf ook al een keer geblokkeerd op www.haaruitval.net, wegens het stellen van kritische vragen. Niets meer, niets minder.
Ik heb zelf Aminexil 6 weken lang gebruikt en tja... Het heeft niet echt optisch geholpen, en ALS het al heeft geholpen dan heb ik er maar heel weinig van gemerkt.

Nu ben ik een beetje handig met computer, dus laat ik hier zien hoe je alsnog op www.haaruitval.net kunt komen, ook al ben je geblokkeerd op hun forum.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Robert,

Via deze weg wil ik je op de hoogte stellen van het feit dat wij besloten hebben de bewuste info uit je posting naar ons archief te verplaatsten, zodat alleen de admin en moderators er toegang tot hebben.

Dit is de allereerste keer dat wij 'censuur' toepassen op een bericht. Ironisch genoeg doen wij dit ook nog eens op een bericht wat JUIST bedoeld is om onze leden te helpen.

Ik zal je hierbij uitleggen waarom wij hiertoe hebben besloten. De laatste tijd merkten we dat er een aantal mensen misbruik van het HaarWeb Forum maakten, door henzelf meerdere malen aan te melden onder hetzelfde IP-adres. Na blokkering van het IP-adres ging het misbruik vrolijk door, ditmaal onder een ander IP-adres. Ons vermoeden was dat men gebruik maakte van de mogelijkheden die jij onder andere in je bericht had vermeld.

Hoewel je bericht bedoeld was om anderen te helpen, ging het zich nu tegen ons keren. We konden dan ook niets anders doen, dan te besluiten de bewuste info uit je bericht te verplaatsen.

Wij vinden het zéér belangrijk dat HaarWeb een betrouwbaar Forum biedt en wij zullen er dan ook alles aan doen misbruik van ons Forum te voorkomen.

Ik hoop dat je hier begrip voor kunt opbrengen?

Wellicht vind je het een goed idee dat als mensen meer over je informatie willen weten, ze je kunnen bereiken via HaarWeb Mail of een Private Message? Zodoende kan je informatie NIET misbruikt worden (door derden) op ons eigen forum.

In ieder geval bedankt voor je bijdrage. Het is in eerste instantie zeer nuttig geweest voor een aantal leden onder ons!

De Webmaster.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


That's it. Ik heb het gedaan en ik kon lekker weer verder met kritische vragen stellen. Natuurlijk gooien ze wel je posts weg, of censureren ze de boel, maar ja, ze kunnen niet nonstop online zijn om zo snel mogelijk je bericht weg te gooien, dus er zullen heus wel mensen zijn die je berichten lezen, zodat ze niet alleen maar positieve berichten over Aminexil te horen krijgen. Als we nou met z'n allen de forum van haaruitval.net zeg maar gaan bestoken, kunnen we Bolder misschien terugpakken, of op z'n minst mensen waarschuwen voor het produkt. Want het is gewoon oplichterij, en ook ik ben 1 van de slachtoffers geworden.

Succes!

Laatst gewijzigd door Webmaster; 12 januari 2002 om 14:26
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.